Powinienem zmienić temat na zbyt niskie ciśnienie układu doładowania błąd P0299, ale też zdarzało się przeładowanie po zacięciu nastawnika.
Mam nadzieję, że problem rozwiązany.
Nastawnik przycinał się w granicach 2700obr i to nie zawsze. Nigdzie nie było można kupić ( mało popularny nastawnik G188 / 712120 6NW008412) . Można było regenerować w granicach 400-500pln ale samochód na kołki i im wysłać. Przy dobrych wiatrach tydzień lub 7 dni.
Znalazłem w podobnej cenie (525pln z przesyłką) całą turbina z nastawnikiem G188 oraz 50-cio dniową gwarancją. Nastawnik i turbina w idealnym stanie. Nastawnik wymieniony. Przy dokładnym sprawdzaniu silnika pod kolektorem ssącym mokro. Diagnoza - kolektor ssący a może rura turbo są nieszczelne. Padło na rurę turbo. Na aukcjach cena ok. 220-240pln. Serwis 277pln z przesyłką Mopar. Rura wymieniona.
Stara pęknięta na długości 6cm.
Użytkownik szyk60zt edytował ten post 22 września 2018 - 18:36