zmiana zamka w klapie tył
#1
Napisano 28 lipiec 2011 - 22:09
przy wkładce zamka (zwykłego) jest wiązka do rygla zamka - czyżby był zwalniany ten rygiel elektrycznie? Wtedy dałoby się "wpasować" gdzieś w kokpicie dodatkowy przycisk do otwierania bagażnika ....
#2
Napisano 28 lipiec 2011 - 22:51
Tego nie wiedziałem, myślałem że to taki standard....
My mamy w pilocie i w schowku "knefel"
#3
Napisano 28 lipiec 2011 - 23:03
#4
Napisano 28 lipiec 2011 - 23:09
Jesli chodzi o jakies ciegna itd to najlepiej pojedz do ASO ja za ciegło ktorego mi brakowalo zaplacilem 9zł - az dwa razy sprawdzalem pargon czy aby napewno.
#5
Napisano 29 lipiec 2011 - 08:47
Jeszcze jedno pytanie: po otworzeniu pilotem taki zamek powoduje, że klapa odskakuje i można ją podnieść? U mnie muszę trzymać kluczyk przekręcony, a drugą ręką podnieść klapę ... jedna ciężko to zrobić ... tak ma być, czy trzeba coś wyregulować (może czegoś brakuje ?)
#6
Napisano 29 lipiec 2011 - 09:09
Przy masie naszej klapy będziesz musiał improwizować i szukać mocniejszy odbój.
Masz na pilocie oddzielnie bagaznik ? - jeśli nie to instalacjia do modyfikacji
#7
Napisano 29 lipiec 2011 - 11:45
tak naprawdę wystarczyłaby łapka z linką, jak w polonezie, żeby nie latać z kluczykiem (gasić auto), tylko po to, żeby coś wyjąć z bagażnika ... kurcze nie uwzględniłem ciężaru klapy, a jest co odpychać ... troche też przesadziłem wcześniej, bo da się jedną ręką przytrzymać przekręcony kluczyk i podnieść klapę
#8
Napisano 29 lipiec 2011 - 11:54
jak masz dokładany alarm nie chryslera -to zero problemów jeden dodatkowy przekażnik do sterowania i wszystko można ogarnąć
#9
Napisano 29 lipiec 2011 - 12:08
ale rozumiem, że należy założyć zamek elektryczny (czy zostawiam stary?) ... no i ten ciężar klapy - może odboje powinny mieć jakieś sprężyny? ... sprawa warta zachodu, czy tylko mnożę problemyak masz dokładany alarm nie chryslera -to zero problemów
#10
Napisano 29 lipiec 2011 - 12:25
Fabryczny zamek ma tylko rygiel blokady i nic z nim nie zrobisz bez przeróbek, najłatwiej założyć od cabrio tam jest to inaczej rozwiązane(nie ma ryglowanie , ale jest elektryczny spust zamka i gumowe odboje na podbicie klapy po zwolnieniu rygla.
ale można wykorzystać i oryginalny tylko musiałby założyć dodatkowy siłownik :
http://allegro.pl/si... ... 89328.html
, dociągnąc do nie go przewody i podłączyć pod sterowanie z alarmu.
Fabryczny centralny PT od klapy musiałby byc odłączony aby nie ryglowal zamka - bo w innym przypadku za kazdym razem aby otworzyc bagaznik musiałbys otwierac cały samochód i dopiero przycisk od otwierania bagaznika .
#11
Napisano 29 lipiec 2011 - 12:36
tylko, czy się zmieści w miejsce starego pod plastik z klapy ... ten z cabrio wygląda na "grubszy"najłatwiej założyć od cabrio
#12
Napisano 29 lipiec 2011 - 12:39
Nie wiem -nigdy nie podkładałem na próbę .
#13
Napisano 29 lipiec 2011 - 20:24
U mnie centralny zamek działa razem z zamkiem klapy.Mam chyba wszystko orginalne.to klapa otwierana z centralnego nie jest standartemtak naprawdę wystarczyłaby łapka z linką, jak w polonezie, żeby nie latać z kluczykiem (gasić auto), tylko po to, żeby coś wyjąć z bagażnika ... kurcze nie uwzględniłem ciężaru klapy, a jest co odpychać ... troche też przesadziłem wcześniej, bo da się jedną ręką przytrzymać przekręcony kluczyk i podnieść klapę
#14
Napisano 29 lipiec 2011 - 20:31
"to klapa otwierana z centralnego nie jest standartem"
Chodzi aby klapa odbijała od rygla po impulsie na otwarcie bagażnika - klikasz i bagaznik uchyla sie powiedzmy na 3 centymetry i tylko podnosisz go do góry bez naciskania żadnych guzików od zamka na klapie tylniej
#15
Napisano 29 lipiec 2011 - 20:39
#16
Napisano 29 lipiec 2011 - 20:46
ja w poprzednim PT (2005 rok wrzesień) miałem elektrycznyotwierany z pilota (elektryczny - są takie np. w cabrio) ....
#17
Napisano 29 lipiec 2011 - 20:55
#18
Napisano 29 lipiec 2011 - 21:20
#19
Napisano 29 lipiec 2011 - 23:16
Chodzi aby klapa odbijała od rygla po impulsie na otwarcie bagażnika - klikasz i bagaznik uchyla sie powiedzmy na 3 centymetry i tylko podnosisz go do góry bez naciskania żadnych guzików od zamka na klapie tylniej
Czyli odskoczy tak jak w cabrio
eeee ale nam w cabrio jakoś specjalnie nie odskakuje klapa, po prostu odblokowuje zamek po naciśnięciu przycisku w schowku lub na pilocie i po pociągnięciu w górę się otwiera, a jak nic nie otworzę tylko ruszę to się samo zablokuje spowrotem...
#20
Napisano 30 lipiec 2011 - 18:24
i właśnie o taki efekt chodzi, bo jak zwolnisz rygiel kluczykiem w zwykłym zamku, to otworzy się tylko "do połowy" i nie podniesiesz klapy ręką, dopóki nie przytrzymasz przekręconego kluczykanam w cabrio jakoś specjalnie nie odskakuje klapa, po prostu odblokowuje zamek po naciśnięciu przycisku w schowku lub na pilocie i po pociągnięciu w górę się otwiera,
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moduł centralnego zamka z pilotem |
Części do PT Cruisera | Kasper |
|
|
|
Trzaski z tyłu. |
Techniczny podstawowy | Kasper |
|
|
|
Dolna śruba amortyzatora tył |
Techniczny podstawowy | handokan |
|
|
|
Kupię - Lampa Tył Przedlift z oprawkami żarówekKupię części PT Cruiser |
Części do PT Cruisera | pitCr |
|
|
|
Czujnik ABS tył prawy |
Techniczny podstawowy | ostwid |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych