Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Stacyjka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 kozbi7

kozbi7

    Początkujący

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 43
  • Dołączył:  08 Jan 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 M Diesel
  • Imię:Zbigniew
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 June 2021 - 11:50

A czy mając dostęp do testera wiTECH można sklonować kluczyk albo dodać pilota w przedlifcie ?



#22 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17064
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 June 2021 - 12:36

Pod warunkiem że tester nie będzie miał zablokowanych opcji jak większość chińskich podróbek witech dostępnych na rynku .

#23 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 Jan 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 June 2021 - 13:00

Co do sklonowania kluczyka - przedlift obslugiwany jest tylko przez drbIII - ma ono tylko funkcję dopuszczenia nowego klucza - klucz raz zapisany jest bezuzyteczny w innym aucie - chip klucza  ma zapisaną informacje o dopuszczeniu do samochodu. Pilot jest wielokrotnego programowania. W polifcie mamy mozliwosc obslugi WITECH - nie ma mozliwości dopuszczenia używanego klucza i pilota - dopuszczenie jest realizowane równoczesnie. Emulator drbIII w WITECH jest do dupa - moze slużyc jako czytnik bledow i podgląd parametrow - wiekszosc funkcji nie działa lub działa wadliwie. Sam bez DRBIII czuję się jak bez reki - po 20 latach używania tego urzadzenia od pięciu lat szukam rozsadnego zamiennika i jeszcze nie znalazlem. 


do wszystkich operacji na kluczu jest potrzebny indywidualny pin klucz dopuszczenia dla kazdego vin pojazdu. Dostępny w serwisie i tylko do dyspozycji serwisu. 



#24 kozbi7

kozbi7

    Początkujący

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 43
  • Dołączył:  08 Jan 2014
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:2,2 M Diesel
  • Imię:Zbigniew
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 June 2021 - 15:29

Ponieważ mam tylko jeden kluczyk który jest już nieco sfatygowany muszę się zabezpieczyć. Najlepszym rozwiązaniem byłoby dorobienie kluczyka w ASO ale zniechęca cena. Opcja ekonomiczna to sklonowanie ale tu może być pułapka jeżeli komputer auta zablokowałby kod takiego kluczyka (nie wiem na ile jest to prawdopodobne). Zakładając że do klonowania udostępniam tylko sam kluczyk (bez podłączania czegokolwiek do pitka), to czy podczas takiej operacji można uszkodzić lub zablokować transponder w oryginalnym kluczyku ?



#25 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 Jan 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 20 June 2021 - 16:23

Nie wiem - nie klonuje kluczy. Wydaje mi sie ze nie ma takiej mozliwosci - zniszczenia oryginalnego kluczyka. Swoja droga zastanawia mnie, co to znaczy zniszczony kluczyk w przedlifcie - przeciez jest pancerny. Swsego czasu wydlubywalem z gumowej obudowy transpondery i przekładałem do obudów rozkładanych typu scyzoryk - daje sie. 


https://allegro.pl/o...XBoCrWQQAvD_BwE

 

tu masz kluczyk z obudową - dorabiasz rzexbę, przerzucasz po wydłubaniu transponder i masz kluczyk


https://allegro.pl/o...RhoCyA8QAvD_BwE

 

 

Proponowalbym jednak dopuscic w serwisie - nie ma obawy o sklonowanie klucza przez sprzedajacego 'dla siebie' i poxniejszego porwania. 







Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych