Czy ktoś obeznany jest w stanie oświecić mnie, jaki zawór EGR jest zamontowany fabrycznie w moim Pitku? Czy zabudowany, taki, którego nie da się samodzielnie wyczyścić, czy raczej prostsza konstrukcja? Bo nie wiem czy próbować domowym sposobem go wyczyścić czy rozbijać skarbonkę na nowy?
4 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.burmiszcz_*
Napisano 09 sierpnia 2018 - 23:18
#2
Napisano 10 sierpnia 2018 - 07:26
Możesz spróbować wyczyścić ale raczej efekt mizerny zawór elektroniczny i siada elektronika sterująca - czyszczenie nie pomaga tylko wymiana na drugi jest skuteczna.
#3 Bezimienny Gość.burmiszcz_*
Napisano 10 sierpnia 2018 - 21:49
W serwisie specu mnie podłamał, bo powiedział, że zamienniki nie zawsze współpracują z samochodem i najpewniejszy będzie oryginalny zawór chryslerowski, zamówiony w ASO za jedyne 2700 PLN. Z kolei w intercarsie gość poinformował mnie, że zawór firmy Pierburg (860 PLN) będzie hulał, ponieważ oni robili zawory do nowych mercedesów w czasach fuzji Daimler-Chrysler. Chyba spróbuję z tym zamiennikiem, bo już przepychanie na trasie nie pomaga, nie chce czort wejść na 3000 obrotów i zapala się kontrolka błyskawicy w odwrotnym nawiasie. Ze 150 kuców zostało może z 75...
Użytkownik burmiszcz edytował ten post 10 sierpnia 2018 - 22:01
#4
Napisano 11 sierpnia 2018 - 01:36
Pierburg jest OK
#5 Bezimienny Gość.burmiszcz_*
Napisano 12 sierpnia 2018 - 10:16
Dzięki, wlałeś nadzieję w moje serducho :-D
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [allegro][OLX] ciekawe aukcje |
Offtopic | Bezimienny Gość.Anykey_* |
|
|
|
zawór regulacji ciśnienia pokrywy zaworów |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
|
EGR do 2.2 CRD 2006 |
Części do PT Cruisera | Dragonitan |
|
|
|
Integracja |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
|
Zawór podcisnieniaZawor |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych