Zamiana 2.2 crd na 2.0 Petrol
#1
Napisano 06 maj 2010 - 09:56
#2
Napisano 06 maj 2010 - 10:20
#3
Napisano 06 maj 2010 - 10:22
#4
Napisano 06 maj 2010 - 10:24
#5
Napisano 06 maj 2010 - 11:29
#6
Napisano 06 maj 2010 - 11:42
inna rzecz ze jak dotad (odpukac) silnik sprawuje sie w porzadku a usterki u mnie to glownie zawieszenie.
coz - wybor nalezy do ciebie. ja tam bym zmienil bo co benzyna to benzyna (jestem zwolennikiem benzyniakow ). moze pomysl o 2.4? moc troche wieksza.
#7
Napisano 07 maj 2010 - 17:21
#8
Napisano 07 maj 2010 - 19:54
A może na spocie wiosennym zrobimy mały teścik np. na 500 m .
leo chetnie ale gdzie pol kilometra wolnej drogi....????
#9
Napisano 07 maj 2010 - 20:26
leo chetnie ale gdzie pol kilometra wolnej drogi....????
zablokujemy PiTkami z obu stron i będzie wolna droga
#10 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 08 maj 2010 - 19:23
#11
Napisano 08 maj 2010 - 20:02
nie ma z tym tak wielu problemow jak z klekotem
O czym dokladnie piszesz ? Ja w swoim "klekocie" zadnych problemow nie mam (2 lata eksploatacji)....
Wiekszosc "problemow" ktore (jak sadze) masz na mysli, a ktore to pojawiaja sie na forum, jest wypadkowa stanu poczatkowego auta i jego eksploatacji (przebiegow, serwisu, konserwacji).
Opinia serwisantow w ASO, ktora slyszalem 2-krotnie byla dokladnie odwrotna - cyt. "(dla Pana) cale szczescie, ze to nie benzyna, rzadziej bedziemy sie widzieli"
#12 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 08 maj 2010 - 20:26
ze to nie benzyna, rzadziej bedziemy sie widzieli
co kraj to obyczaj, co serwis to serwis, co serwisant to mistrz świata, co użytkownik to najlepszy spec, ech zostawmy to
#13
Napisano 08 maj 2010 - 20:34
http://www.auto-swia... ... 387,1.html
To także klekot --ale hellouuu mamy 2010r a nie 1980 i Mercedesa z Taxi.
Problemy????Co ile trzeba wymieniać pasek rozrządu w benzynie?Co się stanie jeśli się urwie???
No fakt w dieselku pada rurka od intercollera-notorycznie - jedyna wada!
Co osoba to inne zdanie.
#14
Napisano 08 maj 2010 - 20:42
#15
Napisano 08 maj 2010 - 21:02
#16
Napisano 08 maj 2010 - 21:06
PS. Jaki to silnik
Jak to JAKI? zalany
Ktoś powtórzy takie coś PiTkiem??
#17
Napisano 08 maj 2010 - 21:09
Ja się nie stresuję
Jaki to silnik ? przede wszystkim szczelny , jako mechanik samochodowy, to nie będę pisał jaki, bo to jest proste, chociaż współczesne silniki tego typu (np. montowane w naszych pitkach) takiej próby by nie przeszły, jest za dużo w nich elektroniki, a ona wody nie lubi
#18 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 08 maj 2010 - 21:15
nie ma z tym tak wielu problemow jak z klekotem
O czym dokladnie piszesz ? Ja w swoim "klekocie" zadnych problemow nie mam (2 lata eksploatacji)....
Wiekszosc "problemow" ktore (jak sadze) masz na mysli, a ktore to pojawiaja sie na forum, jest wypadkowa stanu poczatkowego auta i jego eksploatacji (przebiegow, serwisu, konserwacji).
Opinia serwisantow w ASO, ktora slyszalem 2-krotnie byla dokladnie odwrotna - cyt. "(dla Pana) cale szczescie, ze to nie benzyna, rzadziej bedziemy sie widzieli"
ilosc przypadlosci ile trapi / moze trapic wspolczesne diesle jest dosc spora, koszt serwisu wysoki, bo konstrukcja dosc skomplikowana, i wcale z tego co tu czytam nie pali tak znowu malo, jak dla mnie szkoda zachodu, owszem dynamika jest lepsza i napewno benzyna 2.0 takiego nie dogonie, a ze Twoj jezdzi to tylko sie cieszyc, warto rozejrzec sie po forach merca, nie szczegolnie chwala, a juz na tle poprzednich TD, to CDI czy tam CRD to padaka, zanim jakis urazony zacznie we mnie gromami ciskac w obronie swojej frytkownicy to dodam ze to moje subiektywne zdanie.
[ Dodano: 2010-05-08, 22:25 ]
surem klekot??? --- błagam
http://www.auto-swia... ... 387,1.html
To także klekot --ale hellouuu mamy 2010r a nie 1980 i Mercedesa z Taxi.
Problemy????Co ile trzeba wymieniać pasek rozrządu w benzynie?Co się stanie jeśli się urwie???
No fakt w dieselku pada rurka od intercollera-notorycznie - jedyna wada!
Co osoba to inne zdanie.
uwazam ze diesel w PT klekocze, rzezi, warczy, ze glowa peka
poza tym co Ty porownojesz, 320 do 220 CDI, tam masz 6 garnkow, zupelnie inna kultura pracy a i dzwiek przyjemniejszy
a zeby nie bylo ze tylko swoje chwale to napisze, ze parametry diesla bardziej pasuja do charakteru PT, przy tej masie i topornosci wiecej Nm przy nizszych obrotach to przyjemniejsza jazda i tu diesel ma wyzszosc, ale jak wspomnialem to moje subiektywne odczucia
#19
Napisano 08 maj 2010 - 21:26
I masz do tego święte prawo.dodam ze to moje subiektywne zdanie
Nikt nikogo nie zamierza przekonywać , ani się na Ciebie za Twoje poglądy obrażać. Każdy z nas dokonał sam wyboru jaki chce mieć silnik i taki ma . Cieszmy się, że mamy takie samochody i nie sprzeczajmy się co jest lepsze , Bo niby co ma być lepsze
#20 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 08 maj 2010 - 21:27
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Koła zębate do rozrządu CRD - gdzie kupić ?rozrząd CRD |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
|
wydech 2.2 crdtłumik, wydech |
Modyfikujemy | Raczaczek |
|
|
|
pt crusiser 2,2 CRD Chromkowysprzedam |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | chromek 1 |
|
|
|
Sprzedam CRD 2003r. po małej stłuczce |
Chrysler PT Cruiser | darbi16 |
|
|
|
Kupię korek filtra oleju 2.2 CRD |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Marcus |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych