A taka ciekawostka....
Link do zakupu na OLX
https://www.olx.pl/o...PTL1OITIZDFLLpI
Napisano 22 marca 2019 - 00:29
Napisano 22 marca 2019 - 07:56
Ciekawe rozwiązanie.
Napisano 22 marca 2019 - 11:38
Napisano 22 marca 2019 - 12:01
Bartek, obejrzyj jeszcze raz (od 3 minuty, sam zapłon)... Zapłon włącza się naciśnięciem przycisku bez naciśniętego pedału sprzęgła. Natomiast z naciśniętym pedałem następuje uruchomienie. Moim zdaniem fajna sprawa.
Napisano 22 marca 2019 - 13:12
Napisano 22 marca 2019 - 16:05
Czy do załączania zasilania montowałeś dodatkowe przekaźniki czy wystarczą te co są, jak z obciążalnością styków.
U mnie ten zestaw już rok czeka na montaż zawsze brakuje czasu.
Napisano 22 marca 2019 - 21:08
Napisano 22 marca 2019 - 21:13
A do czego służy "blokada kierownicy"? Rozumiem że w nowym układzie jej nie ma?
Napisano 22 marca 2019 - 21:16
ciekawe co z metodą kluczykową?
Napisano 22 marca 2019 - 21:51
Czy do załączania zasilania montowałeś dodatkowe przekaźniki czy wystarczą te co są, jak z obciążalnością styków.
U mnie ten zestaw już rok czeka na montaż zawsze brakuje czasu.
Nie mam takiego czegoś, znalazłem po prostu i akurat na przykładzie PT Cruiser'a.
A do czego służy "blokada kierownicy"? Rozumiem że w nowym układzie jej nie ma?
No z pewnością blokada kierownicy nie działa, ale też częsta usterka stacyjki (wypadanie kluczyka) wyeliminowana
ciekawe co z metodą kluczykową?
Trzeba by spróbować, bo w sumie każde naciśnięcie to "włącz -wyłącz zapłon".
Napisano 22 marca 2019 - 22:18
Nadal twierdzę, że to fajny bajer, ale mam pewne wątpliwości, czy aby nie powinno się poczekać, aż kontrolki zgasną przed uruchomieniem rozrusznika? Bo inaczej mogą powstać błędy w sterowniku silnika, i co wtedy? dupa
Napisano 22 marca 2019 - 23:42
Użytkownik Krzyspit edytował ten post 22 marca 2019 - 23:43
Napisano 23 marca 2019 - 06:31
Idea fajna.
Wykonanie również.
Może faktycznie lepiej zmienić niż naprawiać oryginalną stacyjkę?
Ale mam dwie wątpliwości do dyskusji:
1. Co z oryginalnym immobilajzerem? (tym w kluczyku)
2.Zakładam, że w przypadku takiego rozwiązania rozrusznik kręci aż do zapłonu. Np w zimie kiedy zdarza się, że trzeba dłużej pokręcić.? A jeśli zapłon nie następuje ( trzeba zakręcić jeszcze raz ) to opcja "start - stop - start" aż do rozruchu ?
Użytkownik vanpeer edytował ten post 23 marca 2019 - 06:34
Napisano 03 października 2019 - 17:41
Użytkownik PT-roman edytował ten post 03 października 2019 - 17:42
Napisano 17 lutego 2020 - 17:31
Witam wszystkich. Ja nagrałem ten film. Jestem tu nowy:) bo samochód nie jest mój (zony), ale chętnie odpowiem na każde pytanie. Nie wiem czy moderator mnie nie wywali za reklame, ale posiadam juz inny system zamontowany w tym samochodzie z funkcją zdalnego uruchamiania silnika oryginalnym pilotem od pitka. Szukam czasu, zeby Wam pokazać i nagrać jak to działa Będzie- można tu link też wrzucić, rozumiem??
Czy do załączania zasilania montowałeś dodatkowe przekaźniki czy wystarczą te co są, jak z obciążalnością styków.
U mnie ten zestaw już rok czeka na montaż zawsze brakuje czasu.
Nie montowałem zadnych dodatkowych przekażników. W sterowniku są cztery po 30 A.
Nadal twierdzę, że to fajny bajer, ale mam pewne wątpliwości, czy aby nie powinno się poczekać, aż kontrolki zgasną przed uruchomieniem rozrusznika? Bo inaczej mogą powstać błędy w sterowniku silnika, i co wtedy? dupa
Na pewno nie łapie błędów przez ten system, aż tak błyskawicznie nie załącza rozrusznika. Szybko ale nie natychmiast.
Idea fajna.
Wykonanie również.
Może faktycznie lepiej zmienić niż naprawiać oryginalną stacyjkę?
Ale mam dwie wątpliwości do dyskusji:
1. Co z oryginalnym immobilajzerem? (tym w kluczyku)
2.Zakładam, że w przypadku takiego rozwiązania rozrusznik kręci aż do zapłonu. Np w zimie kiedy zdarza się, że trzeba dłużej pokręcić.? A jeśli zapłon nie następuje ( trzeba zakręcić jeszcze raz ) to opcja "start - stop - start" aż do rozruchu ?
Klucz jeden poświęcilem, tzn transponder z niego na stałe jest przy antenie fabrycznego immo.
Tak, rozrusznik kręci aż do uruchomienia silnika, jezeli się nie "uda" to po około 4s, przestaje(również zdalnie) i zostawia zapłon. Dokładnie próbujemy do skutku, ale jak wszystko z autem OK to zapala z "kopa" i zimą i latem...Do tego dla DIESLA jest ciekawe rozwiązanie, bo zdalne uruchamianie "czeka" po włączeniu zapłonu kilka sekund (na podgrzanie powietrza w komorze) i uruchamia rozrusznik. Przy odpalaniu w mrozy przyciskiem, zalecane właczenie zapłonu-wyłączenie i wciśnięcie sprzegła-hamulca i uruchomienie silnika.
Więcej grzechów nie pamiętam. :)
Koniec litanii. Dostaje sie jakieś powiadomienia na maila o postach, odpowiedziach?? nigdy nie należałem do żadnego forum...
Napisano 17 lutego 2020 - 20:57
Z prawej u góry strony "Mój profil" (pokaże się po najechaniu myszką) - Ustawienia - z lewej na dole "opcje powiadomień".
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przełącznik zespolony wersja bez halogenów |
Części do PT Cruisera | andreeas7 |
|
![]()
|
|
Jak w prosty sposób ściągnąć zabezpieczenie zaworów |
Techniczny podstawowy | zero |
|
![]()
|
|
Jak się dostać do bezpieczników w kabinie |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Lufa_* |
|
![]()
|
|
Gdzie ubezpieczacie swoje auta? |
Ogólnie | SPOOKS |
|
![]()
|
|
Rozmiar spinki zabezpieczającej rura od turbo |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Oskaro_* |
|
![]()
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych