Dobra rada wuja MayheMa
Started By
MayheM
, 14 lut 2011 08:29
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 luty 2011 - 08:29
Witam,
nauczony swoja kosztowna przygoda, podziele sie wiedza z pozostalymi posiadaczami diesli. Jesli dlugo musicie krecic rozrusznikiem zima, i macie w perspektywie kosztowna regeneracje wtryskow, proponuje na samym poczatku sprawdzic regulator cisnienia paliwa. Ja, aby sie o tym przekonac, wydalem ponad 3 tys, w tym regeneracja wtryskow, wymiana swiec (zbedna zupelnie), plus inne poboczne kombinacje.
Dodam jeszcze, ze nowy regulator do naszych pitkow, mimo ze to silnik mercedesa, jest nieco inny, bo jest pozbawiony sitka na wylocie. Kosztuje ponad 1000zl. Nowy od mercedesa ma sitko, ale kosztuje 550zl, ale... nie pasuje... Trzeba zdjac to sitko z koncowki, i wtedy wszystko gra.
Ja po wymianie tego ustrojstwa pozbylem sie calkowicie problemow z rozruchem nawet dzis przy -11 zapalil jak w cieple dni.
A wymiana trwa kilkanascie minut i jest bardzo prosta, widzialem jak mi to robili w serwisie.
Pozdrawiam
nauczony swoja kosztowna przygoda, podziele sie wiedza z pozostalymi posiadaczami diesli. Jesli dlugo musicie krecic rozrusznikiem zima, i macie w perspektywie kosztowna regeneracje wtryskow, proponuje na samym poczatku sprawdzic regulator cisnienia paliwa. Ja, aby sie o tym przekonac, wydalem ponad 3 tys, w tym regeneracja wtryskow, wymiana swiec (zbedna zupelnie), plus inne poboczne kombinacje.
Dodam jeszcze, ze nowy regulator do naszych pitkow, mimo ze to silnik mercedesa, jest nieco inny, bo jest pozbawiony sitka na wylocie. Kosztuje ponad 1000zl. Nowy od mercedesa ma sitko, ale kosztuje 550zl, ale... nie pasuje... Trzeba zdjac to sitko z koncowki, i wtedy wszystko gra.
Ja po wymianie tego ustrojstwa pozbylem sie calkowicie problemow z rozruchem nawet dzis przy -11 zapalil jak w cieple dni.
A wymiana trwa kilkanascie minut i jest bardzo prosta, widzialem jak mi to robili w serwisie.
Pozdrawiam
#2
Napisano 14 luty 2011 - 08:32
Marcin, ja nie mam problemów z odpaleniem pitka, ale tak profilaktycznie to gdzie jest ten regulator zamocowany ?
Może warto by było zerknąć czy to sitko nie jest zapchane ?
Może warto by było zerknąć czy to sitko nie jest zapchane ?
#3
Napisano 14 luty 2011 - 08:38
Marcin! mój taż do tej pory pali świetnie, ale fotki mile widziane, dla potomnych
#4
Napisano 14 luty 2011 - 08:41
adames, ale u nas wlasnie nie ma sitka. Dam fotke mojego regulatora. To jest malutkie urzadzenie, wielkosci wnetrza jajka niespodzianki...
Jest z przodu silnika, po prawej stronie stojac od frontu, trzeba zdjac oslone plastikowa i to sie pojawia. Dochodza do tego przewody paliwowe, a dalej ida na listwe wtryskowa.
A sitko? hehe to ma 2mm srednicy, nanootworki widoczne pod mikroskopem; nawet jakby bylo, to moznaby probowac czyscic jedynie ultradzwiekami.
A moj regulator probowano wlasnie tak czyscic, ale nie dalo to rezultatu, Trzeba bylo go wymienic, bo jak mi tlumaczyl mechanik, w srodku jest elektromagnes i mikro kulka (ok. 0,5mm srednicy), ktora blokuje wylot paliwa. Bycmoze ta kulka byla nadżarta delikatnie i wtedy juz nic nie pomoze.
[ Dodano: 2011-02-14, 08:42 ]
Aha, nie zapominajcie, ze moj Pitong ma juz ponad 250k na karku... Staruszek
Jest z przodu silnika, po prawej stronie stojac od frontu, trzeba zdjac oslone plastikowa i to sie pojawia. Dochodza do tego przewody paliwowe, a dalej ida na listwe wtryskowa.
A sitko? hehe to ma 2mm srednicy, nanootworki widoczne pod mikroskopem; nawet jakby bylo, to moznaby probowac czyscic jedynie ultradzwiekami.
A moj regulator probowano wlasnie tak czyscic, ale nie dalo to rezultatu, Trzeba bylo go wymienic, bo jak mi tlumaczyl mechanik, w srodku jest elektromagnes i mikro kulka (ok. 0,5mm srednicy), ktora blokuje wylot paliwa. Bycmoze ta kulka byla nadżarta delikatnie i wtedy juz nic nie pomoze.
[ Dodano: 2011-02-14, 08:42 ]
Aha, nie zapominajcie, ze moj Pitong ma juz ponad 250k na karku... Staruszek
#5
Napisano 14 luty 2011 - 08:49
Czyli, gdy zdejmie sie sitko z regulatora od merca to będzie to wtedy pasować ?
#6
Napisano 14 luty 2011 - 08:51
adames, tak. Bo z sitkiem koncowka jest za dluga. Pokaze to na zdjeciu jak zrobie fotke.
#7
Napisano 14 luty 2011 - 09:59
Takich właśnie rad najbardziej potrzeba na forum. Gratulacje dla WUJKA
#10
Napisano 22 luty 2011 - 19:24
Panowie duuuża klasa!
Marcin Andrzej! hm..jezeli końcówka jest jak twierdzi Marcin okolo 2mm dłuzsza razem z sitkiem, to czy jest taka obcja aby zastosować tzw. dystans w formie 2 uszczelek lub jednej grubszej
Marcin Andrzej! hm..jezeli końcówka jest jak twierdzi Marcin okolo 2mm dłuzsza razem z sitkiem, to czy jest taka obcja aby zastosować tzw. dystans w formie 2 uszczelek lub jednej grubszej
#11
Napisano 22 luty 2011 - 19:41
sluna, nie ma opcji.
#12
Napisano 22 luty 2011 - 19:51
poniał
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Parada aut amerykańskich |
Nasze Spoty | mcgiver-77 |
|
|
|
Pasek wieloklinowy 1.6, potrzebna szybka porada. |
Techniczny podstawowy | .JoKer. |
|
|
|
Porada dla posiadaczy broni |
Offtopic | vanpeer |
|
|
|
kąt widzenia fotoradaru |
Offtopic | morf |
|
|
|
kierunkowskaz z przodu nie działa a żarówka jest dobra |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.monikaszpan_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych