Awaria PT w Niemczech
#1 Bezimienny Gość.rafal.pt_*
Napisano 27 sierpień 2011 - 10:18
Mam duzy problem z moim autem ( a wlasciwie autem mojej zonki ).
Przebywamy obecnie w niemczech, od okolo miesiaca auto stoi tutaj u mechanika, ktory nie moze sobie poradzic z ustaleniem przyczyny awarii.
Wszystko zaczelo sie w drodze do niemiec na autostradzie. Ok 200 km do celu zapalila sie kontrolka silnika i silnik zgasl. Po odczekaniu na poboczu ok pol godz auto odpalilo bez problemu, jednak po przejechaniu ok 30 km znowu zapalila sie kontrolka, a przy dociskaniu gazu spod maski dochodzi glosny metaliczny stukot, auto gazu nie przyjmuje, nie przyspiesza, bucha z wydechu gesty czarny dym (bardzo duzo tego dymu, okopcony odrazu caly tyl auta) - auto znowu gasnie. I tak w kolo co 30 km, przy jezdzie z predkoscia 80-100 km/h auto gasnie, nie przyjmuje gazu, glosno stuka pod maska i kopci. Na szczesnie dzielna zonka ( sama w aucie z malym dzieckiem ) dojechala do celu, po wielokrotnych postojach - te ostatnie 200 km jechala 4 h, kosztem utraty sporej ilosci nerwow.
Po podlaczeniu do komputera w niemieckim warsztacie wyszedl blad czujnika od intercoolera, mechanik dzwonil na hot line chryslera i tam powiedzieli ze na 90 % jest czujnik do wymiany. Po jego wymianie (150 euro) okazalo sie ze jednak to nie czujnik. Pozniej sprawdzalismy wszystkie wtryski, sa w pozadku. Nie wiem co robic dalej za dwa tygodnie musimy wracac do polski, a mechanik dalej nie wie co boli naszego pt-ka.
Auto jest z 2003 r serie strett 2 z silnikiem 2,2 crd, przebieg 125000 km.
Czy moze ktos jakos pomoc? Jesli mozliwe prosimy o szybka odpowiedz, bedziemy bardzo wdzieczni
pozdrowienia
Rafal i Aneta
#2 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 27 sierpień 2011 - 10:45
#3
Napisano 27 sierpień 2011 - 10:48
#4
Napisano 27 sierpień 2011 - 11:05
#5
Napisano 27 sierpień 2011 - 17:09
A moze faktycznie benzynka wlana i stukot dobiega z ktoregos z tlokow ?
#6
Napisano 27 sierpień 2011 - 17:19
Max! Andree.. jakoś (tel. powyłanczane) ale daliśmy rade
Trzeba rodaka ratowac!
PANOWIE! Klasa!!!
[ Dodano: 2011-08-27, 18:21 ]
rafal.pt, podaj jakieś dane(monitoring)
#7
Napisano 27 sierpień 2011 - 17:28
nigdy nie wyłaczam telefonu - nie dodzwonisz sie tylko z numeru zastrzezonego , nie lubie telefonów incognito
wracajac do tematu , z pęknieta rura bedzie chodził normalnie , wrzuci tryb serwisowy i ograniczy obroty do 3 tys - ale nie bedzie stuku i metalicznego odglosu (teza maxyma co do paliwa bardzo mozliwa)
co do dymienia , przy uszkodzonym lub zablokowanym otwartym EGR rówierz bedzie sie tak dział i bedzie chodził dziwnie głosno i cholernie dymił
ogólnie mówiąc dymienie bedzie zawsze przy niedoborze powietrza w składzie mieszanki.
#8
Napisano 27 sierpień 2011 - 17:33
mamy to samonie lubie telefonów incognito
Może jakiś wieści?
#9
Napisano 28 sierpień 2011 - 10:12
#10
Napisano 28 sierpień 2011 - 13:11
z tego opisu wynika że mogło być wlane paliwo pb , jeżeli popękały węże z doładowania powietrza to będzie dzwięk syczena , furczenia a nie metalicznego dzwięku , może być że przebieg jest faktycznie większy około 200tyś. to wtedy turbina ducha wyzioneła na autostradzie i będzie metaliczny rzęchot
jeżeli jesteście blisko Frankfurtu to można skorzystać z :
HEKO Automobil GmbH
Tel.Werkstatt- +49 -(069) 394530 Fax. +49 -(069) 38997750 Mobil.+49-01726707363
Anschrift
HEKO Automobil GmbH, Nieder Kirchweg 117, DE-65934 Frankfurt/Main
Telefon: +49 (0)69 93995143, Fax: +49 (0)69 93995144
eMail: heko-automobil@mobile.de. Besuchen Sie auch http://www.HEKO-Automobil.com.
tam takie usterki brat naprawia z zamkniętymi oczami
#11
Napisano 28 sierpień 2011 - 13:32
#12
Napisano 28 sierpień 2011 - 14:33
#13
Napisano 28 sierpień 2011 - 15:39
#14
Napisano 28 sierpień 2011 - 15:46
emibass, i oto CHODZI wielki szacun dla Ciebie
Dzięki, staram się pomagać wszystkim, jak jest to możliwe. A nadarzyła się okazja, że mój brat tam teraz jest i może pomóc.
Nawet jadąc drogą jak widzę, że ktoś na poboczu stoi przy zepsutym aucie, staram się zatrzymać i pomóc jak to jest możliwe, wożę w samochodzie mini warsztat
#15
Napisano 28 sierpień 2011 - 15:55
#16
Napisano 28 sierpień 2011 - 16:26
...a jak zauwazyłeś jest zainteresowanie pomocy!!! i TAK ma byc!!! Pozdrawiam Wszystkich posiadaczy PT
#17 Bezimienny Gość.rafal.pt_*
Napisano 29 sierpień 2011 - 20:32
Auto sciagam do polski na lawecie i tam bedziemy patrzec dalej.
Wykluczam w 100% zatankowanie benzyna. Mysle ze pekniety ktorys z przewodow powietrza od turbiny, tak tez sugerowal mi przed miesiacem kuzyn, tak tez sugeruje maxym72. Dzieki bardzo jeszcze raz, wszystkim ktorzy zainteresowali sie naszym problemem. Pozdrawiamy
#18
Napisano 29 sierpień 2011 - 20:45
#19
Napisano 29 sierpień 2011 - 20:54
pozdrawiam
[ Dodano: 2011-08-29, 22:00 ]
Rafał jezeli jesteś z samego Krakowa to ,,pukaj'' do Miecia zapewne wie który warsztat polecić
#20
Napisano 29 sierpień 2011 - 21:10
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Awaria sprzęgła??? Ktoś może miał podobne objawy? |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Maroszekp3_* |
|
|
|
Awaria [ Rozrusznik nie kręci]P0703, P1511, P0070, P0100 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Jery_* |
|
|
|
AWARIA :( brak kierunkowskazów, świateł mijania, awaryjnych |
Techniczny podstawowy | Wróbel |
|
|
|
Awaria. |
Techniczny podstawowy | kade |
|
|
|
Pt 2.0 Awaria AutomatuAutomat, Pt, 2.0 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Szymonight_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych