Regeneracja prawej dolnej "lapy" silnika oraz lacz
#1 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 10 maj 2010 - 20:09
Zalezy mi zwlaszcza na informacji,co mozna wstawic w miejsce rozerwanej gumy w lapie silnika.W ktoryms z tematow ktos pisal,ze pasuje tam czesc od ktoregos z amerykancow i ze jest ona sprzedawana osobno.
Nowa lapa (zamiennik) wytrzymala u mnie 6miesiecy a nowy lacznik watta 1 miesiac!!
Co prawda zamienniki,ale mialy byc dobrej jakosci...
Pytalem w ASO o ceny tych czesci i prawie dostalem zawalu.
#2
Napisano 11 maj 2010 - 06:24
#3
Napisano 11 maj 2010 - 09:14
#4 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 11 maj 2010 - 09:39
Ciekawe tylko,czy tą łapę muszą montować oni ,czy też można to zrobić samemu?
#5
Napisano 11 maj 2010 - 12:00
#6 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 11 maj 2010 - 17:50
Cena części 460zł.
Chyba jednak najpierw "pobawię się" tym silentblockiem od A6:)
#7
Napisano 11 maj 2010 - 18:43
[ Dodano: 2010-05-11, 19:45 ]
alucard, Drobna nieścisłość - rękojmia według dyrektywy UE trwa 2 lata, więc żeby nie popadać w bezsensy producent wydłużył okres gwarancji na część do 2 lat. Pozdrawiam.
#8
Napisano 13 maj 2010 - 18:46
Sorki ale Lodzki ASO jest poprostu nastawiony na wydymanie klienta na maxa nie mysląc o tym zeby pozniej wrocil - wlasnie ma nie wracac zeby nie bylo problemow a jak wroci to znowu trzeba wydoic na maxa.
#9
Napisano 14 maj 2010 - 07:17
#10
Napisano 14 maj 2010 - 07:55
#11 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 14 maj 2010 - 11:26
Zawieźliśmy wszystko do zaprzyjaźnionego warsztatu ślusarskiego,gdzie powiedziano nam ,że to jest kiepskiej jakości "łożysko ślizgowe".
Dzisiaj zamówiliśmy "na wymiar" dwa takie łożyska (drugie na zapas)dobrej jakości.
Jutro wprasujemy wszystko w łącznik i zobaczymy.
Gość w warsztacie stwierdził,że teraz to będzie zrobione porządnie.
Koszt łożyska 1szt - 60zł
koszt prasy - 0,7l wyborowej
Napiszę jak się to sprawdza.Podam też oczywiście wszystkie wymiary.
#12
Napisano 14 maj 2010 - 13:51
Czy ma opuścić auto , położyć się na ziemi i wcisnąć się pod auto?
Wymieniałem na takim podnośniku tylne tuleje wahacza przedniego. Śmiało mogę powiedzieć, że spokojnie można to robić przy opuszczonych wahaczach , jak również dokręcać je po wymianie.
Ważniejsze jest prawidłowe wprasowanie tulei , czyli ustawienie jej tak, aby właściwie pracowała. Jeśli ją wprasujemy w innej pozycji, to nie pomoże nawet dokręcanie wahacza na kanale. Źle ustawiona tuleja, bardzo szybko ulegnie uszkodzeniu.
Tylko czy wszyscy mechanicy potrafią zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie tulei przed wprasowaniem jej do wahacza
#13
Napisano 15 maj 2010 - 09:40
adames, Odnośnie dokręcania na obciążonym wahaczu - stosuje się trzy metody: 1 - najpierw dokręcamy wahacz na tulejaach umieszczając go poziomo do podłoża a potem montujemy swożeń w zwrotnicę.
2 - wymuszamy obciążenie poprzez podparcie i dokręcamy
3 - stosujemy do końcowego dokręcania podnośnik najazdowy.
Osobiście uważam sposób 3 za najlepszy.
alucard, Widziałem juz takie łączniki watta - w kawałkach. Ostrożnie z tą regeneracją. Pozdrawiam
alucard,
[ Dodano: 2010-05-15, 11:19 ]
Docentgood, Celowy? nie wydaje mi się - na logikę rzecz biorąc jednokrotny klient to nie klient tylko przypadek - jeśli nie będzie zadowolony to nigdy nie wróci do warsztatu, a chodzi o to żeby wracał z przyjemnością i zaufaniem. Niewarto więc go rolować w żaden sposób bo to nie popłaca. Takie jest moje zdanie i nie wydaje mi sie żeby we wszystkich serwisach pracowali półimbecyle. Pozdrawiam.
#14
Napisano 15 maj 2010 - 12:37
Pierwszy i drugi sposób, faktycznie można w praktyce zastosować, ja nie pracuję zawodowo jako mechanik, więc chyba miałem prawo o takich niuansach nie pomyśleć
Trzeci sposób jest bardzo dobry , ale pod warunkiem, że w danym momencie taki podnośnik będzie wolny, bo do samej wymiany, wahacza jest mało poręczny.
Dzięki za podpowiedzi, jeśli będę jeszcze raz wymieniał tuleję, to z pewnością skorzystam z tych cennych rad.
#15 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 17 maj 2010 - 20:36
http://tedgum.pl/skl... ... _2913_5889
jest to sam wklad poduszki silnika.Strona pokazuje,ze nie ma jej na stanie,ale jutro do nich przedzwonie i wszystkiego dokladnie sie dowiem.
[ Dodano: 2010-05-18, 16:28 ]
Dzwoniłem,co prawda wkładu łapy nie ma na stanie,lecz na początku czerwca firma planuje wyprodukowanie kilkunastu sztuk.Zamówienie przyjęli bez problemu.Koszt jakieś +/- 85zł.
Zawsze to lepiej,niż 250 za zamiennik łapy:)
Intercars kiedyś sprzedawał ten towar.Powiedzieli mi,że z tego co pamiętają,reklamacji nie było.
#16
Napisano 11 czerwiec 2010 - 11:29
Super stronka ja będę zaglądał w miarę potrzeb.
#17 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 21 czerwiec 2010 - 15:11
Nie jestem pewien,czy poprzedni wlasciciel poprawnie zamontowal lacznik watta i byc moze stad moje problemy...?
Jak poprawnie powinna byc ta czesc zamontowana?
Patrzac na zamontowany lacznik z boku jego górna czesc wygieta jest w strone przodu auta ,natomiast dolna wygieta jest w strone tylu auta.
Tak ma być?
Z góry dziękuję.
#18
Napisano 24 czerwiec 2010 - 17:34
#19 Bezimienny Gość.alucard_*
Napisano 28 czerwiec 2010 - 21:01
Faktycznie wszystko opisane:)
Acha Tobie i pozostałum,którzy jakiś czas temu polecali mi kupić nowy łącznik Watta zwracam honor.
Regeneracja z tulejkami od A6 wytrzymała3tyg a ten z dorobionymi tulejkami teflonowymi 4tyg.
To chyba jednak musi byc zrobione fabrycznie.
Zamówiłem oryginał w serwisie.Oni zamontują.Potem cokolwiek się stanie - zawożę im autko i mówię z uśmiechem "urywajcie sobie j... panowie"
P.S. Zregenerowana łapa silnika trzyma świetnie - żadnych oznak zużycia
#20 Bezimienny Gość.fmx1_*
Napisano 26 wrzesień 2010 - 20:13
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Regeneracja przekładni kierownizej |
Techniczny podstawowy | Henryk |
|
|
|
Temperatura silnika spada do ZERA po osiągnięciu powyżej 145 kmh |
Techniczny podstawowy | ALL |
|
|
|
PT 1.6 po mocnym rozgrzaniu silnika biegi wchodzą (i wychodzą) z oporem. |
Techniczny podstawowy | Zenonzlasu |
|
|
|
Dlaczego opłaca się jechać do serwisu z silnikiem |
Techniczny podstawowy | steryd |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych