2,4 podniesienie mocy
#1
Napisano 13 listopad 2011 - 20:54
#2
Napisano 13 listopad 2011 - 21:19
Chcesz mocy kup 2,4T przeróbki zwykłego 2,4 odradzam , silniki róznia sie wzmocniona konstrukcja komponentów własnie ze wzgledu na turbo.
#3
Napisano 13 listopad 2011 - 21:22
zwykłego 2,4 odradzam
bo że niby co
dobra , żartowałam ... zawsze można założyć kompressor , zastanawiam się jednak czasami po co . A może nitro
[ Dodano: 2011-11-13, 21:25 ]
ciężko jest o dobrą sztukę w cabrio z silnikiem 2.4 T
#4
Napisano 13 listopad 2011 - 21:28
#5
Napisano 13 listopad 2011 - 21:43
#6
Napisano 13 listopad 2011 - 21:44
#7
Napisano 13 listopad 2011 - 21:45
Witam Pati , a co to za ucinanie słów z wypowiedzi
Adam 4249v,
z 2,2 CRD 121 KM juz nie ma szans na elastyczności od 80 w górę , nie wspominając o wersji 150KM.
Fakt po pewnym czasie 2,4 dogoni CRD ale dobrze sie namęczy i trzeba go krecic wysoko a co za tym idzie będzie głośno i bedzie ubywac ze zbiornika paliwa, a tak poza tym to b.fajny silnik i w normalnej jeżdzie spokojnie wystarcza.
#8
Napisano 13 listopad 2011 - 21:47
#9
Napisano 13 listopad 2011 - 21:54
Adam 4249v, mam nadzieję że bezie czytelnie
#10
Napisano 13 listopad 2011 - 22:44
a tak powaznie to silnik 2.4 jest moim zdaniem najlepszą konstrukcją chryslera nie jest wysilony i mozna go spokojnie podkrecic - rozmawialem na ten z chlopaki w warsztacie obok zajmują sie przerabianiem samochodow do driftu - jeden z nich jest mistrzem polski i powiedzieli ze spokojnie mozna z niego duuuzo wycisnąc - kwestia kosztow i czy warto.
Niestety za minimalną nawet zmiana w silniku - jak montaz turbo trzeba sie spodziewac nastepnych zmian - zawieszenie, hamulce, chlodzenie silnika, skrzynia biegow itd.itd.
Mozna zamontowac maly intercooler i malutką turbinke ale podniesienie mocy w takim przypadku bedzie max 40-50KM wiec nie wiem czy warto sie bawic bo koszty naprawde chore zeby uturbic ten silnik.
Efekt mojej sobotniej pracy - zachcialo mi sie malowac silnik, komore silnika, i sanki - zobaczymy jak wyjdzie - damy troche niklu - moze zacznie wyglądac.
Adam 4249v, jesli chcesz moje cabrio bedzie do sprzedania - mysle ze w przyszlym miesiącu zakoncze kwestie kredytu i sprzedajemy bo za duzo autek.
#11
Napisano 14 listopad 2011 - 00:42
i bedzie ubywac ze zbiornika paliwa,
a ja kolejny raz zapytam... a kto kupuje PT ze względu na oszczędność????
A co do elastyczności i zrywności... to my jakoś nie narzekamy... ostatnio beti ścigała się spod świateł z Audi S4 i ostro się kumpel za kółkiem namachał żeby uciec
#12
Napisano 14 listopad 2011 - 15:39
#13
Napisano 14 listopad 2011 - 16:26
#14
Napisano 14 listopad 2011 - 21:53
#15
Napisano 14 listopad 2011 - 21:55
#16
Napisano 14 listopad 2011 - 22:31
ostatnio beti ścigała się spod świateł z Audi S4 i ostro się kumpel za kółkiem namachał żeby uciec
To chyba takie S4 jak popularne w PL BMW M3
#17
Napisano 14 listopad 2011 - 23:26
ostatnio beti ścigała się spod świateł z Audi S4 i ostro się kumpel za kółkiem namachał żeby uciec
To chyba takie S4 jak popularne w PL BMW M3
M3 w dieslu
#18
Napisano 15 listopad 2011 - 09:02
ostatnio beti ścigała się spod świateł z Audi S4 i ostro się kumpel za kółkiem namachał żeby uciec
To chyba takie S4 jak popularne w PL BMW M3
Akurat S4 w pelni oryginalne z fabryki, ale jak się prrzed chwilką dowiedziałem to z padniętą turbiną, więc rzeczywiście trochę osłabiony był
#19
Napisano 15 listopad 2011 - 17:57
#20
Napisano 15 listopad 2011 - 18:34
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
potrzebuję pomocy |
Moje auto | Paweł |
|
|
|
Wypadająca dolna rura doładowania-pomocy! |
Techniczny podstawowy | Oskaro |
|
|
|
Crd 2.2 150km, Świecący "check engine" + piorunek, utrata mocy |
Techniczny podstawowy | yggdrasill |
|
|
|
Sprzęgło czy wysprzęglik? Pomocy! |
Techniczny podstawowy | bollcoo |
|
|
|
Łożysko skrzyni biegów pt 2003 1.6 i Pomocy |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.KrzysztofS_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych