Witam społeczność
Mam mały problem - jakieś 2 miesiące temu wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, oczywiście na oryginał. Dziś po odpaleniu samochodu przywitał mnie pojedynczy "ding" i świecąca ciągle kontrolka ciśnienia oleju. Spanikowany podjechałem do mechanika, podłączyliśmy manometr i tu niespodzianka - ciśnienie oleju w letnim silniku było około 5 atm, natomiast po lekkim przegazowaniu wzrastało do prawie 7. Wnętrze czujnika od strony złącza było delikatnie zaolejone. Zrodziło się pytanie jakie może być maksymalne ciśnienie oleju? Obawiał się czy nie zawiesił/uszkodził się zawór upustowy, ponieważ zbyt duże ciśnienie może wypchnąć uszczelnienia i powodować ciągłe uszkodzenia czujnika, i kolejne - gdzie w ogóle go szukać?
Pacjent to PT politftowy 2.4 automat.
Pozdrawiam.