Czy ktoś się nim interesował?
#1
Napisano 20 stycznia 2011 - 18:27
http://otomoto.pl/ch... ... 63239.html
#2
Napisano 20 stycznia 2011 - 19:42
brak skory - to na minus
a podejrzenie moje dotyczy spasowania maski... cos mi tam za duze te szczeliny sa. inna sprawa - czy kierownice w pitkach mialy tkai kolor skory? nigdy nie rzucil mi sie taki w oczy - zawsze tylko ten popielaty widywalem. no i jeszcze jedna sprawa - tempomat od srodka kabiny? sam nie mam ale na fotkach zawsze wydawalo mi sie ze jest od storny przeciwnej niz kluczyk. nie jest to czasem jakis przerabiany przez kreatywnego mechaniora anglik??
pozdr
EDIT:
tez bym sobie skorke wymienil na kierownicy bo moja wytarta juz
#3
Napisano 20 stycznia 2011 - 19:52
Tempomat kręci się razem z kierownica i jest w odpowiednim miejscu.
Autko dziwnie tanie ( wiem do opłat), ale chyba za taką kasę można go pooglądać. Trzeba tylko posprawdzać co się dzieje pod blachami , dobrze byłoby podjechać na ścieżkę diagnostyczną, i sprawdzić czy auto nie będzie robiło cztero-śladu .
#4
Napisano 20 stycznia 2011 - 20:18
[ Dodano: 2011-01-20, 20:19 ]
a kiera obijana była, widzialem
#5
Napisano 20 stycznia 2011 - 20:20
#6
Napisano 20 stycznia 2011 - 20:28
#7
Napisano 20 stycznia 2011 - 20:30
#8
Napisano 20 stycznia 2011 - 22:36
#9
Napisano 20 stycznia 2011 - 23:06
Autko wygląda bardzo ładnie, z kierownicą to da się zrobić na nowo i w ogóle...
- na 90 procent miał robione poprawki, lakier jest za ładny jak na auto z Włoch - sam Łukaszu widziałeś chocby w Zamościu,
- przebieg to nie jest 160 tys, tylko napewno grubo ponad 200 - zobacz na pedały, ja widziałem sporo pitków z przebiegiem 150 - 200 tys i ani jeden nie miał na tyle zjechanej kierownicy i pedałów, choć jeśli jest z południowych włoch to tam z temeperatury może sie kierownica szybciej łuszczyć
- za 2000 euro to można kupić auto tylko w nieciekawym stanie (no a picowanie tez kosztuje)
Więc coś musi iść kosztem ceny - nie neguję, bo tez kupiłem tanio zniszczona multiple i Viviaro, ale kosmetyka to pikuś, ważne żeby reszta działała. Czasem porysowane auto jak jest dobrze pomalowane to absolutnie nie przeszkadza. Sprawdzić czy nie bity i jak silnik chodzi, sprawdzić trakcje i wyciagnać wnioski.
Pozdro
#10
Napisano 21 stycznia 2011 - 00:41
w kwestji kierownicy to sobie zalatwilem ze az milo czyscilem w zeszlym roku auto gruntownie przed zlotem w bieszczadach i uzylem srodka do czyszczenia, a ze nie mialem opisanej butelki to pozmarowalem na szmatce kierownice ....i sobie zalatwilem! teraz wyglada jak by miala ze 20 lat! poprzecierala sie i byla "miekka" bardzo dlugo, normalnie do dzis mozna ja zarysowac paznokciem...... tak nieswiadomie myslalem ze to byl srodek do plastiku a sie okazalo ze najprawdopodobniej to byl do gumy....
#11
Napisano 21 stycznia 2011 - 02:07
[ Dodano: 2011-01-21, 02:08 ]
Ja po prostu jestem zakochany w Pt i tyle!
#12 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 21 stycznia 2011 - 08:41
medyk01, znowu 2.0 - nie nauczyles sie jeszcze. Ogarnij sie bo pojade do tego Krasnystawu.
a co z tym 2.0 nie tak?
ja zmieniam sobie olej regularnie co 12 tys i naprawde nie mozna narzekac, no chyba, ze w kontekscie dynamiki, ale jesli ma byc tanio, to mniejsze OC, jesli sprowadzac bedzie medyk to mniejsza akcyza, plusy tez sa
swego obecnego 2.0 tez bede wymienial na 2.4, ale tego mniejszego tak zupelnie bym nie przekreslal
#13
Napisano 21 stycznia 2011 - 11:08
#14
Napisano 21 stycznia 2011 - 11:13
#15
Napisano 21 stycznia 2011 - 12:46
Pewnie jasmina, chodzi o to,że to słaby silnik. do zwykłej jazdy pewnie wystarczy, szaleć pitkiem się nie będzie.
A jak Jacek mógł się przekonać, to jego 2,4 w stosunku do mojego 2,2 to spora różnica, oczywiście na korzyść silniczka diesla
Łukasz,
pooglądaj autko, to są małe pieniądze, ale posprawdzaj na ścieżce diagnostycznej czy auto będzie jeździło prosto.
#16
Napisano 21 stycznia 2011 - 14:01
#17
Napisano 21 stycznia 2011 - 15:24
Nie zapomnij, że przy 2500 obrotów załącza się dieselku turbina, wtedy przyspieszenie robi się przyjemne.
Musisz spróbować przejechać się.
Ostatnio kolega z Lubina jak sprawdzaliśmy jego termostat, to przejechał się moim autkiem. On ma 2,0 i chyba podobała się Jemu jazda moim autkiem.
#18
Napisano 21 stycznia 2011 - 17:39
Zwroccie uwage ile uszkodzen 2.4 jest opisywanych na forum a ile 2.0. Zreszto czesci do 2.4 okazuje sie ze są tansze - chocby te wysprzegliki hydrauliczne czy inne ustrojstwa ktore do mnie w porownianiu kosztujeą grosze. Lepsza kultura pracy silnika itd.
Choc diesel wymiata. Ale na zlocie wiosennym jak otworze wam maseczke po tym remoncie to bedzie szok. Łącznie ze zwiekszaniem mocy itd.
#19
Napisano 21 stycznia 2011 - 21:17
#20
Napisano 21 stycznia 2011 - 21:21
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pochwalcie się swoimi modelami PT CRuiser'ów. |
Offtopic | bartek_sz3 |
|
|
|
Tu się witamy!!!Powitanie |
Tu się witamy z załogą PTClub.pl | Przemo |
|
|
|
Jak się trzymacie? Mam na myśli osoby w powodzi… |
Offtopic | pitkowechucherko |
|
|
|
test kluczykowy "nie działa"kluczykowanie, kody błędów |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_user_* |
|
|
|
Wyciek czynnika z układy klimatyzacji CRDklimatyzacja, crd |
Techniczny podstawowy | kozbi7 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych