Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Zwiększenie siły wspomgania układu kierowniczego-wymiana pompy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16253
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2020 - 12:23

 Bartku auto musi stać na kołach i dawać obciązenie - da sie łatwo przerobić z peugota lub reno  tylko +12 V i magiel działa jak w nowych autach 



#22 Susel_125

Susel_125

    Zwolennik

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 443
  • Dołączył:  27 lut 2019
  • Rok Produkcji:2004
  • Silnik:GT 2.4 T , M
  • Imię:Piotr
  • Skąd::Zielona Góra
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 29 grudzień 2020 - 13:29

Al Capone ma rację. Ja nigdy nie zwracałem uwagę na to czy działa lekko czy mocno. Żałóż wąskie opony to będzie lekko się kręcić 😉

#23 CruiserT

CruiserT

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 11
  • Dołączył:  01 maj 2018
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:Tom
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 styczeń 2021 - 20:40

Przepraszam jestem laikiem w sprawach mechaniki-co dokładnie da się przerobić z peugeota lub renault i z jakiego dokładnie modelu? (mam na myśli przeróbkę wersji 2.4 bez turbo).



#24 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16253
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 01 styczeń 2021 - 20:52

Demontujesz mechaniczna pompę wspomagania i montujesz elektryczna , tylko 3 przewody do podłączenia i podłączenie hydrauliki pod pompę i po temacie

#25 CruiserT

CruiserT

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • Posty: 11
  • Dołączył:  01 maj 2018
  • Rok Produkcji:brak
  • Silnik:brak
  • Imię:Tom
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 styczeń 2021 - 11:59

Dziękuję za info-wstępnie wychodzi mi, że np. pompy do Renault Megane II są już elektryczne i w jako tako przystępnych cenach (używane po ok 300 zł)-tylko który mechanik się tego podejmie jak kilku których pytałem o modyfikacje wspomagania to od razu podchodzili na nie :mniam

Mam jeszcze pytanie o mniejszy zakres przeróbek-wymianę samego koła pasowego na takie o mniejszej średnicy-czy to może pomóc (różnice w średnicy od ok. 2,5% do 14%-jeśli to działa to czy na zasadzie średnica mniejsza o 14% to ok. 14% różnicy w sile wspomagania)?

Wg danych z netu oryginalne do PT Cruisera mają średnicę 138-142 mm, znalazłem zamienniki do:

Chrysler Voyager/Grand Voyager 1996-2007-silnik 2.4-średnica 134,6 mm, ilość rowków 4 PK.

Chrysler Voyager/Grand Voyager 1996-2007-silnik 2.0 i Chrysler Stratus/Sebring 1995-2000-silnik 2.0 i 2.5 -średnica 122,25 mm, ilość rowków 4 PK.

Zakładam, że średnica osadzenia na pompie jest taka sama, co od odległości ("szerokości koła") żeby pasek był prawidłowo zamocowany-nie ścinał po bokach to pewności nie mam.


Użytkownik CruiserT edytował ten post 03 styczeń 2021 - 12:01






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych