

Zakup PT Cruisera 2.2 CRD - prosze o pomoc odnośnie silnika
Started By
Bezimienny Gość.b182_*
, 16 Jan 2012 11:14
24 odpowiedzi w tym temacie
#21
Bezimienny Gość.rawiczaninn_*
Napisano 17 January 2012 - 17:39
Oj tam oj tam chłopaki, może serwisowany w ASO i z pewną bezwypadkową przeszłością

#22
Napisano 17 January 2012 - 23:58
Panowie! moment wrr! Wydaje mi się, że posiadaczom PT na dzień dzsiejszy(w owym czasie) wszyscy kupili najlepsze pitolce jakie byly na rynku, i zostal tylko złom kombinowany!
Dajmy szanse kolegom których ten model zauroczył jak Nas kiedyś! Chłopak zwrócił się z pyt. i nie ma ,,jaj'' Krótka piła za mnie!
Chce kupić-szuka już Go lubie! Ale pomocy trzeba udzielić i dobrej rady
Dajmy szanse kolegom których ten model zauroczył jak Nas kiedyś! Chłopak zwrócił się z pyt. i nie ma ,,jaj'' Krótka piła za mnie!
Chce kupić-szuka już Go lubie! Ale pomocy trzeba udzielić i dobrej rady

#23
Bezimienny Gość.b182_*
Napisano 18 January 2012 - 15:01
No właśnie
Auto wygląda ok. Miałem w życiu już z 15 samochodów raz lepszych raz gorszych. Ten wyg;ląda na ładny zadbany i na razie na bez przygód. Oczywiscie trzeba mu sie bacznie przyjrzeć. posprawdzac.

Auto wygląda ok. Miałem w życiu już z 15 samochodów raz lepszych raz gorszych. Ten wyg;ląda na ładny zadbany i na razie na bez przygód. Oczywiscie trzeba mu sie bacznie przyjrzeć. posprawdzac.
#24
Napisano 30 January 2012 - 18:53
b182, dodatkowo, bo nkt nie pisal, sprawdz takie rzeczy:
1. Dodaj gazu lekko (tak do 2 tys obr) na biegu jalowym bez wcisnietego sprzegla, i posluchaj czy nie grzechocze. Jak grzechocze - moze byc problem z wysprzeglikiem (koszt samego wysprzeglika to ok. 900zl tylko w ASO).
2. Dodaj gazu tak do 3 tys obr i posluchaj czy nie wyje sprezarka. W pitku sprezarki w dieslach sa lekko niedorobione (przed liftem) i lubia wyc. Choc mozna tak jezdzic, ja tak jezdze juz prawie 80 tys km.
3. Sprawdz skrecajac kola na postoju, czy nie wyje pompa wspomagania. Niestety jak poprzednik lał szambo do ukladu, zamiast zalecanego Mopara ATF+4, to moze byc zawalony uklad. W najlepszym przypadku na jakis czas pomoze wymiana calego plynu w ukladzie na wspomniany Mopar.
4. Na szarpakach warto sprawdzic stan tylnego zawieszenia = łącznik środkowy belki skretnej. Jak ma luz, to na wymiane w ASO (bo zaden zamiennik nie daje rady) wydasz ok. 600zl.
5. Zajrzyj pod maske w rejon alternatora, najlepiej zdjac oslone silnika (2 wkrety od strony podszybia, odkrecic, podwazyc od przodu i wyskoczy). ALternator jest po lewej stronie jak stoisz przodem przed otwarta maska. Jesli jest zawalony czarną mazią, masz pekniety kolektor. Mozna spawac albo wymieniac, droga zabawa.
6. Wlacz klimatyzacje i sprawdz czy zalacza sie wentylator chlodnicy od razu. Jesli nie, uwalony 1 bieg. Mozna tanio naprawic.
7. Pod fotelem pasazera powinien byc lezacy na boku akumulator zelowy. Nie powinien byc tam zaden inny.
To tyle z wazniejszych rzeczy. Moze brzmi groznie, ale kazde auto uzywane cos tam ma
1. Dodaj gazu lekko (tak do 2 tys obr) na biegu jalowym bez wcisnietego sprzegla, i posluchaj czy nie grzechocze. Jak grzechocze - moze byc problem z wysprzeglikiem (koszt samego wysprzeglika to ok. 900zl tylko w ASO).
2. Dodaj gazu tak do 3 tys obr i posluchaj czy nie wyje sprezarka. W pitku sprezarki w dieslach sa lekko niedorobione (przed liftem) i lubia wyc. Choc mozna tak jezdzic, ja tak jezdze juz prawie 80 tys km.
3. Sprawdz skrecajac kola na postoju, czy nie wyje pompa wspomagania. Niestety jak poprzednik lał szambo do ukladu, zamiast zalecanego Mopara ATF+4, to moze byc zawalony uklad. W najlepszym przypadku na jakis czas pomoze wymiana calego plynu w ukladzie na wspomniany Mopar.
4. Na szarpakach warto sprawdzic stan tylnego zawieszenia = łącznik środkowy belki skretnej. Jak ma luz, to na wymiane w ASO (bo zaden zamiennik nie daje rady) wydasz ok. 600zl.
5. Zajrzyj pod maske w rejon alternatora, najlepiej zdjac oslone silnika (2 wkrety od strony podszybia, odkrecic, podwazyc od przodu i wyskoczy). ALternator jest po lewej stronie jak stoisz przodem przed otwarta maska. Jesli jest zawalony czarną mazią, masz pekniety kolektor. Mozna spawac albo wymieniac, droga zabawa.
6. Wlacz klimatyzacje i sprawdz czy zalacza sie wentylator chlodnicy od razu. Jesli nie, uwalony 1 bieg. Mozna tanio naprawic.
7. Pod fotelem pasazera powinien byc lezacy na boku akumulator zelowy. Nie powinien byc tam zaden inny.
To tyle z wazniejszych rzeczy. Moze brzmi groznie, ale kazde auto uzywane cos tam ma


#25
Napisano 30 January 2012 - 20:56
Nie widzialem auta bo juz oferta niekatualna.
Co do gumidachu to moze jak napisal miecio nie jest zbyt praktyczny, ale tez w niczym nie przeszkadza. Jesli jest prawidlowo zamontowany i pielegnowany, czyli powiedzmy przy prędkosciach kolo 100km/h nie powinno nigdzie z niego szumieć, ani tez zaciekać woda przy myciu auta. Jesli szumi i sie leje, to moze byc problem z naprawą takiego dachu, wtedy sprawdzamy czy nie ma w rynienkach syfu, liści itp, sprawdzamy czy są uszczelki całe i czy jest równa powierzchnia - ten dach jest naciagnięty na drutach, nie mogą byc nigdzie powyginane i samo pokrycie dachu nie może być skurczone na środku i obkurczone na rogach, czyli parząc na dach z przodu auta jego boczne krawędzie muszą być do siebie równoległe a nie w kształcie łuku. Nowy jest bardzo drogi, około 4 tys zł, uzywany prawie nie do dostania. Ja kupiłem juz drugie auto z tym dachem, mnie sie podoba i jest bardzo popularny w niemczech, francji, holandii. Kwestia gustu, na lato super sprawa, poza tym nie przeszkadza jesli jest wszystko z nim w porzadku.
Co do gumidachu to moze jak napisal miecio nie jest zbyt praktyczny, ale tez w niczym nie przeszkadza. Jesli jest prawidlowo zamontowany i pielegnowany, czyli powiedzmy przy prędkosciach kolo 100km/h nie powinno nigdzie z niego szumieć, ani tez zaciekać woda przy myciu auta. Jesli szumi i sie leje, to moze byc problem z naprawą takiego dachu, wtedy sprawdzamy czy nie ma w rynienkach syfu, liści itp, sprawdzamy czy są uszczelki całe i czy jest równa powierzchnia - ten dach jest naciagnięty na drutach, nie mogą byc nigdzie powyginane i samo pokrycie dachu nie może być skurczone na środku i obkurczone na rogach, czyli parząc na dach z przodu auta jego boczne krawędzie muszą być do siebie równoległe a nie w kształcie łuku. Nowy jest bardzo drogi, około 4 tys zł, uzywany prawie nie do dostania. Ja kupiłem juz drugie auto z tym dachem, mnie sie podoba i jest bardzo popularny w niemczech, francji, holandii. Kwestia gustu, na lato super sprawa, poza tym nie przeszkadza jesli jest wszystko z nim w porzadku.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Różnice w silnikach benzynowych 2,0 |
Ogólnie | Junior1991 |
|
![]()
|
|
2.2 crd jaki olej![]() |
Moje auto | carra |
|
![]()
|
|
Kupno PT Cruisera - silnik |
Zakup kontrolowany! | kab |
|
![]()
|
|
Sprzedam Pitka 2,2 crd |
Zakup kontrolowany! | zbyszeksi |
|
![]()
|
|
Kupię pilnie króciec pompy wody do CRD 2,2 |
Części do PT Cruisera | kozbi7 |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych