Witam na wstępie krótko jestem szczęśliwym posiadaczem Pitka. Poprzedni właściciel kupił go w salonie w PL rok 2006 ale niby wyprodukowany w 2005 r. jest to polift duży znaczek na masce lampy "łezka" nie znam się jestem zielony jeżeli o to chodzi. Przeglądałem forum cały dzień filmiki na YT i chciałem spróbować metody kluczykowej zobaczyć kod błędy airbag ale u mnie chyba nie działa próbowałem sporo razy szybciej wolniej nic może nie mam jakiegoś systemu. No to bezpieczniki szukam szukam no znalazłem za filtrem w komorze silnika ( 1 pytanie jak się odłączy akumulator to trzeba kodować radio??) bezpieczniki wszystkie ok. No to rozebrałem sobie osłonę od kierownicy rozłączyłem wtyczkę od airbaga popsikałem wd40 (to miałem pod ręką) obejrzałem no cała wtyczka nie przetarta jak nówka. Czas na fotele rozłączyłem chyba wszystko co się da kierowca (chyba wszystkie kostki) i pasażer ( 1 kostka) ładnie czystko kabelki nie przetarte oczywiście wd40 (lek na wszystko) no i po paru godzinkach odpalam i co dalej airbag się błyszczy niczym gwiazda.Po odpaleniu po 3-5s. jedno piknięcie rozbrzmiewa chyba stan paliwa (1/4 baku). Na benzynie autko pracuje równo natomiast na lpg szarpie raz nie szarpie filtry wymienne reduktor przeczyszczony czytałem że na forum sporo ludzi tak ma ale dojdę do tego w swoim czasie bo chyba jak dotąd nikt nie podał odpowiedzi. Nawet czasem zgasła bestia bez powodu na benzynie nigdy a na gazie czasem mu się zdarzy (filtr powietrza jest do wymiany może do go dusi trochę no i olej też już swoje przeszedł) Jak włączę klimę też szarpie czy ktoś rozwiązał problem?? I jeszcze jedno pytanko bo bębny mam do wymiany i linkę od ręcznego strona kierowcy zaciera się dziadostwo i jak zaciągnę ręczny to nie odbija a bębny jaka wielkość 220 ? 230? i szczęki z abs problem jest z kupnem?? Sorka za jakieś dubowanie ale jak na wstępie mówiłem od rana szperam na forum. (jak jakiś moderator zajrzy to fajnie było by w technicznych podstawach zrobić podział np. silnik, zawieszenie, hamulce, elektryka, lpg itd, itp. łatwiej by się szukało) Dziekuję za uwagę i pozdrawiam:D

#1
Napisano 22 czerwca 2017 - 20:33
#2
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 22 czerwca 2017 - 21:24
W kwestii technicznego, to taki podział istnieje, ale Ty jeszcze nie masz do niego dostępu. Jeśli chciałbyś mieć to możesz zrobić to na dwa sposoby - aktywnie uczestniczyć w forumowym życiu (jak nabijesz 50 postów to sezam się otworzy), albo wesprzeć nas (zasady wspierania znajdziesz na forum).
Co do Twoic problemów:
- wychodzi na to, że masz przedlifta ze zmienionym znaczkiem lub całą maską, albo polifta ze zmienionymi błotnikami i lampami. Wrzuć zdjecią wnętrza to wszystko będzie jasne.
- z metoda kluczkową tak jest, nie zawsze się udaje, ale cierpliwości - na pewno się uda za któryms razem.
- po odłączeniu akumulatora, z fabrycznym radiem, bez żadnych przeróbek, będziesz musiał wklepać kod.
- nie pamiętam jak jest w benzynie, ale w dieslu gonga dopiero na rezerwie. Przed włożeniem kluczyka spuść z ręcznego, zapnij pasy i miej zamknięte wszystkie drzwi - nie powinien gągać.
- przy klimie wszyscy mamy ten sam objaw, że reaguje spadkiem (chwilowym) obrotów.
Tyle na początek.
Pozdrawiam
- LukGut lubi to
#3
Napisano 22 czerwca 2017 - 21:32
Widzę że tak po omacku szukasz czy jakiś bezpiecznik nie robi Ci tych problemów a tu już tak się nie da, rozbierzesz i wymienisz połowę auta i dalej może problem pozostać.
Jeżeli chodzi o elektrykę to masz za filtrem takie ustrojstwo zwane TIPM, żadnych przekaźników, wszystko półprzewodniki, tam bezpiecznik chyba nigdy nie zadziała, nie radzę tam nic kombinować (kosztyje ok. 3tyś.) Co do radia to u mnie można odpinać aku, po pdpięciu gra dalej,
co do poduszek to tylko skaner przy kluczykowaniu to sprawdzisz to co związane z silnikiem, czujniki zderzenia czołowego są z przodu między reflektorem a chłodnicą, ale to zależy jaki błąd, lepiej zczytać bo przy rozpinaniu łatwo połamać piny, zresztą poczytaj to, jest tam rozmieszczenie czujników i chyba jakieś fotki http://ptclub.pl/ind...ujnik poduszek
Co do ham. bębnowych to napewno masz abs? nie słyszałem o szczękach z abs, a jak szukasz linki to pytaj do bębnów bo większość tych autek ma tarczobębny.
Użytkownik theo edytował ten post 22 czerwca 2017 - 21:48
- LukGut lubi to
#4
Napisano 22 czerwca 2017 - 22:02
tak mam wewnątrz
Załączone pliki
#5
Napisano 22 czerwca 2017 - 22:06
To polift
#6
Napisano 22 czerwca 2017 - 22:15
A co do tylnych hamulców to są bębny i szczęki z abs będę miał rozebrane w przyszłym tygodniu to wrzucę zdjęcia trochę czasu zajmie nim poznam to autko wiem że poprzedni właściciel miał problem bo nie mógł dostać odpowiednich szczęk te z abs są chyba szersze i jakąś blaszkę mają która wchodzi na tryby abs`u.
na zegarze od ilości paliwa i temperatury nie mam żadnego wyświetlacza ani guzika od zmiany wartości (okrojona wersja) po lewej przy obrotomierzu mam guzik i zmieniam tylko trip a trip b temp i przebieg może dlatego kluczykowa metoda nie działa
#7
Napisano 22 czerwca 2017 - 22:24
na zegarze od ilości paliwa i temperatury nie mam żadnego wyświetlacza ani guzika od zmiany wartości (okrojona wersja) po lewej przy obrotomierzu mam guzik i zmieniam tylko trip a trip b temp i przebieg może dlatego kluczykowa metoda nie działa
Ustaw na przebieg i wtedy próbuj
- LukGut lubi to
#8
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 22 czerwca 2017 - 22:26
U mnie działa nawet jak mam trip.
PS.
Łukasz, a tak z ciekawości, wrzuć zdjęcia auta swojego z zewnątrz.
#9
Napisano 22 czerwca 2017 - 22:55
tylko takie mam na razie
i z tego co mi wiadomo geneza powstania zapalenia kontrolki airbag powstała podczas przesunięcia fotela kierowcy i czasem gasło a teraz się pali cały czas
Załączone pliki
#10
Napisano 23 czerwca 2017 - 06:36
#11
Napisano 23 czerwca 2017 - 06:41
Jeżeli na benzynie jest ok to instalacja do regulacji?
Przy klimie 1.6 się buja z obrotami.
#12
Napisano 23 czerwca 2017 - 06:51
Faktycznie metoda kluczykowa działa tylko za szybko po 3 przekręceniu próbowałem ponownie a to trzeba trochę poczekać Wyświetlił się napis done czyli jedno mnie cieszy silnik ok. Pod komputer podjadę to powinien pokazać o który czujnik chodzi od airbagu czy niekoniecznie ?
Co pokaże to pewnie zależy od skanera, u mnie informował o czujniku A systemu bezpieczeństwa, w tym temacie co podałem są chyba fotki
#13
Napisano 23 czerwca 2017 - 09:54
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
|
Problem ze sprzęgłem - PT 1.6 2006r |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.JanW_* |
|
![]()
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: airbag
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
AIRBAG, RADIO, KLAKSON... czy to pasy czy to fotel;)Napisany przez Bezimienny Gość.Leszy_* , 10 cze 2017 ![]() |
|
![]()
|
||
Dział Techniczny →
Techniczny podstawowy →
kontrolka pasów bezpieczeństwaNapisany przez Bezimienny Gość.Firlej_* , 30 gru 2016 ![]() |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych