witam szukam schematu do sterowania silnikiem 2.0 mam problem z obrotami serwis rozlorzyl rece

schemat
Started By
Bezimienny Gość.jacek-4444_*
, 23 lip 2011 15:22
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Bezimienny Gość.jacek-4444_*
Napisano 23 lipca 2011 - 15:22
#2
Napisano 23 lipca 2011 - 15:25
jacek-4444,
Opisz wiecej co sie dzieje i co było sprawdzane i okoliczności wystąpienia problemu.
Podaj błędy z komputera , metoda kluczykowa.
Opisz wiecej co sie dzieje i co było sprawdzane i okoliczności wystąpienia problemu.
Podaj błędy z komputera , metoda kluczykowa.
#3
Bezimienny Gość.jacek-4444_*
Napisano 24 lipca 2011 - 10:34
witam błędów żadnych nie ma był podpinany w serwisie komputer,sprawdzany był silnik krokowy,czujnik ułożenia przepustnicy. auto podczas jazdy przy zmianie biegów łapie obroty albo dokłada ok 500 tys w zwyż, w serwisie odczytano że silnik krokowy pracuje na krawędzi możliwosci, pozdr.
#4
Napisano 24 lipca 2011 - 12:09
jacek-4444,
krokowy jest sterowany sygnałem z czujnika przepustnicy i dodatkowo informacja z sterownika o obciązeniu silnika(map sensor) .Jednak podstawa to czujnik w przepustnicy .W pierwszej kolejnosci czyszczenie gardzieli i krokowego : pozniej przyuczenie do pracy i nowych parametrów i ponownie testy .
Obowiązkowo zawór PCV do wyczyszczenia lub powinna być wymiana(jest odpowiedzialny za odpowietrzanie skrzyni korbowej i ma wpływ na wolne obrotu)
Sprawdzenie zakresu pracy a najlepiej podstawić drugi map sensor jest odpowiedzialny za podbijanie obrotów w zależnosci od cisnienie w kolektorze ssącym , jesli jest zawalony olejem i sadza będzie żle wpływał na działanie krokowego
krokowy jest sterowany sygnałem z czujnika przepustnicy i dodatkowo informacja z sterownika o obciązeniu silnika(map sensor) .Jednak podstawa to czujnik w przepustnicy .W pierwszej kolejnosci czyszczenie gardzieli i krokowego : pozniej przyuczenie do pracy i nowych parametrów i ponownie testy .
Obowiązkowo zawór PCV do wyczyszczenia lub powinna być wymiana(jest odpowiedzialny za odpowietrzanie skrzyni korbowej i ma wpływ na wolne obrotu)
Sprawdzenie zakresu pracy a najlepiej podstawić drugi map sensor jest odpowiedzialny za podbijanie obrotów w zależnosci od cisnienie w kolektorze ssącym , jesli jest zawalony olejem i sadza będzie żle wpływał na działanie krokowego
#5
Bezimienny Gość.jacek-4444_*
Napisano 24 lipca 2011 - 19:30
dzieki jutro bedziemy walczyc dam znac jak sie uda
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Schemat zasilania pompy paliwa 2006 benzyna 1,6 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.labik_* |
|
![]()
|
|
Schemat foteli |
Techniczny podstawowy | hirekpl97 |
|
![]()
|
|
Schemat elektryczny |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Herb_* |
|
![]()
|
|
schemat elektryczny |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Tomak_* |
|
![]()
|
|
schemat elektryki |
Techniczny podstawowy | Pacyfa |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych