Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

PT CRUISER; Właśnie kupuję, proszę o szybką poradę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darknowy

Darknowy

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 12
  • Dołączył:  08 lis 2009
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:2,4
  • Imię:Darek

Napisano 08 listopad 2009 - 00:24

Proszę o poradę ws zakupu PT, wybrałem parę, a jestem nowicjuszem, szukam znawców:

1. http://otomoto.pl/ch... ... 14642.html na ten się napaliłem
2. http://otomoto.pl/ch... ... 86272.html
3. http://otomoto.pl/ch... ... 80088.html

Pytanie też o cenę zakładając, że już wybiorę, czy 23.000 zł za 2003 to norma?
I jeszcze pytanie ile pali PT 2,4 (trasa i na mieście)?

pozdr i dzięki z góry

Dark

[ Dodano: 2009-11-08, 00:34 ]
znalazłem jeszcze dwa, sorki:

4. http://czestochowa.a... ... 47742.html
5. http://gorlice.autot...edaz/47376.html

te trochę drogie, ale może warto?
dzięki
Dark

#2 kurteczka_on

kurteczka_on

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 495
  • Dołączył:  05 sie 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0

Napisano 08 listopad 2009 - 01:05

Zapal go i niech pochodzi z 15 minut. Sprawdź czy się nie grzeje. Potem się przejedź po wertepach i pokręć gwałtownie kierownicą. Obserwuj kontrolki. Sprawdź czy się zagrzał. Ja musiałem wymienić łożyska w przednich kołach, bo świeciła mi się kontrola trakcji, i kosztowało to parę stówek. Teraz będę musiał prawdopodobnie wymienić termostat i wentylator bo nie grzeje się na trasie, a grzeje się w mieście. A to znowu parę stówek. Nastaw się na to, że PiTuś to nie samochód, ale miłość Twojego życia! :dance
Jeśli masz żonę, to powiedz Jej, że już nie jest najważniejsza! :tak

#3 patii

patii

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5865