Parcieje, przeciera się o obudowę filtra i chyba jest dosztukowany, bo na oryginał nie wygląda.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Napisano 03 sierpnia 2019 - 21:08
Napisano 03 sierpnia 2019 - 21:47
To tzw. odma - jeśli jest zagięta będzie żłopał olej i będzie miał problemy z obrotami. Koniecznie wymień najlepiej na oryginał. Mam nadzieję, że wszystko napisałem bezbłędnie - bo Cyborg czuwa.....
Napisano 04 sierpnia 2019 - 00:05
Użytkownik marcin.iwanski edytował ten post 04 sierpnia 2019 - 00:07
Napisano 04 sierpnia 2019 - 10:06
Ty na serio mówisz?Możesz kupić z metra olejoodporny warto też w nim umieścić kawałek czyścika kuchennego takiego nierdzewnego dzięki temu mniej oliwy dostaje się do dolotu ważne żeby było to od kapy zaworowej
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Napisano 04 sierpnia 2019 - 11:01
Napisano 04 sierpnia 2019 - 12:10
Napisano 04 sierpnia 2019 - 12:21
Chodzi o usuwanie mgiełki olejowej w moim edv jest fabrycznie taki wkladTy na serio mówisz?
Może jeszcze kostkę zapachowa z WC żeby lepszy zapach z wydechu był?
Można jeszcze dać oil catch tank. W dolocie ma być powietrze a nie syf że skrzyni korbowej i z nad zaworów ... A jak jesteś taki ekolog to odkrawaj sobie zawsze plasterek z balaska jak z tronu wstaniesz i wsuwajChodzi o usuwanie mgiełki olejowej w moim edv jest fabrycznie taki wklad
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Napisano 04 sierpnia 2019 - 12:33
jeśli dalej szukasz mam nowy oryginał do sprzedania
Napisano 04 sierpnia 2019 - 23:15
Chodzi o usuwanie mgiełki olejowej w moim edv jest fabrycznie taki wklad
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Można jeszcze dać oil catch tank. W dolocie ma być powietrze a nie syf że skrzyni korbowej i z nad zaworów ... A jak jesteś taki ekolog to odkrawaj sobie zawsze plasterek z balaska jak z tronu wstaniesz i wsuwaj
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem czy wiesz, ale dozowaniem oraz ciśnieniem oparów ze skrzyni (i w skrzyni) korbowodowej zarządza zawór PCV podłączony do tej rurki. Nie chce mi się z Tobą dyskutować na temat zasady działania tego urządzenia i jego roli dla przepływu powietrza oraz ograniczenia tego przepływu poprzez zalany olejem druciak. Równocześnie pragnę zaznaczyć, że istnieje niewielka możliwość wciągnięcia fragmentu druciaka odseparowanego na skutek mikrodrgań do wnętrza kolektora, a wtedy czystość kolektora nie będzie miała żadnego wpływu na dalszą eksploatację silnika, gdyż zostanie on zniszczony mechanicznie. Dla zaspokojenia Twoich zapędów inżynierskich proponuję przytkać ten przewód zaciskiem i przejechać się na wysokich obrotach (oczywiście w grę wchodzi jedynie Twój własny Pitol). Jeśli ten eksperyment nie da Ci nic do myślenia, to zatkaj ten przewód na amen. Nie pisz o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia i nie narażaj użytkowników urządzeń technicznych na kłopoty poprzez nieprzemyślane poprawki konstrukcji ( w tym wypadku dość skomplikowanej - czyli silnika samochodowego) wymyślonej przez osoby do tego powołane ( w tym wypadku całkiem spory sztab inżynierów projektujących firmy Chrysler Car Corporation). Pozdrawiam Cię serdecznie i liczę na mniej tak drastycznych pomysłów. Polecam jeszcze Trytki, o których zastosowaniu w Druciarstwie Polskim ( to taka nowa dyscyplina sportu, dlatego z dużych liter - w skrócie DP) wielokrotnie na łamach tego szacownego forum pisałem wraz z innymi forumowiczami. Trzymaj się chłopie i nie zawracaj kijem Wisły.
A wiecie ludziska gdzie kupić oryginał lub zamiennik bez sztukowania?
Allegro Olx Intercars iparts nie mają u siebie takiego asortymentu.
A sam wąż powinien mieć dwie średnice na swoich końcach.
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Taki przewód można spokojnie zamówić w serwisie - wiem, wiem, że drogo (około 70 złotych), ale jak ma działać i się nie zaginać to lepiej odżałować te koszta i podzielić je na 5 lat eksploatacji - wyjdzie niewielki ułamek grosza dziennie. Satysfakcja gwarantowana - zero problemów z obrotami silnika zakłóconymi poprzez przytkanie tego przewodu.
Napisano 05 sierpnia 2019 - 04:36
Napisano 05 sierpnia 2019 - 06:51
Mam nadzieję, że wszystko napisałem bezbłędnie - bo Cyborg czuwa.....
Napisano 05 sierpnia 2019 - 21:16
Ograniczenie gromadzenia się oleju i produktów jego rozkładu w kolektorze dolotowym, kanałach dolotowych i na zaworach jest według ciebie druciarstwem.... Podziękuj za dodatkowy chromosom
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Druciarstwem jest ograniczanie w taki sposób: nieprzemyślany i mogący powodować nieprzewidziane komplikacje, z których przeciętny zjadacz chleba nie zdaje sobie sprawy. Postępujesz trochę niegrzecznie, jeśli nie po prostu chamsko poruszając przy okazji dyskusji na tematy techniczne sprawy biologicznego pochodzenia swojego adwersarza. Swoją drogą ciekawi mnie, czy wiesz co to jest chromosom i ile ich par ma każdy w miarę normalny człowiek. Przypuszczam, że jest to wyznacznik Twojego warsztatowego wychowania i przepełniającej Cię arogancji oraz pychy, dlatego nie zamierzam dalej z Tobą polemizować. Jak myślisz, ile gram oparów olejowych przechodzi przez tak skonstruowaną odmę z zaworem PCV? To nie jest wolna odma jak w 125 p z sitkiem. Pewnie znacznie mniej niż przez każdy system naolejacza do instalacji gazowej, a na pewno mniej niż przez prowadnice zaworowe i uszczelniacze zaworowe w 20 letnim silniku z przebiegiem 200 tys. km. Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego wydoroślenia oraz nazbierania doświadczenia życiowego, co pozwoli Ci następnym razem zachować zimną krew i dyskutować merytorycznie, a nie emocjonalnie. Wyluzuj chłopie. Życie przed Tobą być może jeszcze długie - szkoda zdrowia.
P.S> Cyborg - proszę o ewentualna korektę
Użytkownik maxym72 edytował ten post 05 sierpnia 2019 - 21:21
Napisano 06 sierpnia 2019 - 19:59
No to koniec dyskusji językoznawczych - proszę się nie czepiać samolotów i już. Myślę, że Cyborg załapał o co biega, a przecież mamy się razem wspierać i pomagać sobie w potrzebie. Za jakiś czas oczyszczę wątek wywalając to, co się samo nie skasuje. Dzięki za fajny spam - dawno takiego fajnego fajnego tutaj nie było. Pozdrawiam serdecznie
Użytkownik maxym72 edytował ten post 06 sierpnia 2019 - 20:00
Napisano 09 sierpnia 2019 - 12:53
No to ja muszę się przyznać że mam tą sprawę załatwioną jak przysłowiowy Janusz. Zastąpiłem tą rurkę odpowiednio wygiętym przewodem pex który mi został po robieniu instalacji C.O. a za łączniki robi mi kawałek przewodu który się uszkodził. Działa pięknie już od roku. Pex jest sztywny więc się nie zagina. Wygiąłem go tylko ładnie sprężyną do tego przeznaczoną.
Użytkownik krol44 edytował ten post 09 sierpnia 2019 - 12:55
Napisano 12 sierpnia 2019 - 05:06
No to ja muszę się przyznać że mam tą sprawę załatwioną jak przysłowiowy Janusz. Zastąpiłem tą rurkę odpowiednio wygiętym przewodem pex który mi został po robieniu instalacji C.O. a za łączniki robi mi kawałek przewodu który się uszkodził. Działa pięknie już od roku. Pex jest sztywny więc się nie zagina. Wygiąłem go tylko ładnie sprężyną do tego przeznaczoną.
To nie jest druciarstwo - zastąpiłeś oryginalny przewód lepszym zamiennikiem. Dla działania tego systemu ważna jest średnica przewodu - nie może być mniejsza niż oryginał, ani większa. Warto też zachować sumaryczną długość przewodu - zagadnienie fali stojącej. Sprężyna zaworu pcv jest specjalnie liczona na działanie ciśnień z zewnątrz i wewnątrz skrzyni korbowodowej oraz podciśnienia kolektora ssącego. Pozdrawiam
Napisano 20 lutego 2022 - 11:55
Nie chcę zakładać nowego tematu, bo dotyczy tego samego węża, jestem w trakcie doprowadzania do porządku Pitola ktorego nie dawno zakupiłem, zauważyłem, że ten wąż jest caly zaolejony, brudny i dziwnie nabrzmiały, na pewno nie jest oryginalny bo jest na nim logo Audi. Gdzie można taki nabyć, najlepiej oryginał który nie trzeba docinać, ani nic kombinować. Jako że zawór PCV również może być problemem, czy te z popularnej strony aukcyjnej to dobry wybór, bo na pewno nie są one oryginalne, tylko jakieś zamienniki.
Użytkownik Topolino edytował ten post 20 lutego 2022 - 12:05
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
KUPIE Wąż klimatyzacji 2.2 CRD |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.Pan Tan_* |
|
![]()
|
|
Rura wąż intercoolera |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.buncolglod_* |
|
![]()
|
|
Kupię wąż. |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Dorka |
|
![]()
|
|
Co to za wąż ?? |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PaneK_* |
|
![]()
|
|
wąż , przewód intercoolera 2,2 CRD |
Techniczny podstawowy | ICE logistyka |
|
![]()
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych