Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Dymiący Pituś


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Domczi

Domczi

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 7
  • Dołączył:  31 Jul 2020
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 M
  • Imię:Domi
  • Skąd::Dolnośląskie
  • Płeć: Kobieta

Napisano 10 October 2020 - 15:01

Cześć, 

Mam taką sprawę jestem po wymianie odmy oraz rury do interkulera, niestety mój pituś dalej dymi przy mocniejszym dodaniu gazu, co jeszcze może być za to odpowiedzialne? Mam również problem z podłączeniem go do komputera byłam już u 3 mechaników i w dwóch salonach diagnostycznych nikt nie mógł się podłączyć czy w okolicy Jeleniej Góry zna ktoś może salon gdzie go podłączę? 



#2 andmis

andmis

    VIP

  • Moderator
  •      
  • Posty: 5036
  • Dołączył:  19 Sep 2010
  • Rok Produkcji:2003 LTD
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::DOA
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 October 2020 - 22:16

Dymi, bo Diesel musi dymić. Jedyne co Ci zostało żeby tak mocno nie dymił, to czyszczenie kolektora ssącego z tego syfu co tam zalega, i sprawdzenie czy klapki pracują prawidłowo.



#3 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17066
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 October 2020 - 01:42

Cześć, 

Mam taką sprawę jestem po wymianie odmy oraz rury do interkulera, niestety mój pituś dalej dymi przy mocniejszym dodaniu gazu, co jeszcze może być za to odpowiedzialne? Mam również problem z podłączeniem go do komputera byłam już u 3 mechaników i w dwóch salonach diagnostycznych nikt nie mógł się podłączyć czy w okolicy Jeleniej Góry zna ktoś może salon gdzie go podłączę? 

 

jak pisze Andrzej , kolektor ssący do wyczyszczenia , usprawnienie pracy klap i wymiana siłownika klap w kolektorze ssącym oraz wymiana EGR w którym na 100 % również będzie nieszczelny siłownik podcisnieiowy ( 90

% PT ma ten element uszkodzony i nie wie o tym )  Z komputerem nie ma najmniejszego problemu jesli chodzi o podłaczenie na normalnych zawodowych legalnych diagnoskopach . Autel , Gutmann , KTS , DRB3 , Witech ,Solus i wiele innych testerów 



#4 Domczi

Domczi

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 7
  • Dołączył:  31 Jul 2020
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 M
  • Imię:Domi
  • Skąd::Dolnośląskie
  • Płeć: Kobieta

Napisano 11 October 2020 - 13:17

<p>Dziękuję bardzo za pomoc, przekazałam mechanikowi zobaczymy co powie gdy zajrzy :)&nbsp;</p>

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17066
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 11 October 2020 - 15:54

<p>Dziękuję bardzo za pomoc, przekazałam mechanikowi zobaczymy co powie gdy zajrzy :)&nbsp;</p>

 

Siłowniki należy sprawdzać w pozycji częśćiowo wcisniętej - wówczas membrana jest uchylona i dopiero wychodzą nieszczelności .



#6 MiGi42

MiGi42

    PT MC

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 978
  • Dołączył:  06 Feb 2011
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.2CRD
  • Imię:Romuald
  • Skąd::Poznan
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 October 2020 - 07:43

Andrzej , jeżeli można to nieco szerzej o kontroli EGR. Sprawdzać szczelność "grzybka" zaworu czy membrany sterującej ?



#7 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17066
  • Dołączył:  03 Feb 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 13 October 2020 - 10:07

Podstawa to sprawna membrana bo na wpływ na resztę układu sterowania i luźno pracujący grzybek aby się nie zacinał.





Podobne tematy Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych