Kupno PT 2,4 litra benzyna .... czy warto + ankietka
Started By
Bezimienny Gość.bieder1_*
, 15 mar 2010 22:45
7 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.bieder1_*
Napisano 15 marzec 2010 - 22:45
WItam
Moje pytanie wiąże się z silnikami beznzynowymi ponieważ po doświadczeniach z dieslem wolę lać więcej i zapomnieć o dwumasach wtryskach i turbinach .... a żę PT-i mnie oczarował to postanowiłem się cosik dowiedzieć ...
wszyscy popukali mi po głowie jak usłyszeli ko moim kolejnym wyborze ...
Proszę przekonajcie mnie .....
Poniżej podaję link do ogłoszenia które mnie zainteresowało:
http://www.otomoto.p...ow&id=C11544407
wygląda fajnie co prawda nie wiem czy to w sam raz cena czy jak ... podobno ktoś dał do komisu bo potrzebuje kasę ale to jakoś tak dziwnie tanio
Napiszcie co wy na to ?
a oprócz tego czy:
1. polecacie 2,4 benzynę czy może 2.0?
2. czy to prawda że do PT nie można dostać części i trzeba je ściągać z USA ?
3. jak awaryjne są te benzyniaki ?
4. czy normalny mechanik da radę porobić podstawowe rzeczy w tym autku czyli np: rozrząd , filtry, oleje klocki itd?
5. czy 2.4 ma kopa znaczy się dobrze wymiata?
z góry dzięki za odpowiedzi
Moje pytanie wiąże się z silnikami beznzynowymi ponieważ po doświadczeniach z dieslem wolę lać więcej i zapomnieć o dwumasach wtryskach i turbinach .... a żę PT-i mnie oczarował to postanowiłem się cosik dowiedzieć ...
wszyscy popukali mi po głowie jak usłyszeli ko moim kolejnym wyborze ...
Proszę przekonajcie mnie .....
Poniżej podaję link do ogłoszenia które mnie zainteresowało:
http://www.otomoto.p...ow&id=C11544407
wygląda fajnie co prawda nie wiem czy to w sam raz cena czy jak ... podobno ktoś dał do komisu bo potrzebuje kasę ale to jakoś tak dziwnie tanio
Napiszcie co wy na to ?
a oprócz tego czy:
1. polecacie 2,4 benzynę czy może 2.0?
2. czy to prawda że do PT nie można dostać części i trzeba je ściągać z USA ?
3. jak awaryjne są te benzyniaki ?
4. czy normalny mechanik da radę porobić podstawowe rzeczy w tym autku czyli np: rozrząd , filtry, oleje klocki itd?
5. czy 2.4 ma kopa znaczy się dobrze wymiata?
z góry dzięki za odpowiedzi
#2 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 16 marzec 2010 - 07:50
Krotko: ten z linku, jest conajmniej podejrzany, poprostu za tani, i jeszcze niby instalka za 6 tys? Wg mnie zwyczajne oszustwo, tzn nie jest bezwypadkowy, wczytaj sie mocno w ten dzial, a bedziesz wiedzial co i jak w przypadku aut z USA.
Gdyby jednak jakims cudem byl bezwypadkowy i sprawny, po weryfikacji, to oczywiscie warto.
Gdyby jednak jakims cudem byl bezwypadkowy i sprawny, po weryfikacji, to oczywiscie warto.
#3
Napisano 16 marzec 2010 - 07:51
Mam akurat 2,4 i nie zamieniłbym go na innego, no chyba, że GT:)
Jeździłem każdą wersją, więc zdanie mam wyrobione.
CO do tego Pitka z linka to zdobądź VIN i udaj sie na www.bezwypadkowe.net i tam sprawdzisz sobie jego historię. Auto jest z USA wiec w CARFAXIE bedzie wszytsko o nim. Moim zdaniem nie jest bezwypadkowy, gdyż widać na pierwszy rzut oka źle spasowana maskę przednią. Nie wierz w bajki o tym, że ktos za półdarmo odda Ci samochód.
Teraz pytania.
Zwróć uwage na stan zawieszenia bo to czuły punkt Pitków!!!!
1. 2,4 (jak bedziesz miał LPG to jeździsz jak dieslem a utraty mocy nie odczujesz)
2.Części do niego w bród. Zamienników od cholery i z oryginalnymi częsciami tez nie ma problemu.
3. Benzyniaki nie są w ogóle awaryjne, jesli o nie dbasz (wymiany oleju, rozrząd i inne)
4. Normalny mechanik, ze wszystkim sobie poradzi. Nie ma tu nic nadzwyczajnego. Z wymiana rozrządu jest trochę zabawy, ale też sie da bez wyciągania silnika...
5. Ma kopa i z spod świateł wymiata:))) Choć przyznam szczerze, że myśałem, że kop będzie jeszcze wiekszy. GT ten to ma kopa...... .
Jeździłem każdą wersją, więc zdanie mam wyrobione.
CO do tego Pitka z linka to zdobądź VIN i udaj sie na www.bezwypadkowe.net i tam sprawdzisz sobie jego historię. Auto jest z USA wiec w CARFAXIE bedzie wszytsko o nim. Moim zdaniem nie jest bezwypadkowy, gdyż widać na pierwszy rzut oka źle spasowana maskę przednią. Nie wierz w bajki o tym, że ktos za półdarmo odda Ci samochód.
Teraz pytania.
Zwróć uwage na stan zawieszenia bo to czuły punkt Pitków!!!!
1. 2,4 (jak bedziesz miał LPG to jeździsz jak dieslem a utraty mocy nie odczujesz)
2.Części do niego w bród. Zamienników od cholery i z oryginalnymi częsciami tez nie ma problemu.
3. Benzyniaki nie są w ogóle awaryjne, jesli o nie dbasz (wymiany oleju, rozrząd i inne)
4. Normalny mechanik, ze wszystkim sobie poradzi. Nie ma tu nic nadzwyczajnego. Z wymiana rozrządu jest trochę zabawy, ale też sie da bez wyciągania silnika...
5. Ma kopa i z spod świateł wymiata:))) Choć przyznam szczerze, że myśałem, że kop będzie jeszcze wiekszy. GT ten to ma kopa...... .
#4
Napisano 16 marzec 2010 - 09:13
witaj
jezeli benzyna to 2,4,tak jak namos napisal pali prawie tyle samo co 2.0 a kop wiekszy,
no najlepiej oczywiscie GT,jak niewkrecasz na obroty to jezdzisz jak 2,4 ale jak depniesz to turbinka wciska w fotel no a w baku robi sie cos takiego jak bys wode z wanny spuszczal,u mnie spalanie,miasto 13-15,trasa 11,autostrada na tempomacie 130km/h 10 litrow ,benzyny gazu nieposiadam
jezeli benzyna to 2,4,tak jak namos napisal pali prawie tyle samo co 2.0 a kop wiekszy,
no najlepiej oczywiscie GT,jak niewkrecasz na obroty to jezdzisz jak 2,4 ale jak depniesz to turbinka wciska w fotel no a w baku robi sie cos takiego jak bys wode z wanny spuszczal,u mnie spalanie,miasto 13-15,trasa 11,autostrada na tempomacie 130km/h 10 litrow ,benzyny gazu nieposiadam
#5
Napisano 16 marzec 2010 - 09:40
2,4 naklepszy silnik - typowy standartowy silnik ladowany w starych dodgach i innych chryslerach i nie tylko - czesci moim zdaniem najtansze są wlasnie do 2,4 - pompa wody 160zł (szok jak placilem) - autko bezaawaryjne - na gazie spisuje sie najlepiej.
Zresztą zwroccie uwage na forum w awarie - tam zawsze sie pojawiają tylko 2.0 albo 2.2crd
Zresztą zwroccie uwage na forum w awarie - tam zawsze sie pojawiają tylko 2.0 albo 2.2crd
#6
Napisano 22 marzec 2010 - 16:23
Zapraszam od nowa do dyskusji. Następnym razem osoby będą nagradzane.
#7
Napisano 22 marzec 2010 - 17:16
BIEDER 1 dzięki za wsparcie w poprzednich postach i obronę mojej osoby a w odpowiedzi na Twoje pytanie:
ja mam pszczółkę 1,6 , używam jej w mieście i na krótkich trasach, powody zakupu były u mnie pokierowane opłatami za oc i ac , oraz rzekomo małym spalaniem , spala 10l/100km, inni forumowicze podają , że 2,0 też tyle biorą , ale wrażenia z jazdy są o wiele lepsze ( 2,0) . Jeśli nie straszne Tobie opłaty za poj. 2,4 i możesz sobie pozwolić na zalewanie paliwa do 2,4 turbo to kup najmocniejszą wersję , raz się żyje a frajda w życiu również jest ważna
ja mam pszczółkę 1,6 , używam jej w mieście i na krótkich trasach, powody zakupu były u mnie pokierowane opłatami za oc i ac , oraz rzekomo małym spalaniem , spala 10l/100km, inni forumowicze podają , że 2,0 też tyle biorą , ale wrażenia z jazdy są o wiele lepsze ( 2,0) . Jeśli nie straszne Tobie opłaty za poj. 2,4 i możesz sobie pozwolić na zalewanie paliwa do 2,4 turbo to kup najmocniejszą wersję , raz się żyje a frajda w życiu również jest ważna
#8
Napisano 22 marzec 2010 - 17:26
raz sie zyle wiec 2,4 turbo,cos sie od zycia nalezy czlowiekowi
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pogoda nie tylko dla bogaczy ;) |
Offtopic | kade |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Dzień mężczyzny, życzenia |
Offtopic | Pt Wiola |
|
|
|
Nowa benzyna od 1 stycznia 2024 r. |
Moje auto | Kliper |
|
|
|
Uskok w środku sworznia, czy to normalne? |
Techniczny podstawowy | zero |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych