Witam, mam ze swoim pitkiem taki problem iż przy większych prędkościach przeważnie w granicy 130, 140 km/h zapala mi się kontrolka check engine i zniknie mi ona dopiero kiedy skasuję ją poprzez złącze diagnostyczne. A po sprawdzeniu blędu poprzez wspomniane wcześniej złącze wyskakuje mi Bład 300, 301,302,303,304 i napisane ze wypadanie zapłonów w poszczególnych cylindrach. Wymieniłem świece zapłonowe na zalecane firmy NGK i problem nadal jest ten sam. Miałem wymienić jeszcze kable ale obawiam się ze przy wypadaniu zapłonów najczęściej do wymiany jest cewka. Co o tym sądzicie.

Zapalająca się kontrolka check engine przy ok 130 km/h, 140 km/h
#1
Bezimienny Gość.Swierszcz_*
Napisano 08 kwietnia 2018 - 22:58
#2
Napisano 09 kwietnia 2018 - 05:07
A ja o tym sądzę że jak wymienia się świece to i podstawą wymienić kable. A polecane świece to Champion A nie NGK.

#3
Napisano 09 kwietnia 2018 - 16:53
problem jest złożony - raczej nie zdarza sie aby zapłon wypadał na 4 cylindrach , a jesli juz tak sie dziej to problem zaczyna sie ze sterownikiem silnika lub mechaniczny z cisnieniem na cylindrach - jak koledzy napisali zalecane do championy a ngk to tylko słaby zamiennik
#4
Bezimienny Gość.Swierszcz_*
Napisano 10 kwietnia 2018 - 16:59
Witam
A ja o tym sądzę że jak wymienia się świece to i podstawą wymienić kable. A polecane świece to Champion A nie NGK.
Dziękuje za wiadomość, zakupię kable championa
problem jest złożony - raczej nie zdarza sie aby zapłon wypadał na 4 cylindrach , a jesli juz tak sie dziej to problem zaczyna sie ze sterownikiem silnika lub mechaniczny z cisnieniem na cylindrach - jak koledzy napisali zalecane do championy a ngk to tylko słaby zamiennik
Dziękuje za wiadomość wymienię kable i dam znać w przyszłym tygodniu gdyż obecnie mój Pitek ma wymieniany rozrząd wraz z pompą. Mam nadzieje, że po wymianie kabli wszystko będzie ok
#5
Napisano 10 kwietnia 2018 - 19:56
Użytkownik Stefan2011 edytował ten post 10 kwietnia 2018 - 20:00
#6
Bezimienny Gość.Swierszcz_*
Napisano 10 kwietnia 2018 - 21:50
#7
Napisano 11 kwietnia 2018 - 06:12
Jak juz kable to Senteh lub Janmor. A problem na pewno jest w tym co opisuje Andrzej.

Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przyszła wiosna do pitka |
Moje auto | suchy |
|
![]()
|
|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
![]()
|
|
Tu się witamy!!!![]() |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych