Witajcie.
Oddałam w końcu maglownicę do regeneracji- ciężko się skręcało, niby trochę wyciek był płynu. Po dolaniu było ciut lepiej. Magiel wylądował w Łodzi bo ponoć w Kielcach nie ma sensu bo zepsują...
Dzwonili panowie i pytali czy stukało przy skręcie- owszem, trzeszczało. Stwierdzili, że wyrobiona jest "przekładnia ślimakowa" i nic z tym nie zrobią, tzn mogą, ale to jak koszt nowej...zatem dalej będzie stukać, a póki co uszczelnią ją jeśli będzie trzeba. Co robić? Odbierać ją i wkładać do Pitola? Jeździć i stukać?
Druga sprawa... pompa. Ponoć nie warto regenerować tylko kupić używkę, ale jak sprawdzić czy się nie zatarła????
Maglownica
Started By
kocurak
, 21 cze 2017 13:48
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekładnia kierownicza maglownica kupie |
Części do PT Cruisera | uczucie84 |
|
|
|
Maglownica - czas na regenerację?maglownica, regeneracja |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.mstore_* |
|
|
|
[K] Przewód wspomagania pompa-maglownica(zasilanie)przewód, zasilanie wspomaganie |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.mkchidori_* |
|
|
|
Maglownica 2.0 16v |
Części do PT Cruisera | tecza88 |
|
|
|
Maglownica 2.0 16v 2002 |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | tecza88 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych