Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Gdzie kupić wahacze do PT Cruzera?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.light_*

Bezimienny Gość.light_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 26 wrzesień 2008 - 17:17

Gdzie kupić wahacze, czy je regenerować? Jeśli kupic w całości to skąd? Moze macie jakies doswiadczenie.

#2 Bezimienny Gość.ADAMFAZA_*

Bezimienny Gość.ADAMFAZA_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 12 październik 2008 - 13:07

JA KUPILEM KILKA DNI TEMU WACHACZE NOWE KOMPLETNE Z POLCARSU PO 140 ZL.LECZ NIE MOGE NA RAZIE O NICH NIC POWIEDZIEC.JEDYNE TO ,ZE PASOWALY I WYGLADAJA PRZYZWOICIE.JA JEZDZE NA TAXI,WIEC JUZ NIEDLUGO BEDE WIEDZIAL ILE SA WARTE.ROBIE 1000 KM,TYGODNIOWO.POZDRAWIAM :brawo

#3 daniel

daniel

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 554
  • Dołączył:  31 sie 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:sprzedany
  • Imię:zgadnij :D

Napisano 30 październik 2008 - 12:23

na allegro od 120 do 300zł za sztuke. doliczając przesyłkę to chyba lepiej od razu się udac do IC za przykładam Adama

#4 Bezimienny Gość.Anonymous_*

Bezimienny Gość.Anonymous_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 30 październik 2008 - 14:41

amerykany.pl
usaolkusz.pl
Przyzwoite ceny.

#5 zapasnik

zapasnik

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 35
  • Dołączył:  04 maj 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:pawel

Napisano 15 luty 2011 - 22:11

mam do wymiany wachacze co powiecie o tych z allegro http://allegro.pl/wa... ... 57672.html[fade] a moze jakieś inne propozycje[/fade]

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 luty 2011 - 22:38

zapasnik,
Dobry opis dzwignią handlu , ale prawda taka że nigdy produkty :Quinton Hazell nie bedą lepsze ani porównywalne z oryginałem - będą natomiast trochę lepsze jak ogólnie mówiąc tania chinszczyzna dostepona po sto pare złotych na allegro i w sklepach internetowych :glupek .

#7 Lonek

Lonek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 109
  • Dołączył:  02 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:był 2.0 B+G
  • Imię:Konrad

Napisano 15 luty 2011 - 22:59

zapasnik
Podejrzewam, że masz do wymiany tuleje, a nie całe wahacze.
Ja dzisiaj kupowałem do swojego tuleje przednie ( nie pamiętam nazwy, ale jakieś kanadyjskie ) w cenie ok. 95 zł za komplet na obie strony i tylne w cenie 60 zł za komplet. Łącznie zapłaciłem za wszystko 156 coś tam złotych z zapewnieniem od sprzedającego że to nie chińszczyzna ( kupowałem w Mustang Auto w Warszawie ).

Najfajniejsze jest to, że wcześniej byłem w ASO ( VIP Konstancin ) i tam stwierdzili, że tylne tuleje wahacza przedniego wg. Chryslera nie są wymienne i są integralną częścią wahacza ( po czym sprzedawca powiedział, że faktycznie się je wymienia ), za za przednią zaśpiewali mi 119 zł + Vat za sztukę :glupek . Podziękowałem i tak szybko jak wchodziłem - opuściłem serwis.

#8 zapasnik

zapasnik

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 35
  • Dołączył:  04 maj 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:pawel

Napisano 15 luty 2011 - 22:59

andreeas7 to co proponujesz bo juz sam nie wiem jakie kupić

#9 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 luty 2011 - 23:10

Lonek,
Przednich tulei sie nie wymienia lub inaczej :nie trafiłem aby kiedy kolwiek miały luz - zwsze siada tuleja tylnia .Co do jakości to zamiennik wytrzyma max 20tys km o ile wytrzyma i tyle (trafiało sie że po 3 tys padały).Z wymiana jest troche roboty i czy bedziesz wymieniał wahacz czy tylko tuleje te same pieniądze 80zł za stronę.
Lonek
Osobiscie kup te wahacze założ , ale stare daj do regeneracji bo zobaczysz że i tak wrócisz do tych oryginalnych - poszukaj tylko porzadniejszych tulei do regeneracji.Jak dużo jeżdisz to zawieszenie i tak raz w roku trzeba zrobic

#10 Lonek

Lonek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 109
  • Dołączył:  02 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:był 2.0 B+G
  • Imię:Konrad

Napisano 15 luty 2011 - 23:23

Moja skarbonka ma do wymiany tuleje przednie i tylne w obu wahaczach - potwierdzone wizualnie i dotykowo na podnośniku w obecności mechanika - gościa, który pracował w ASO Chrysler i teraz u siebie naprawia wszystko co amerykańskie w okolicy.

#11 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 15 luty 2011 - 23:36

Lonek,
Co będzie to się okaże - swoją droga jak za podstawowe tuleje na tył - za komplet dałeś 60zł to na pewno ci długo posłużą (tylnia tuleja pracuje najmocniej i to podstawa w wahaczu)

#12 PT-ek

PT-ek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 105
  • Dołączył:  28 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Adam

Napisano 16 luty 2011 - 09:57

Witam panowie :siema Mi coś puka z tyłu z prawej strony :/ no i tak podejrzewam że to mogą być te gumy na drążku stabilizaczyjnym? i od razu wymienił bym wszystkie te gumy no i pytanie:
-gdzie mogę takie coś kupić? bo u nas w okolicy nigdzie nie mogę dostać :sciana
-czy te drążki co odchodzą od drążka stabilizacyjnego i przechodzą w nadkole, to wymienia się w całości czy jest możliwość wymiany gum, sworzni?
Pozdrawiam :piwo

#13 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 16 luty 2011 - 10:05

PT-ek dokładniej przeglądaj forum a wszystko znajdziesz:

http://ptcruiserclub...opic.php?t=3114

tutaj masz opisany temat. Najpierw diagnostyka, potem zakupy na allegro lub w jednym ze sklepów np
http://usa.istore.pl/
tu mamy zniżkę 10 %

#14 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 luty 2011 - 10:24

PT-ek, Dokładnie tak jak pisze paradyz, najpierw sprawdź co stuka, a dopiero potem szukaj części. :kawka

#15 PT-ek

PT-ek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 105
  • Dołączył:  28 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Adam

Napisano 16 luty 2011 - 10:37

Dzięki panowie, może faktycznie podjadę do znajomego na szarpaki i zobaczymy?
Ale i tak chyba będę to robił jak celciuszy nam przybędzie ;P Wole zrobić to sam, bo jak widzę mechaników z młotkiem i przecinakiem odkręcających śruby?i mówiących że WD czy podobne to ch...... warte i albo się odkręci albo nie to krew mnie zalewa :sciana
Dzięki za podpowiedz!Pozdrawiam :piwo

#16 adames

adames

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 9306
  • Dołączył:  05 lip 2009
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Adam
  • Skąd::Legnica
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 luty 2011 - 10:46

Wole zrobić to sam, bo jak widzę mechaników z młotkiem i przecinakiem odkręcających śruby?

W moim poprzednim aucie jak wymieniałem łącznik stabilizatora, to ze starości nakrętka tak była zapieczona, że przy wszelkich próbach jej odkręcenia , pościerały się jej krawędzie.
Nie było już jak złapać ją kluczem, pozostała szlifierka kątowa i delikatne nacięcie nakrętki.
Młotek też czasem się przydaje, nie widzę nic złego w tym. Chociaż oczywiście podstawa to dobre jakościowo klucze, tylko nie zawsze wszystko nimi można odkręcić.
Pewnie kilku obecnych mechaników przyzna mi rację .

#17 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 16 luty 2011 - 10:49

Popracuj jako mechanik to będziesz wiedział dlaczego tak mówią i z czasem częściowo przyznasz im racje. Adaś ma rację nie wszystko i nie zawsze można odkręcić

#18 PT-ek

PT-ek

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 105
  • Dołączył:  28 wrz 2010
  • Rok Produkcji:2001
  • Silnik:2.0
  • Imię:Adam

Napisano 17 luty 2011 - 15:02

No niekiedy trzeba ciąć:(ale z doświadczenia wiem że jak się chce to wiele śrub jest do odkręcenia!Wspólnie z bratem i ojcem odnawiamy motocykle i nieraz naprawdę nie można tak po prosty odciąć? A wracając do mechaników jakiś miesiąc temu przerdzewiała mi rurka od wspomagania no i ta śrubka przy maglownicy była sporo skorodowana i mechanik powiedział mi że muszę przygotować się na wymianę maglownicy bo bankowo się ukręci gwint:(Postanowiłem zrobić to sam, fakt było trochę problemu ale odkręciłem i zakręciłem:)Ale gdybym na chama odkręcał to bym ukręcił;)Więc warto się pomęczyć! A klucze to podstawa!!
A wracając do zawieszenia mam do wymiany te gumy z tyłu na drążku stabilizacyjnym co się skręca je na te obejmy. No i zauważyłem że mi prawy amorek przecieka:(ale sprawność ma w normie? Więc muszę poczytać o tym zawieszeniu i do roboty:) Bo mi szkoda Pitka jak mu tak stuka;)
Pozdrawiam :piwo





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych