KILKA PYTAŃ DO...
Started By
Bezimienny Gość.jacko_*
, 17 lis 2011 15:25
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Bezimienny Gość.jacko_*
Napisano 17 listopad 2011 - 15:25
Witam
Mam kilka pytań w sprawie Pitka ,na które mam nadzieję mi odpowiecie
1.czy chłodnica powinna się wyłączać wraz z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki...wcześniej w moich autach kiedy była potrzeba,chłodnica(wentylator)proszę mnie poprawić gdybym pisał coś źle...dalej pracował po zamknięciu auta.Teraz tak nie jest?
2.stojąc z włączonym silnikiem światło w kabinie jak i drogowe nie świecą cały czas równym natężeniem(raz jaśniej,raz ciemniej).Może się czepiam bo nie jest to bardzo uciążliwe ale po dodaniu gazu światła świecą jaśniej...też tak macie czy to coś z alternatorem bądź czymś innym?
3.czy jest dostępny oryginalny podłokietnik dla pasażera z przodu?Bez konieczności wymiany fotela z anglika
4.odkąd zrobiło się zimno,mimo węższych zimówek głośno pracuje wspomaganie...jest to norma w pitkach czy szykuje się wymiana czegoś?
5.w teori moje lusterka powinny grzać...dzieje się to samoczynnie czy wraz z grzaniem tylniej szyby?Bo chyba nie działają?
6.i ostatnia sprawa to uciekające powietrze z chromowanych felg...wulkanizator podczas zmiany na zimówki pytał się czy schodzi powietrze.Tłumaczył to oksydowaniem chromu czy jakąś reakcją która wypycha powietrze z opony...czy to jest normalne?
Dzięki z góry!
Pozdrawiam
Mam kilka pytań w sprawie Pitka ,na które mam nadzieję mi odpowiecie
1.czy chłodnica powinna się wyłączać wraz z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki...wcześniej w moich autach kiedy była potrzeba,chłodnica(wentylator)proszę mnie poprawić gdybym pisał coś źle...dalej pracował po zamknięciu auta.Teraz tak nie jest?
2.stojąc z włączonym silnikiem światło w kabinie jak i drogowe nie świecą cały czas równym natężeniem(raz jaśniej,raz ciemniej).Może się czepiam bo nie jest to bardzo uciążliwe ale po dodaniu gazu światła świecą jaśniej...też tak macie czy to coś z alternatorem bądź czymś innym?
3.czy jest dostępny oryginalny podłokietnik dla pasażera z przodu?Bez konieczności wymiany fotela z anglika
4.odkąd zrobiło się zimno,mimo węższych zimówek głośno pracuje wspomaganie...jest to norma w pitkach czy szykuje się wymiana czegoś?
5.w teori moje lusterka powinny grzać...dzieje się to samoczynnie czy wraz z grzaniem tylniej szyby?Bo chyba nie działają?
6.i ostatnia sprawa to uciekające powietrze z chromowanych felg...wulkanizator podczas zmiany na zimówki pytał się czy schodzi powietrze.Tłumaczył to oksydowaniem chromu czy jakąś reakcją która wypycha powietrze z opony...czy to jest normalne?
Dzięki z góry!
Pozdrawiam
#2
Napisano 17 listopad 2011 - 15:55
jacko, ja mogę tylko napisać że moje lusterka grzeją tylko z grzaniem szyby
#3
Napisano 17 listopad 2011 - 16:45
1. w moim nie zauważyłem, aby cokolwiek samoczynnie działało po wyciągnięciu kluczyka...
2. to raczej świadczy o skokach napięcia, akumulator? alternator? sprawdź napięcie na akumulatorze i napięcie ładowania
4. ostatnio był poruszany temat głośnego wspomagania, poszukaj na forum, bo pewnie znajdziesz odpowiedź
6. to, że powietrze ucieka, to normalne zjawisko(dlatego należy regularnie kontrolować ciśnienie w kołach), pytanie tylko: w jakim tempie?
2. to raczej świadczy o skokach napięcia, akumulator? alternator? sprawdź napięcie na akumulatorze i napięcie ładowania
4. ostatnio był poruszany temat głośnego wspomagania, poszukaj na forum, bo pewnie znajdziesz odpowiedź
6. to, że powietrze ucieka, to normalne zjawisko(dlatego należy regularnie kontrolować ciśnienie w kołach), pytanie tylko: w jakim tempie?
#4
Napisano 17 listopad 2011 - 17:46
1. wyłącza się po wyciągnięciu kluczyków
2. nie zwaracam uwagi na takie pierdoły
3. Tu nie jestem pewien ale od rocznika 2003 były chyba oryginalnie podłokietniki dla kierowcy i pasażera [ napewno od któregoś roku tak było]
4.Prawdopodobnie masz wlany niewłaściwy płyn do wspomagania, w twoim roczniku i silniku [benzyna] powinien być Mopar power stering fluid nie ATF . Tak jak pisze marcin ostatnio jest wysyp tematów o wspomaganiu, poszukaj poczytaj
5. Lusterka grzeją razem z tylną szybą
6.Mam chromy - dobijam raz dwa razy na sezon
2. nie zwaracam uwagi na takie pierdoły
3. Tu nie jestem pewien ale od rocznika 2003 były chyba oryginalnie podłokietniki dla kierowcy i pasażera [ napewno od któregoś roku tak było]
4.Prawdopodobnie masz wlany niewłaściwy płyn do wspomagania, w twoim roczniku i silniku [benzyna] powinien być Mopar power stering fluid nie ATF . Tak jak pisze marcin ostatnio jest wysyp tematów o wspomaganiu, poszukaj poczytaj
5. Lusterka grzeją razem z tylną szybą
6.Mam chromy - dobijam raz dwa razy na sezon
#5
Napisano 18 listopad 2011 - 07:31
Ja tylko na niektóre pytania
2. jak pamiętam kiedyś Maxym pisał, że ten typ tak ma. W 2,4 jest to samo.
3. Od rocznika 2002 są podłokietniki na obu fotelach.
4. Być może masz mało płynu w zbiorniczku wspomagania i jak jest zimno to pompa buczy. Ja tak miałem. Sprawdzić i uzupełnić na ten wskazany przez Nazwę.
2. jak pamiętam kiedyś Maxym pisał, że ten typ tak ma. W 2,4 jest to samo.
3. Od rocznika 2002 są podłokietniki na obu fotelach.
4. Być może masz mało płynu w zbiorniczku wspomagania i jak jest zimno to pompa buczy. Ja tak miałem. Sprawdzić i uzupełnić na ten wskazany przez Nazwę.
#6 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 18 listopad 2011 - 17:53
jacko,
1.Tak wyłącza się po zgaszeniu silnika
2.Nic się nie ściemnia ani rozjaśnia,świecą równo,sprawdź ładowanie
3.Jest podłokietnik oryginalny,2001r.
4.Mimo niższych temperatur wspomaganie nie pracuje głośno,w pierwszej kolejności sprawdź poziom płynu lub go wymień
5.Lusterka grzeją razem z tylną szybą
6.Miałem ten sam kłopot na 1 chromowanej feldze,wulkanizator ściągnął oponę porządnie przeczyścił powierzchnię do której przylega opona i jest ok.
1.Tak wyłącza się po zgaszeniu silnika
2.Nic się nie ściemnia ani rozjaśnia,świecą równo,sprawdź ładowanie
3.Jest podłokietnik oryginalny,2001r.
4.Mimo niższych temperatur wspomaganie nie pracuje głośno,w pierwszej kolejności sprawdź poziom płynu lub go wymień
5.Lusterka grzeją razem z tylną szybą
6.Miałem ten sam kłopot na 1 chromowanej feldze,wulkanizator ściągnął oponę porządnie przeczyścił powierzchnię do której przylega opona i jest ok.
#7 Bezimienny Gość.jacko_*
Napisano 12 kwiecień 2012 - 14:19
Mam pytanie,tym razem sprawa ma się jakiejś usterki najprawdopodobniej...zimą miałem takie dolegliwości...
...wystąpil dzisiaj rano problem z ogrzewaniem,dosc dlugo lecialo zimne powietrze,po pewnym czasie temp silnika gwaltownie wzrosla do 95 st a tu jak wialo chlodem tak wialo, za chwile buchneło gorącym powietrzem,problemy pojawiają się w silne mrozy(-20C).Powtarza się to każdego poranka po całej nocy stania pitka na dworze.Robię 3km brak grzania i muszę się zatrzymać z powodu temp.silnika następnie odpalam na nowo silnik,kręcę siła i temp.dmuchawy i pomaga czasami troche to trwa,od momentu grzania nie ma żadnych problemów do czasu stania przez kolejną noc.W cieplejsze dni takiego problemu nie miałem...do dzisiaj.
Robię trase 70km normalny cruisingowym tempem .Raz zerwałem szybciej ze świateł i nagle para z pod maski,temp w normie,zgaszam motor i słysze z kabiny bulgoczącą wodę w (zbiorniu wyrównawszym chyba). Którą wyrzuciło ze środka zbiorniczka było jej po samą szyjkę...nie wiem skąd aż tyle.Troche mnie to martwi jak będzie miało dojść do dłuższej rasy.Co to może być?Pomocy
...wystąpil dzisiaj rano problem z ogrzewaniem,dosc dlugo lecialo zimne powietrze,po pewnym czasie temp silnika gwaltownie wzrosla do 95 st a tu jak wialo chlodem tak wialo, za chwile buchneło gorącym powietrzem,problemy pojawiają się w silne mrozy(-20C).Powtarza się to każdego poranka po całej nocy stania pitka na dworze.Robię 3km brak grzania i muszę się zatrzymać z powodu temp.silnika następnie odpalam na nowo silnik,kręcę siła i temp.dmuchawy i pomaga czasami troche to trwa,od momentu grzania nie ma żadnych problemów do czasu stania przez kolejną noc.W cieplejsze dni takiego problemu nie miałem...do dzisiaj.
Robię trase 70km normalny cruisingowym tempem .Raz zerwałem szybciej ze świateł i nagle para z pod maski,temp w normie,zgaszam motor i słysze z kabiny bulgoczącą wodę w (zbiorniu wyrównawszym chyba). Którą wyrzuciło ze środka zbiorniczka było jej po samą szyjkę...nie wiem skąd aż tyle.Troche mnie to martwi jak będzie miało dojść do dłuższej rasy.Co to może być?Pomocy
#8
Napisano 12 kwiecień 2012 - 15:42
jacko, kolego kłania się ,,szukajka'' tem. wielokrotnie poruszany
#9
Napisano 12 kwiecień 2012 - 20:08
2 . co do świateł, to może być regulator napięcia, mam to samo,ale nie chce mi się grzebać
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
PITEK 2.0 LPG - błędy i kilka pytań nowfgo użytkownika |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Leszek1983_* |
|
|
|
Kilka pytań |
Ogólnie | Domczi |
|
|
|
Kilka usterek nowego pitkanawiew, linka ręczny sprzęgło |
Techniczny podstawowy | KornelPL |
|
|
|
[K] Kilka części do przedlifta |
Części do PT Cruisera | Mona |
|
|
|
[kupię] kilka części |
Części do PT Cruisera | Bezimienny Gość.maciborek83_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych