to zapewnie tzw. śmigło!!!
Haha...śmigło powiadasz...a ja głupi myślałem, że kupiłem auto a nie awionetkę.
Ale dalej nie wiem jak to fachowo się nazywa.
EDIT:
Łącznik stabilizatora tylnego - to chyba to ustrojstwo.
Napisano 06 wrzesień 2011 - 20:38
to zapewnie tzw. śmigło!!!
Napisano 06 wrzesień 2011 - 21:08
Napisano 06 wrzesień 2011 - 21:27
Napisano 06 wrzesień 2011 - 22:17
Napisano 07 wrzesień 2011 - 17:08
Napisano 07 wrzesień 2011 - 17:12
Napisano 07 wrzesień 2011 - 18:03
Właśnie dzwoniłem do ASO w Zabrzu i fachura mi powiedział, że nazywa się to łącznik drążków reakcyjnych. Cena 503 zł + 100 robocizna. No cóż...jak się nie da inaczej to jakoś przeżyję. Końcówka drążka 420 zł, a tuleja wahacza przedniego 250 zł - to tak z ciekawości.
Zdziwiło mnie natomiast to, że nie mają informacji o historii napraw, bo serwisowane było w ASO w Wawie.
Napisano 07 wrzesień 2011 - 18:14
Napisano 07 wrzesień 2011 - 18:58
Napisano 07 wrzesień 2011 - 19:06
Napisano 07 wrzesień 2011 - 19:40
ASO nie ma obowiązku sprzedaży orginałów przeważnie są to zamienniki firm usa ,Ale to z ASO, więc domniemam, że to ceny oryginałów, a nie zamienników.
Muszę kupić tuleje, bo jest w opłakanym stanie i tych dwóch części szukam wśród zamienników. Na amerykany.pl są:
Końcówka drążka firmy MOOG - 120zł.
Tuleja wahacza przedniego "tylna" też MOOG - 95 zł.
Może zadam głupie pytanie, ale lepiej tak, bo głupi dwa razy płaci a tego bym chciał uniknąć. Ale czy jest jakaś różnica w częściach do wersji amerykańskich, a europejskich, czy mogę zamawiać bez obaw, że będę musiał to zwracać?
Napisano 21 październik 2011 - 16:45
Napisano 21 październik 2011 - 17:01
Napisano 21 październik 2011 - 17:12
1.) U siebie jeszcze oleju nie zmieniałem, ale poprzedni właściciel poprawiał fabrykę na 10w40, więc przed zimą tak się pewnie skończy. Te kontrolki standardowo zapalają się przed włączeniem silnika, gasną, a potem mrugają Ci jeszcze raz?
2.) Przy jakiej temperaturze zrobiłeś tę fotkę? Nigdy nie zauważyłem czegoś takiego w żadnym aucie, które kiedykolwiek posiadałem/prowadziłem...
3.) Te odgłosy dochodzą cały czas podczas pracy silnika, czy tylko w jakichś określonych momentach? Po rozgrzaniu silnika nie zanikają? Może tak, jak u mnie - pompa wspomagania?
4.) Plastik ma to do siebie, że czasem lubi potrzeszczeć, ale w rezonans wpada dopiero, jak się coś poluzuje. W moim clio po 8 latach zaczął rezonować kokpit tylko przy prędkości 80-90km/h. W pitku na szczęście cisza...
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Pierwszy Pitek |
Moje auto | Grzesiek |
|
|
|
Napotkany Pitek + Kogo widziałem? Wątki połączone. |
Multimedia: Filmy & Zdjęcia | Przemo |
|
|
|
Podpięty Pitek 1.6 |
Chrysler PT Cruiser | handokan |
|
|
|
Diorama "Pitek na Dzikim Zachodzie" |
Offtopic | Voltek |
|
|
|
Pitek 2.4b |
Części do PT Cruisera | Sławek13 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych