Witam Serdecznie- zakupiłem w zeszłym tygodniu PT Cruisera LTD 2.2 CRD -rocznik 2003. Miał to być samochód dojazdowy, ot nie ten najważniejszy. I oczywiście już wiem, że strasznie mi się podoba i chciałbym go w miarę możliwości doprowadzić do porządku. Kupiłem go w Łodzi (od machera, który jak się okazało nieco rozminął się z opisem z ogłoszenia) dojechałem do Sochaczewa gdzie będzie stał póki co, na zimę do Warszawy. W związku z tym, że się "świetnie znam"- czyli nie znam się nic a nic- na początek nie działają mi zapalniczki, nie blokuje kierownica, odpala też chimerycznie,klimatyzacja bez szaleństw no i zawieszenie wydaje stosowne dźwięki (a opony to oddzielna historia). Najważniejsze dla mnie, żeby był bezpieczny(będzie wożone dziecko) i przewidywalny (czyli głównie zawsze odpalał). Wolę poznać "brutalną prawdę" o jego stanie, pogodzić się z wydatkami i oddać go w ręce specjalisty. Słyszałem o zacnym Andrzeju z Płocka. Proszę o ewentualny kontakt w tej sprawie i radę jak się zabrać do całej sprawy, żeby się kompletnie nie zrujnować??? Porzuciłem już prawie pracę i rodzinę i myślę tylko o PT, bo jest niewątpliwie samochodem z "duszą"!!!
Przegląd po zakupie! Wsparcie z Płocka.
#1 Bezimienny Gość.intern_*
Napisano 29 czerwca 2020 - 11:47
Napisano 29 czerwca 2020 - 12:05
Witaj!
Jędrek ale Ty masz szczęście, że w Płocku mieszkasz
Poczytaj posty i znajdziesz Andrzeja (alias: andreeas7)
Pozdrawiam i witaj w klubie zakręconych pozytywnie!
Napisano 29 czerwca 2020 - 12:14
Jędrek... twój tok myślenia jest bardzo poprawny. Tylko andreeas skoro masz do niego niedaleko. A potem będziesz się cieszył sprawnym, niezawodnym Pitkiem!!!!
#4 Bezimienny Gość.intern_*
Napisano 29 czerwca 2020 - 12:18
Witaj!
Jędrek ale Ty masz szczęście, że w Płocku mieszkasz
Poczytaj posty i znajdziesz Andrzeja (alias: andreeas7)
Pozdrawiam i witaj w klubie zakręconych pozytywnie!