![:(](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie2.gif)
Auto na holu pojechało do mechanika (żeby wkręcić hak do holowania oczywiście trzeba było użyć najpierw WD40).
Okazało się, że szlag trafił wysprzęglik (w ASO nazywają to siłownikiem sprzęgła).
Dodatkowo mechanik stwierdził zużycie tarczy sprzęgła, co oznacza konieczność wymiany wysprzęglika, tarczy sprzęgła wraz z dociskiem.
Części zamówiłem w ASO Chryslera w Szczecinie.
- wysprzęglik 849 zł
- tarcza sprzęgła z dociskiem 1559 zł (chyba coś takiego)
dodatkowo spec od auta zasugerował zmianę uszczelniaczy na półosiach przy skrzyni biegów (jedna 75 zł, druga 91 zł)
czyli razem 2571 zł
![:(](https://ptclub.pl/public/style_emoticons/default/smilie2.gif)
PT Cruiser 2.2 CRD z 2003 roku, kupiliśmy w listopadze 2009.
na liczniku 96 tys km, ale na bank gość, który sprzedawał cofnął licznik - niestety.
tak to wygląda aktualnie w cenniku.
pozdrawiam.