Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Błąd P0251 2. 2 CRD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Szyłej_*

Bezimienny Gość.Szyłej_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 05 lipiec 2020 - 08:53

Witam serdecznie! Założyłem nowy temat ponieważ nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Mianowicie po zamontowaniu pompy wysokiego ciśnienia która była oddana do uszczelnienia i został wymieniony wałek, po mocniejszym naciśnięciu gazu lub przekroczeniu około 2000 obrotów włącza się check engine i silnik wpada w tryb awaryjny. Komputer pokazał błąd P0251 opis błedu Sterowanie "A" dozowaniem paliwa z pompy wtryskowej. Czy może ktoś mi podpowiedzieć co może być nie tak? P. S. Przed regeneracją pompy błebu nie było lecz ciężko odpalał.

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16920
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 05 lipiec 2020 - 11:31

Podstawa przy układzie paliwowym to to sprawdzenie czystości i zawartości opiłków po awarii pompy - a co za tym płukanie całego układu i czyszczenie lub wymiana el.sterowania pompą i szyna paliwową  .Wygląda u Ciebie na usterkę zaworu proporcionalnego na szynie paliwowej .

Usterka do diagnozy pod komputerem plus manualne sprawdzenie brokatu na dnie obudowy filtra ?


Użytkownik andreeas7 edytował ten post 05 lipiec 2020 - 11:32






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych