
Witajcie problem z praca silnika
#1
Napisano 28 lutego 2019 - 16:08
Samochod na luzie zimny ma lekkie drgniecia na obrotomierzu czuc je na silniku na rozgrzanym to samo dodatkowo lekko zamula na 5 biegu przy 100 na godzine sa uczucia jak by wiatr go spowalnial i zaraz wraca do normy na wysokim biegu jak stowka jade depne mu bo chce wyprzedzic na autostradzie zaczyna glosno buczec jak puszczam gaz przestaje co to moze kurna byc
Dodam ze olej wymieniony a i jeszcze jak mocniej depne zdazy mu sie puscic czarnego dyma ale to juz na rozgrzanym na zimnym bialy
#2
Napisano 28 lutego 2019 - 18:34
A jak sprawdzasz błędy? licznik kilometrów masz ustawiony na "przebieg dzienny" czy km bieżące?
Bo jeżeli na "przebieg dzienny" to niestety nic nie wykaże
#3
Napisano 28 lutego 2019 - 19:24
#4
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 28 lutego 2019 - 19:36
Marek, bez różnicy co włączone na liczniku. Przecież jak nie "wejdzie" sprawdzenie kluczykowe to nawet "done" nie będzie. Agata, nie wiem czy Ty, czy ktoś innych, niech obejrzy krótką rurę turbo. Wygląda mi na pęknięcie "owej ruły". Obmacaj okolice jej, alternator na przykład, bo jak jest pęknięta będzie czarnym syfem pobrudzone.
#5
Napisano 28 lutego 2019 - 21:17
Użytkownik Agatka edytował ten post 28 lutego 2019 - 21:18
#6
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 28 lutego 2019 - 21:26
To raczej nie ta krótka, jeśli masz na myśli uderzenie o krawężnik, wtedy będzie ta dłuższa. Czyli możesz sprawdzić cały dolot - krótka i długa rura turbo.
Załączone pliki
#7
Napisano 28 lutego 2019 - 22:42
Użytkownik Agatka edytował ten post 28 lutego 2019 - 22:46
#8
Napisano 01 marca 2019 - 00:42
Mam problem bledu na metodzie kluczykowej brak.
Samochod na luzie zimny ma lekkie drgniecia na obrotomierzu czuc je na silniku na rozgrzanym to samo dodatkowo lekko zamula na 5 biegu przy 100 na godzine sa uczucia jak by wiatr go spowalnial i zaraz wraca do normy na wysokim biegu jak stowka jade depne mu bo chce wyprzedzic na autostradzie zaczyna glosno buczec jak puszczam gaz przestaje co to moze kurna byc
Dodam ze olej wymieniony a i jeszcze jak mocniej depne zdazy mu sie puscic czarnego dyma ale to juz na rozgrzanym na zimnym bialy
gratulacje - myślisz ze to mądre auto ledwo się zbiera , pracuje w trybie awaryjnym a Ty mu depczesz ?
co chcesz przekładać - każdy crd mial egr 2002 i 2006 to całkowicie inne konstrukcje i komponenty silnika , możesz zamiast udawać znawce tematu oddaj auto do normalnego mechanika nim całkowicie coś uwalisz , tu wymagane pojęcie i tester do sprawdzenia parametrów w czasie pracy .
#9
Napisano 01 marca 2019 - 06:35
Yodarek dziekuje za wskazowki mechanik sobie dzis posprawdza miedzy innymi to tez dziekuje
- Reddwarf lubi to
#10
Napisano 01 marca 2019 - 06:47
To nie zła krytyka i chamskie zachowanie ? tylko zwrócenie uwagi .... autem nie sprawnym się nie jeździ bo można doprowadzić do uszkodzenia silnika .DPF nie ma i nie było w żadnym PT cruiserze .
#11
Napisano 01 marca 2019 - 07:26
Pojawil sie blad p186
#12
Napisano 01 marca 2019 - 07:32
Generalnie , pierwsze objawy usterki układu doładowania , mogą być nie zapisane w pamięci sterownika, ale blokada mocy i ograniczenie obrotów do 3 tyś (prędkość max w granicy 100km/h tak jakby cię hamowało ) to oznaka usterki poważnej i próba zabezpieczenia auta na dojechanie autem do serwisu. Problem prosty do diagnozy przy sprawdzania parametrów ciśnienia .Czasem nakierowuje brudny osad z sady na miejsce awarii .Krawężnik bez znaczenia na usterkę rura jest wysoko - nie ma możliwości aby uległa uszkodzeniu od tego - natomiast jak najbardziej mogła się wypiąć - ale to by było słyszalne basowy odgłos i syczenie przy dodawania gazu .
Tak naprawdę usterka tylko do obejrzenia w aucie.
#13
Napisano 01 marca 2019 - 07:39
1685
jak jadę nim powoli to gwiżdże nie syczy a gwiżdże
jak jadę nim powoli to gwiżdże nie syczy a gwiżdże
#14
Napisano 01 marca 2019 - 07:42
Błąd P0186 to błąd czujnika temperatury paliwa ? - problem w tym że PT chyba nie miał takiego czujnika montowanego w układzie paliwowym muszę sprawdzić .Drugi błąd to śmieć po sprawdzaniu metodą kluczykową
#15
Napisano 01 marca 2019 - 07:57
Rok byl spokoj to teraz przeglad sie zbliza i cos go wali mam jeszcze pytanko zalozone sa nowe tarcze i klocki lozysko jest ok a na wolnym tepie cos huczy opony debica przod tyl continentala niestety kupilam dwie debice bo jakis kretyn przebul mi opone i na te bylo mnie stac i teraz nie wiem czy to wina opon sa zalozone z przodu ale to chyba dwie by huczaly nie jedna
I samochod jak by sie slizgal na nich nie wiem dziwne maja powietrze
#16
Napisano 01 marca 2019 - 16:39
A mnie po tankowaniu i przejechaniu 100 metrow ni stad ni zowad wlaczyly sie zolte kontrolki silnika i podzespolow..samochod tracil moc i ja odzyskiwal..to samo sie dzialo przy redukcji biegow w dol i w gore..musialem zrezygnowac z wyprzedzania... mysle cholera co jest grane ? a ze bylem juz po 800 km i jechalem do domu w Polsce i brakowalo mi jakies 2.5 godz. i byla noc pojechalem..Dojechalem szczesliwie..Na drugi dzien,odpalam i znowu te zolte ostrzezenia..bylem zmuszony kontynuowac..w jeszcze nastepny i dzien odpalilem i bez problemu..Mysle ,ze to wina jakosci paliwa..Zatrzymalem sie i kupilem na Slowacji ( w zupelnie nowo otwartej stacji benzynowej -nie sieciowce ) 18 litrow tylko aby dojechac..
Skojarzylem,ze jak zatankowalem 2 dni pozniej w Polsce to klopoty sie skonczyly...Wniosek...Slowackie buce sprzedaja "chrzczone" bog wie czym paliwo..Moze to problem 'chrzczonego" paliwa ?
Użytkownik Maxilampus edytował ten post 01 marca 2019 - 17:59
#17
Napisano 02 marca 2019 - 13:14
#18
Napisano 04 marca 2019 - 11:50
#19
Napisano 04 marca 2019 - 14:45
Spusc paliwo..natankuj z pewnego zrodla za 5 litrow przepal go...pozwol mu popracowac z 10 mniut..wsiadz i sprawdz czy sa roznice..Najprostrze sposoby pierwsze do sprawdzenia..Pzdr...
Użytkownik Maxilampus edytował ten post 04 marca 2019 - 14:46
#20
Napisano 04 marca 2019 - 14:51
Spusc paliwo..natankuj z pewnego zrodla za 5 litrow przepal go...pozwol mu popracowac z 10 mniut..wsiadz i sprawdz czy sa roznice..Najprostrze sposoby pierwsze do sprawdzenia..Pzdr...
Chłopie - to disel jak sprawny to na oleju do smażenia będzie pracował dobrze , proszę piszcie ale rozsądne podpowiedzi
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 04 marca 2019 - 14:52
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Światła stop - problem. |
Techniczny podstawowy | nero49 |
|
![]()
|
|
Problem z radiem |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.handokan_* |
|
![]()
|
|
Spadanie obrotów na D i przerywanie zapłonu na postoju, przy wrzuceniu na N Lub P problem ustaje |
Techniczny podstawowy | lowermann |
|
![]()
|
|
Problem z CD |
Techniczny podstawowy | Patka |
|
![]()
|
|
Problem ze sprzęgłem - PT 1.6 2006r |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.JanW_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych