Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


zbiorniczek wyrównawczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.alucard_*

Bezimienny Gość.alucard_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 luty 2010 - 19:05

Witam,
dzisiaj uzupełniłem płyn chłodniczy.Nalałem za dużo,pod sam korek:)
silnik się rozgrzał i z pod maski wydobyła się para.
Po otwarciu maski zobaczyłem ,że z prawej strony strony zbiorniczka wyrównawczego jest skierowana w dół rurka.
\i teraz pytanie: czy do tej rurki powinien być podłączony jakiś wąż,czy jest to tylko odpływ na wypadek zbyt dużej ilości płynu w układzie?
Patrząc na zbiorniczek od przodu auta,rurka znajduje się w górnym prawym jego rogu.
P.S. Po odessaniu nadmiaru płynu wszystko wróciło do normy,ta rurka jednak nie daje mi spokoju..
Dziękuję za pomoc.

#2 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 25 luty 2010 - 20:25

alucard, a jaki masz silnik?? bo ja mam diesla i od rurki nie odchodzi żaden wąż :)

#3 Bezimienny Gość.alucard_*

Bezimienny Gość.alucard_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 luty 2010 - 21:01

2.0 benzyna.
Nie wiem,czy nie zawaliłem czegoś przy odpowietrzaniu.
Znalazłem tylko jeden odpowietrznik przy termostacie.Podobno są swa...:)

#4 Docentgood

Docentgood

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 247
  • Dołączył:  22 lut 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD Limit
  • Imię:Robert

Napisano 06 marzec 2010 - 20:14

Kolego drugi odpowietrznik masz na chlodnicy do gury. Pozatym auto odpowietrza sie przy otwartym korku wlewu plynu. I przy odpowietrzaniu musi sie uruchomic co najmniej pare razy wentylator chlodnicy w ten sposob bedziesz pewien ze auto dobrze sie odpowietrzyl. :glupek

#5 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 marzec 2010 - 23:26

Ta rurka do niczego nie jest oryginalnie podłączona. Tak zrobili amerykańce. Miałem wczoraj ten sam problem. Nic sie nie dzieje. Nie martw sie. Zobacz jeszcze czy nie jest napompowany przewod od chlodnicy ktoredy płyn leci (zaraz kolo filtra powietrza) jesli jest twardy to mozesz miać coś z uszczelką pod glowicą albo samą głowicą.

#6 Bell

Bell

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 10256
  • Dołączył:  30 lip 2009
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:IzaBell'a

Napisano 06 marzec 2010 - 23:28

Ta rurka do niczego nie jest oryginalnie podłączona.


Ja w swoim dieslu też mam taką rurkę i długo zachodziłam w głowę czemu tak po prostu sobie zwisa ;)

#7 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 06 marzec 2010 - 23:36

to jest po prostu odma taka ktora wylatuje nadmiar płynu, tylko to jak dla mnie powinni inżynierzy ktorzy konstruowali to wszystko, odprowadzić jakąs rurką pod silnik zeby nie leciało to na kolektor. Stąd to parowanie. Mowie, wczoraj miałem to samo i pojechałem do mechaniora i mi odpompował nadmiar i teraz jest wszystko ok.

#8 Docentgood

Docentgood

    Kolegunio

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 247
  • Dołączył:  22 lut 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2 CRD Limit
  • Imię:Robert

Napisano 07 marzec 2010 - 08:58

Na zbiorniczku wyraznie pisze gdzie jest minimum a gdzia maximum. A nawet pisze gdzie jest maximum na rozgrzanym silniku. Wiec nalezy sie tego trzymac poniewaz przy cieplym silniku stan plynu sie powieksza. A jezeli chodzi o rurke odpowietrzajaca to we szystkich autach jest taka krutka. :kawka

#9 Bezimienny Gość.alucard_*

Bezimienny Gość.alucard_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 marzec 2010 - 16:29

Dziękuję wszystkim.Autko śmiga:)

#10 Bezimienny Gość.damiano89_*

Bezimienny Gość.damiano89_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 styczeń 2014 - 11:59

witam
podepne sie pod temat bo nie mam musze szybko zrobic samochod...
wymienilem filter paliwa i nie odpala mi samochod co sie dzieje
zapowietrzyl sie? jak tak to gdzie jest odpowietrzenie

#11 Mike PT Dodge

Mike PT Dodge

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2251
  • Dołączył:  13 cze 2010
  • Rok Produkcji:2007
  • Silnik:NITRO 2,8 A
  • Imię:Michał
  • Skąd::Tarnowskie Góry
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 styczeń 2014 - 12:14

witam
podepne sie pod temat bo nie mam musze szybko zrobic samochod...
wymienilem filter paliwa i nie odpala mi samochod co sie dzieje
zapowietrzyl sie? jak tak to gdzie jest odpowietrzenie


:-)

#12 maro20

maro20

    VIP

  • Na zawsze z nami
  •   
  • Posty: 4321
  • Dołączył:  15 sty 2010
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2crd
  • Imię:marek
  • Skąd::W-wa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 styczeń 2014 - 16:42

:diabelek

[ Dodano: 2014-01-12, 16:42 ]
Odpowietrza sie (filtr) automatycznie

#13 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 12 styczeń 2014 - 17:18

Panowie to nie filtr i odpowietrzanie układu ..... tylko padnięty akumulator . :cwaniak





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych