
Zamykanie w cabrio dachu
Started By
Adam 4249v
, 05 gru 2011 19:58
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 grudnia 2011 - 19:58
Witam mam pytanie czy jest jakies awaryjne zamykanie dachu w cabrio jezezli rozwali sie elektornika ? Bardzo mnie to interesuje:)
#2
Napisano 05 grudnia 2011 - 20:05
poczekaj aż Rafe sie odezwie

#3
Napisano 05 grudnia 2011 - 20:18
Adam 4249v, dach w pitkach jest napedzany hydraulicznie do ktorego jest podlączona tylko elektryka - mozna go spokojnie zwinąc recznie i zapiąc sam tak raz robilem.
#4
Napisano 05 grudnia 2011 - 22:06
Adam 4249v, ja przyznam nie próbowałam

#5
Napisano 06 grudnia 2011 - 07:48
jasmina, i wszystko jasne w temacie

#6
Napisano 06 grudnia 2011 - 13:40
W bagażniku, o ile dobrze pamiętam jest specjalne gniazdo/śruba zwalniające mechanizm automatycznego zamykania dachu.
RAz zdarzyło mi się że dach zatrzymał się w połowie i nic.... już miałem lekkiego stresa, ale po chili ruszył i zamknął się bez problemu.
Cabrioletowcy zdarzyło się Wam już cosik takiego??? Co to mogło być (słaby aku, zbyt wysoka temp. czyli przegrzany mechanizm)????
A i jeszcze pytanie, bo nie doczytałem w instrukcji - dach otwieramy/zamykamy przy włączonym silniku czy nie ma to znaczenia???
RAz zdarzyło mi się że dach zatrzymał się w połowie i nic.... już miałem lekkiego stresa, ale po chili ruszył i zamknął się bez problemu.

Cabrioletowcy zdarzyło się Wam już cosik takiego??? Co to mogło być (słaby aku, zbyt wysoka temp. czyli przegrzany mechanizm)????
A i jeszcze pytanie, bo nie doczytałem w instrukcji - dach otwieramy/zamykamy przy włączonym silniku czy nie ma to znaczenia???

#7
Napisano 06 grudnia 2011 - 15:10
nie maotwieramy/zamykamy przy włączonym silniku czy nie ma to znaczenia???

#8
Napisano 06 grudnia 2011 - 16:16
Dach prawidlowo powinno sie zamykac przy wlaczonym silniku - on pobiera jednak duzo energii. Caly dach to duza metalowa konstrukcja z naciagnietymi kilkoma warstwami materialu i watoliny ktorej tez jest chyba dwie warstwy - są dwa hydrauliczne silowniczki i jedna pompa centralnie umieszczona pod tapicerką na wysokosci szyby tylnej ktora daje cisnienie na silowniki malutkimi cienkimi rurkami - wszystko jest podlączone jedną kostką do elektryki - sam dach zdjąc to nie problem trzyma sie na dwoch wspornikach (3 sruby) i po 3 sruby z kazdej strony - pochowane masakrycznie. Ale dostac sie do tych srub to jest wybebeszanie calego tylu autka. Zmiana dachu to caly dzien roboty.
adasko, te sruby o ktorych mowisz w bagazniku to sąsruby do naciągniecia tylnej czesci dachu i przymontowanie jej do karoserii - taki patencik zrobili.
adasko, te sruby o ktorych mowisz w bagazniku to sąsruby do naciągniecia tylnej czesci dachu i przymontowanie jej do karoserii - taki patencik zrobili.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zamykanie , otwieranie z pilota |
Ogólnie | Mario |
|
![]()
|
|
Kupię PT Cabrio po lifcie |
Zakup kontrolowany! | rafe1 |
|
![]()
|
|
sprzedam PT Cabrio 2.4+lpg 2.4 GT 2005r automat 160tys.km |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Bezimienny Gość.nowy1234_* |
|
![]()
|
|
PT 04 GT 2.4T 5M SRT-4 HO Cabrio "Silver Rat" |
Moje auto | Bezimienny Gość.Babaloo_* |
|
![]()
|
|
Chrysler PT cruiser 2.4 benzyna MANUAL 2005 rok Cabrio |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.Chrysler-PT-cruiser-2005_* |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych