Magnetyzery
#1
Napisano 04 czerwiec 2011 - 21:31
zdaję sobie sprawę że tym tematem mogę wywołać burzę, ale nie to jest moim celem a jedynie podzielenie się moimi subiektywnymi spostrzeżeniami w tym temacie. Przed kupnem magnetyzerów przeczytałem setki rożnych opinii z różnych źródeł i jasno stwierdzam że opinii pozytywnych jest 50% i tyle samo odmiennych opinii i domysłów.
Jako Niewierny Tomasz postanowiłem sprawdzić działanie tego wynalazku na PT :| :| i zakupiłem taki zestaw
na zlocie Maxym i Andreas pokazali co i jak i w którym miejscu zamontować.
Tak też zrobiłem. Po przejechaniu ok. 500 km pierwsze odczucie - silnik trochę mułowaty zbiera się trochę dłużej niż przed założeniem.
Po konsultacji z Andrzejem zrobiłem jak polecił tzn przeprogramowanie komputera, zrobiłem to wczoraj. Dzisiaj wyjechałem na miasto sprawdzić co będzie.....
i powiem jasno nie jest to złudzenie ani żadne placebo rzeczywiście silnik pracuje równiutko i trochę ciszej, jest elastyczny, płynne ruszanie na 1 biegu i lekkie zwiększenie mocy co do spalania na razie za wcześnie mówić ale sprawdzę za miesiąc bo tnę w daleką trasę
#2
Napisano 04 czerwiec 2011 - 21:35
#3 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 04 czerwiec 2011 - 21:46
#4
Napisano 04 czerwiec 2011 - 22:10
#5
Napisano 04 czerwiec 2011 - 22:19
zrobiłem 200 tys km i niemce mi go rozbiły
Max trochę off ale co Ty zrobiłeś za to Niemcom
#6
Napisano 04 czerwiec 2011 - 22:37
#7
Napisano 05 czerwiec 2011 - 07:09
Ale wywołam w tym temacie do tablicy andreasa Andrzejku wypowiedź się proszę bo testowałeś, no może źle powiedziane nie testowałeś ale używałeś to coś
#8
Napisano 05 czerwiec 2011 - 09:01
Używałem magnetyzery kilka lat w różnych autkach i magnetyzery w b.duzym przedziale cenowym od najprostrzych z allegro po 30-80zł po Maksora Reference za ok 999zł w chwili obecnej.Efekt :zwiekszona dynamika , mniejsze spalanie ok 0,7-0,8l na 100km i wyraznie cichsza i równomierna paca silnika.
Zadowolenie nie było jednak do konca im. wyższej klasy (mocniejszy magnetyzer stosowałem) efekt koncowy po ok 6-9mc jazdy był taki sam - trzeba było zdjąc magnetyzery na 3 -mce i dac odpocząc pojazdowi.Spowodowane to było przemagentyzowaniem układu i w ostatecznosci spadkiem mocy i nadmiernym zuzyciem paliwa .Tak wiec stosowanie ma zarówno plusy jak i minusy stosowania .Po 3 miesiecznej przerwie ponownie montowałem i znówu cieszyłem sie super stanem przez kolejne poł roku lub troszke wiecej.
Przy kazdej operacji zdjecia i ponownego montazu magnetyzera oczywiscie obowiazkowe resetownie parametrów sterownika silnika do punku uczenia.
Ogólnie mówiąc polecam , ale stosowac z głową i zwracac uwage na zachowanie silnika oby nie przedobrzyć.
#9
Napisano 05 czerwiec 2011 - 09:46
krzysiek, A za odszkodowanie od nich kupiłem sobie nową toyotę yaris. Opłaciło się. Pozdrawiam
dajcie mi takiego niemca ale jak bede jechac taczka...,..
przekopiowane z tdi-tuning...............
wiadomo o gustach sie nie dyskutuje...."
Witam.
Jeżeli moge włączyć się do dyskusji...
Odpowiedz na to pytanie jest banalnie prosta:
MAGNETYZERY NIE DZIAŁAJĄ NA PALIWA SAMOCHODOWE
To co jest napisane na tej stronie to stos bzdur i szczyt naciagania.
Magnetyzery stosuje się co prawda w przemyśle, ale głownie w wodociągach (pole magnetyczne oddziałowuje na czasteczki wody, związane to jest z budową fizyczno-chemiczną cząstek wody, ale nie na weglowodowry w paliwie).
Wszystkie firmy, które powołują się na badania PIMOT, ITS, ośrodków wojskowych czy jeszcze inne, robia to w sposób nielegalny i KŁAMIĄ.
Nie ma wiarygodnych badań (a prowadziłem tez takie sam na PW), które potwierdzają skuteczność magnetyzerów. Pomiary mieszczą sie w tolerancji błędu, lub sa celowo fałszowane (zawsze można tak manipulowac parametrami hamowni, warunkami badań, by wynik był korzystny lub nie).
Na koniec argument (nie wymyślony przeze mnie) bardzo przekonujący:
Koszt wytworzenia magnetyzera to tylko kilka złotych (cena sprzedaży astronomiczna). Gdyby dawało to szczędnosci w zużyciu paliwa na poziomie 5%, czy jakąkolwiek redukcję poszczególnych skłaników spalin, to producenci silników dawno by je stosowali seryjnie."
_________________
#10
Napisano 05 czerwiec 2011 - 11:23
Krzys z góry uwzględnił ze rozpęta sie wojna w tym temacie : każdy ma prawo do własnych spostrzeżen i doswiadczen z danym tematem , ja tez kiedys byłem sceptycznie nastawiony do magnetyzerów i tego dlaczego producencji ich nie stosują w nowych samochodach - w poscie powyzej napisałem o pogorszeniu parametrów pracy po dłuzszym okresie stosowania , może to jeden z powodów pozostaje tylko rozmyslanie - fakt , faktem po założeniu , silnik chodził lepiej ciszej i dynamiczniej do czasu , oraz znacznie mniej palił i choc były to krótkie chwile radości wracałem regularnie po każdej przerwie do ponownego zamontowania.
#11
Napisano 06 czerwiec 2011 - 00:25
a na koniec
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych