Uważajcie moi drodzy podczas kupowania poliftów na ślady uderzenia z przodu. Zwłaszcza uderzenie od strony kierowcy może sprawić spore problemy nawet po dość długim czasie. Problem polega na tym, że uderzenie w lewy przód może spowodować przesunięcie obudowy filtra i wbicie jej w moduł TIPM. Sam moduł jest warstwową płytką elektroniczną (właściwie dwoma płytkami zlutowanymi w kształcie litery T) w których podczas takiego uderzenia mogą wystąpić pęknięcia ścieżek co w zasadzie jest nie do naprawy. Wymiana to koszt ponad 3000 plus robocizna za nowy. Z moich prób wynika, że można założyć używany, ale bardzo ciężko go upolować.
Mała uwaga na temat kupowania poliftów
Started By
tkarpeta
, 30 cze 2012 19:16
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Bardzo mała żywotność zapłonuzapłon |
Techniczny podstawowy | Ydtski |
|
|
|
Naprawa zderzaka... co wiecie na ten temat?zderzak, spawanie zderzaka i 1 więcej |
Techniczny podstawowy | .JoKer. |
|
|
|
Ankieta - Temat przewodni imprezy z okazji 10lecia ptclub.pl |
Nasze Spoty | Dorka |
|
|
|
uwaga na tego "sprzedawce"..Chrysler Pt Cruiser 2.0 L |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | Maxilampus |
|
|
|
Kolejny post na temat oleju silnikowegoolej silnikowy wymiana |
Techniczny podstawowy | fotograf77 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych