Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Obroty biegu jałowego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 gery73

gery73

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 56
  • Dołączył:  23 lis 2021
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Gerard
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 grudnia 2021 - 17:39

Witam 

 

Tak więc, miałem od samego początku problem z rosnącymi obrotami, błędy które były po zakupie samochodu to P0551,P0601 oraz P1390. I tak czujnik wspomaganie wymieniłem 0551 zniknął, kompletny rozrząd wymieniłem (był przestawiony o 1 ząb) 1390 zniknął, został P0601 ale to jak znajde kompa dzięki temu forum wiem co i jak. 

Ale co z tymi obrotami, podciśnienia posprawdzałem, odmy poczyściłem itd. Charakterystyczne jest to, że obroty jak naprzykład na luzie zjeżdzam ze wzniesienia czy, dojeżdzam do świateł falują pomiędzy 1000 a 1500 obrotów. Co jeszcze mogę zrobić ? ...

 

Pozdrawiam Gery73

 

No i Wesołych Świąt oczywiście i Wszystkiego Dobrego ..


Użytkownik gery73 edytował ten post 23 grudnia 2021 - 17:40


#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 066
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 grudnia 2021 - 18:29

Do sprawdzenie układ dolotowy pod kontem nieszczelności i czyszczenie  lub podstawienie drugiej przepustnicy z krokowym - mam kilka szt sprawnych w rozsądnych pieniądzach .



#3 gery73

gery73

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 56
  • Dołączył:  23 lis 2021
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Gerard
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 23 grudnia 2021 - 22:09

Do sprawdzenie układ dolotowy pod kontem nieszczelności i czyszczenie  lub podstawienie drugiej przepustnicy z krokowym - mam kilka szt sprawnych w rozsądnych pieniądzach .

Układ dolotowy sprawdziłem i czyściłem, przepustnicę z krokowcem wyjąłem i wyczyściłem - to była pierwsza rzecz którą zrobiłem po zakupie. Chyba nie pozostaje mi nic innego tylko jak radzisz spróbować podstawić coś z innego auta.

Nie dopisałem wcześniej, że jak zatrzymam samochów to obroty dopiero w tedy wracają do normy.

Pozwolę się odezwać na PRW

 

pozdrawiam 


Użytkownik gery73 edytował ten post 23 grudnia 2021 - 22:12


#4 gery73

gery73

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 56
  • Dołączył:  23 lis 2021
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Gerard
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 stycznia 2022 - 23:05

Do sprawdzenie układ dolotowy pod kontem nieszczelności i czyszczenie  lub podstawienie drugiej przepustnicy z krokowym - mam kilka szt sprawnych w rozsądnych pieniądzach .

Układ dolotowy sprawdzony - żadnych nieszczelności, przepustnica podstawiona i silnik krokowy nowy - żadnych zmian. Ale jak auto było na podnośniku, odpaliłem go i zatkałem wydech - wykryłem nieszczelność w układzie wydechowym w okolicach kolektora wydechowego na łączeniu z kwadratowym łączeniem  lub gdzieś wyżej. Czy to może być przyczyna rosnących obrotów ?



#5 gery73

gery73

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 56
  • Dołączył:  23 lis 2021
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Gerard
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 stycznia 2022 - 17:17

I nikt nic nie pomoże ? - gdzie tu zajrzeć jeszcze żeby z tymi obrotami zrobić porządek, tak jak pisałem wcześniej - przepustnice i krokowce sprawdzone wymyte i podmieniane we wszystkich konfiguracjach, lewego powietrza nie bierze, kable oryginalne nowe, świece nowe, błąd tylko P0601 - jakieś pomysły ?

 

gery



#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 066
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 stycznia 2022 - 17:20

P0601 to błąd sterownika , sterownik do podstawienia drugi

#7 gery73

gery73

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 56
  • Dołączył:  23 lis 2021
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Gerard
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 stycznia 2022 - 17:27

P0601 to błąd sterownika , sterownik do podstawienia drugi

ok, to wiem, ale czy ten błąd będzie powodował falowanie obrotów ? I co dziwne falowanie obrotów nie występuje jak zatrzymam samochód - np jak dojeżdzam do świateł na luzie to obroty falują pomiędzy 1000 a 1500, jak tylko zatrzymam samochód obroty wracają do wartości prwidłowej 



#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 066
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 stycznia 2022 - 17:29

Sterownik steruje wszystkim jak nie podstawisx to nie wykluczysz problemu

#9 gery73

gery73

    Początkujący

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 56
  • Dołączył:  23 lis 2021
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2,0 M
  • Imię:Gerard
  • Skąd::Kielce
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 stycznia 2022 - 17:33

Ok, dzięki



#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 17 066
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 22 stycznia 2022 - 17:48

Zadzwoń 530134550





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych