Pitolek się zmoczył? - P0132
#1
Napisano 11 stycznia 2018 - 20:28
Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE ControlledDescription
HO2S Shorted to Voltage Conditions
LocationBank 1 Sensor 1Cause
Engine running for 4 minutes, ECT over 180°F, then test started and PCM detected that the front HO2S-11 voltage was more than 1.5v.
Co mogło się zmoczyć bo lambda i przewód suche i dzisiaj po skasowaniu błędu jest wszystko OK. ...po pojawieniu się tego błędu samochód normalnie jeździł.
#2
Napisano 11 stycznia 2018 - 23:55
może tak poprawnie a nie smieci sciagnięte z internetu "
#3
Napisano 12 stycznia 2018 - 10:00
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 10:00
#4
Napisano 12 stycznia 2018 - 10:04
#5
Napisano 12 stycznia 2018 - 10:10
Obserwować i nic się nie bać
...to sobie poobserwuje ale dalej się raczej tym autem nie wybiorę.
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 10:15
#6
Napisano 12 stycznia 2018 - 10:11
#7
Napisano 12 stycznia 2018 - 11:34
Tarque wywalił taki opis dla P0340:
Powertrain - Ignition System or Misfire - ISO/SAE ControlledDescription
No Camshaft Synch Signal To PCM Conditions
Cause
Engine cranking with 32 CKP sensor pulses received, then the test started and the PCM did not detect any CMP sensor pulses for 2 seconds
...nosz kur.., znów jakiś cyrk odstawia?
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 11:37
#8
Napisano 12 stycznia 2018 - 12:09
Uszkodzony czujnik walka rozrządu lub nie łączy instalacja od czujnika do sterownika - sprawdź czy w kostce czujnika nie ma oleju , podoginaj piny w kostce i obserwuj . Wypnij kostki ze sterownika silnika przeczyścić , tez podoginaj i obserwuj .
prawidłowe tłumaczenie błedu :
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 12:14
#9
Napisano 12 stycznia 2018 - 12:10
#10
Napisano 12 stycznia 2018 - 12:19
jedyny słuszny z najtanszych Launch Easy Diag , Autel lub Witech MicroPod II
Załączone pliki
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 12:20
#11
Napisano 12 stycznia 2018 - 13:10
No to wygląda jakby Pitek był na drogi skąpane słońcem, a nie deszczem.
Czy puszczająca uszczelka klawiatury może zaoliwiać ten czujnik położenia?
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 13:11
#12
Napisano 12 stycznia 2018 - 13:12
#13
Napisano 12 stycznia 2018 - 16:11
W swoim miałem to samo i za radą naszego doktora prędziutko wymieniłem uszczelkę.
#14
Napisano 12 stycznia 2018 - 16:33
Zgadza sie ja też wracałem z jednego spotu z dusza na ramieniu czy Pt sie nie zapali wydmuchało uszczelkę klawiatury i olej leciał na osłone i kolektor wydechowy - dym było czuc przy kazdym zatrzymaniu auta na swiatłach : nikomu tego nie życzę.
#15
Napisano 12 stycznia 2018 - 22:27
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 12 stycznia 2018 - 22:30
#16
Napisano 12 stycznia 2018 - 22:33
Nie dotykaj w taki ziąb - w 1,6 jest więcej roboty niż w 2,0 czy 2,4 - przeszkadzaja wiązki trzeba je odciągać .Elementy musza byc doczyszczone i odtłuszczone , przy walkach dany silikon , obudowa klawiatury wymyta w benzynie i odtłuszczona , wymienione uszczelaniacze szklanek świec i dopiero ponownie skręcona .
- Stefan2011 lubi to
#17
Napisano 13 stycznia 2018 - 06:04
#18
Napisano 13 stycznia 2018 - 08:01
Dolnej czesci kolektora nie demontujesz , tylko górny kolektor ssący i obudowe klawiatury .
- Stefan2011 lubi to
#19
Napisano 13 stycznia 2018 - 18:26
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
|
zachowanie się wskazówki temperatury silnika |
Techniczny podstawowy | romanikxxl |
|
|
|
Udało się naprawić wtryski domowym sposobem |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych