[allegro][OLX] ciekawe aukcje
#661
Napisano 11 stycznia 2014 - 22:17
#662
Napisano 11 stycznia 2014 - 23:04
niestety klient patrzy na wartość pojazdu bez dodatkowych rzeczy..
#663 Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 11 stycznia 2014 - 23:54
#664
Napisano 11 stycznia 2014 - 23:56
#665
Napisano 12 stycznia 2014 - 00:29
#666
Napisano 12 stycznia 2014 - 00:36
#667
Napisano 12 stycznia 2014 - 00:37
moc podniesiona o 40 kucy, ale jakim kosztem ?
*Podnosimy moc zmieniając turbinę, wydech z kwasówki i kilka innych gratów, strojenie na hamowni- 7 000,
*sprzęgło,hamulce- 5 000
*felgi z oponami - 5 000
*podłoga z drewna, zmiana środka- nowe obszycie całkiem u dobrego tapicera 3000- 5 000
*malowanie samochodu z wypatroszeniem wszystkiego- 4 000, a po znajomości jeszcze mniej
* zmiana grilla 3 000
* inne zmiany, ok 6 000
- razem 35 000, a nawet gdyby wyszło 50 000 dla funu, to nijak to się ma do 120 000 ?
Wartość samochodu z padniętym silnikiem w wersji GT za 8 000 na alledrogo, rocznik 2004-2005. Sprawny samochód do kupienia za 15 000
Jeszcze przyczepka z pociętego pitolca- kilka tysięcy....
Na takich "kaprysach' zawsze się traci przy sprzedaży.
Mocno naciągany youngtimer
Tylko dla szejka z Dubaju albo nawiedzonego maniaka w USA, chyba że jakaś firma go kupi i zrobi z niego mobilną reklamę, albo ślubną karetę ;P
Ale i tak nie za tą cenę
#668
Napisano 12 stycznia 2014 - 00:42
#669
Napisano 12 stycznia 2014 - 00:57
*wykleję gałkę zmiany biegów kryształkami Swarovskiego, ozdobię nimi też deskę rozdzielczą- tyle lat klejenia modeli, wykorzystam umiejętności
* oddam kierownicę do podcpęięcia żeby była bardziej rasowa, a'la audi
* felgi pomaluję na złoto z brokatem, żeby się świeciły
* oleduję, żeby wydobyć blask kryształków
* z kryształków zrobię też emblematy na tylną klapę
* za blow-off i stożek też doliczę $$$
i naturalnie podpiszę CUSTOM
[ Dodano: 2014-01-12, 00:55 ]
I Sekundę szybciej się rozpędza, lepszy wynik 0-200h?
Spokojne - mi nie przeszkadza to, że ktoś sobie nasika do swojego auta, albo coś po swojemu odwierci w podszybiu żeby jakiś kabelek przeciągnąć, rozwierci lampę albo sobie kupi felgi 21" / coś przemaluje /zapoda moda po swoim uważaniu .... itd
Ja takiego auta bym nie kupiła
Te wszystkie - och i ach - to cirka na 2-4 lata / a po tym czasie komu to sprzedać?
Kolejnemu nawiedzonemu ? - a jak zacznie ich ubywać ?
Rodzynka(...) Zresztą - myślisz, że po co to się robi? Nie dla ludzi normalnych, a takich którzy inaczej patrzą na pieniądze. Szkoda gadać - cena wysoka, ale może być tego warta. To kwestia tego, jak zostało zrobione.
" Dobre to jest stare wino i melodie - a stare auto to wieczne dłubanie "
#670
Napisano 12 stycznia 2014 - 01:16
Wyobraź sobie, że na wystawie stoją przepiękne wykonane ręcznie buty, które podobają się Ci tak, że mało oczęta nie wypadna Ci z orbit. No i kosztują tyle, że nie jest to dla Ciebie wyzwanie. Dla innych może tak - ale dla Ciebie nie. Czy zastanawiasz się, komu te buty sprzedasz za cztery lata, czy wyciągasz portfel i kupujesz? Zarówno buty jak i samochód (taki oczywiście) nie są jakąkolwiek formą opłacalnej lokaty kapitału - chyba nie zaprzeczysz?
Tak więc wszystko jest kwestią skali - i miejsca siedzenia.
Ztymi kryształami to niezły pomysł - mogę się założyć, że klienta znajdziesz - kwestia wykonania, jak kilkakrotnie podkreślałem.
[ Dodano: 2014-01-12, 01:11 ]
Dobre to jest stare wino i melodie - a stare auto to wieczne dłubanie
Powiedziała włascicielka 10 letniego samochodu....
[ Dodano: 2014-01-12, 01:16 ]
P.S. - Tak naprawdę, to żaden custom PT mi się jeszcze nie podobał. Taki prosto z rosołu z otyginalnymi napisami jest idealny. Pozdrawiam
#671
Napisano 12 stycznia 2014 - 02:14
Tak wydaję pieniądze na swoje zachcianki i dobrze mi z tym.
Zdaję sobię sprawę czym jedżę- stan przejściowy (mechanik przy nim dłubie) mam nadzieję jak tylko nadarzy się ku temu okazja to go sprzedam i zapomnę.
Dla mnie szrot ten czy inny. Drożeją mi kolejne zabawki, ot co
Mam kilka motoryzacyjnych marzeń, które jeżeli nabędę to też będzie dłubanie bo to niemłode samochody, ale mają 'to coś' czego brakuje nowym
Jeżeli będę sprzedawać swój 'custom' to ustawianie takiej 'egzotycznej' ceny z kosmosu mija się z celem, wiem że stracę ale sprzedam i poszukam czegoś nowego
A jak się nie znajdzie żaden sfokusowany to sama odprowadzę szrota na złom, albo zrobię z niego kino domowe- jestem projektantem i wyobraźnia mnie nie ogranicza.
W nawiązaniu do tego pitka to nadal nie rozumiem, po co wkładać tyle pracy i kilku miesiącach go sprzedawać za takie chore pieniądze, auto które nie jest kultowe ?
Jakiemu nawiedzonemu
Mody mogłyby kosztować nawet 200 000 i nadal twierdzę, że w tym przypadku to się mija z celem
PT jako prekursor retro stylu tak, ale żeby od razu w cenie nówki ten custom to juz mnie nie przekonuje. W fabryce liczy się parametry samochodu, z powietrza się tego nie bierze, fruwać tym po autostradach i dróżkach, a w razie wypadku uwaga na niskolatające kawałki szpachli ?
Piti dżiti- sprinter w garniturze dziadka, rozpędza się bo musi, ale nie chce.
Zgodzę się z Tobą, że akurat inżynierowie nad pitkiem pomyśleli na tyle dobrze, że poprawianie fabryki grozi zrobieniem kiczu.
Mam zastrzeżenia do zbyt małych tarcz hamulcowych, przy felgach nawet 16' to wygląda tragicznie.
Więcej takich kolekcjonerskich customowych sztuk - przed Forum zapowiada się świetlana przyszłość
#672
Napisano 12 stycznia 2014 - 03:08
Mam zastrzeżenia do zbyt małych tarcz hamulcowych, przy felgach nawet 16' to wygląda tragicznie
Wybacz, ale wydaje mi się (a nawet jestem pewien), że średnica tarcz hamulcowych to akurat parametr nie mający nic współnego z planowaniem wyglądu samochodu - a bardziej z jego własciwościami jezdnymi. To mniej więcej to samo, co moje porównanie samochodu z butami, które Ty przyrównałaś do sprzeczności pomiędzy smakiem trufli i ziemniaka ( choć oba te specjały mają więcej ze soba wspólnego niż wygląd samochodu i jego właściwości jezdne).
Myślę, że nasze przekomarzania mile wypełniły czas, ale w niewielkim stopniu wpłyną na nasze zdanie na temat tego wynalazku. Dla mnie jest to ciekawa propozycja unieśmiertelnienia tego akurat egzemplarza. Czy cena jest adekwatna, czy nie, trudno powiedzieć. Indiana Jones powiedział, że tandetny zegarek za dolara wyastarczy zakopać na 1000 lat w piachu, żeby zwiększyć jego wartośc o milion dolarów. W przypadku pitola można to zrobić szybciej - opakować go w niepowtarzalny sposób i zakopać w garażu na pięć lat. Za trzy lata pitoli na naszych drogach będzie o 30 procent mniej - co czyni go już ciekawym.
Fajnie się z Tobą gada - mam nadzieję, że spotkamy się realnie na zlocie w Yodarkowym Świdwinie - temat pociągniemy i oprzemy o bufet. Pozdrawiam gorąco.
P.S. Fajne banery - bardzo mi sie podobały. Mam nadzieję na więcej.
Protoplasta był cool, oczywiście pomijając kilka kiczowatych szczegółów, a biorąc pod uwagę bryłę i proporcje:
Jak pierwszego pitola oblatywałem w 2000 roku, to byłem zawiedziony, że ma tak mało wspólnego z conceptem.
#673
Napisano 12 stycznia 2014 - 04:30
Z drugiej strony osobiscie teraz wlasnie jestem w trakcie nastepnych fajnych projektow typu "inny PTcruiser" i raczej nie wydaje mi sie zeby to jednak tyle kosztowalo.
Uwiezcie ze mozna znalesc niesamowite projekty ale ludzie takie auta buduja dla frajdy zeby je miec, patrzec na nie i nieraz pojechac na zlot lub jakis pokaz a nie dlatego zeby je zaraz sprzedawac - to auto i przyczepka zostalo zbudowane z dwoch pt cruiserow w tym drugi byl na czesci i jak widac tylko aby poszlo na sprzedaz - pomysl fajny i ciekawy mnie sie osobiscie podoba choc z drugiej strony zbudowany, pokazany na jednej imprezie zagranicznej zeby sie lepiej i szybciej sprzedal i tyle, dla mnie to zadna frajda zbudowac cos zeby zarobic - takie auta buduje sie nie dla zysku tylko dla checi posiadania czegos innego, bycia indywidualista.
#674
Napisano 12 stycznia 2014 - 09:26
Tuning uzależnia i przy dobrych projektach przestaje się liczyć, wtedy każda wydana złotówka, to dobrze wydana złotówka...
Mam kilku znajomych pasjonatów i cieszy oko ich efekt końcowy A i tak wciąż dłubią
Jeżeli ktoś zainteresowany tą 'fanaberią' autora niechcący dotrze na forum, to rzeczywiście przekona się że to tylko pokazówka na sprzedaż i tyle.
Kupi jakiś nawiedzony albo jakaś firma ;P
Ten Custom może będzie kiedyś autem kolekcjonerskim, ale sam piti to tylko pretendent i skończy zapomniany na szrocie.
Moja subiektywna ocena
Ps. wiem, że średnica tarcz hamulcowych ma związek z jazdą, ale przynajmniej w wersji GT, nie powinni dopuszczać księgowych do projektowania samochodu i przygotowania do produkcji
A powinien być wybór nie tylko w dodatkach z chromu ;P
#675
Napisano 12 stycznia 2014 - 19:21
A powinien być wybór nie tylko w dodatkach z chromu
polecam cały katalog grubości 200 stron dodatków do pitiego fab rycznych - chcesz, masz wybór, łącznie z układem hamulcowym. Mopar - oryginał. Pozdrawiam
#676
Napisano 12 stycznia 2014 - 19:30
#677
Napisano 12 stycznia 2014 - 21:20
#678
Napisano 12 stycznia 2014 - 23:37
#679
Napisano 13 stycznia 2014 - 08:55
#680
Napisano 13 stycznia 2014 - 20:42
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Kupię jakieś ciekawe auto |
Zakup kontrolowany! | medyk |
|
|
|
Aukcje Allegro. Czy ktoś od nas licytuje razem ze mną? |
Offtopic | Bezimienny Gość.Yodarek_* |
|
|
|
cruiser czy można znaleźć ciekawego |
Zakup kontrolowany! | Macy |
|
|
|
Ciekawe projekty pt |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | paradyz |
|
|
|
Ciekawe zdjęcie |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Bezimienny Gość.wujekfester_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych