Marcin pewnie zwróciłeś uwagę, że 1/2/3 są stanowczo za krótkie czwóreczka daje rade przy 2500/3000 tyś.
Chiptuning
#221
Napisano 02 marca 2015 - 13:08
#222
Napisano 02 marca 2015 - 14:01
#223
Napisano 02 marca 2015 - 14:35
powyższe argumenty są dla nie wystarczające dla niepodejmowania działań związanych z tuningowaniem serca autka mego wielkie dzięki za wszystkie opinie
Marcin pewnie zwróciłeś uwagę, że 1/2/3 są stanowczo za krótkie czwóreczka daje rade przy 2500/3000 tyś.
o tak, szczególnie wtedy gdy błysk flesza fotoradaru zdekoncentrował mnie z lekka
#224
Napisano 02 marca 2015 - 19:13
Marcin. Przecież twój silnik ma 150 KM,Aby mniej palił, należy mieć lżejszą nogę. Przedlifty miały silniki o tej samej pojemności, ale tylko 121 KM. Na drodze, jak się chce być zawsze pierwszym, niestety to kosztuje. Pozdrawiam
#225
Napisano 02 marca 2015 - 20:29
o tej samej pojemnosci trafne okreslenie - ale to całkowicie inne konstrukcje jesli chodzi o górę silnika , sterowanie układu paliwowego , egr , turbo i nie mozna ich porównywac
#226
Napisano 02 marca 2015 - 22:33
Prawda, ale prawie 30 KM więcej, dobre i toPozdrawiam.
#227
Napisano 03 marca 2015 - 07:16
Fakt lżejsza noga to podstawa ekonomicznej jazdy. Aktualnie jestem "zauroczony" moim nowym nabytkiem i choć daje mi już powody do niezadowolenia zdaję sobie sprawę że i :piter on i ja musimy się poznać lepiej, by móc w tym stanie permanentnego zauroczenia trwać
#228
Napisano 03 marca 2015 - 07:57
#229
Napisano 03 marca 2015 - 20:48
W stare nadwozia montowali nowe silniki, czasem tak bywa jak zmieniają model auta. W niektórych zastosowano sportowe zawieszenie.
#230
Napisano 03 marca 2015 - 20:50
Użytkownik andreeas7 edytował ten post 03 marca 2015 - 20:51
#231
Napisano 03 marca 2015 - 21:26
Andrzej. Zapomniałeś o Route 66 Pozdrawiam
#232
Napisano 04 marca 2015 - 09:02
Czy zawieszenie w Gt jest nizsze w stosunku do innych Pt?
Pytam bo chce obniżyć swojego sprężyny jakie znalazłem obniżają PT maksymalnie o 5cm
Niżej można już tylko na gwincie.
#233
Napisano 04 marca 2015 - 09:43
#234
Napisano 04 marca 2015 - 11:51
#235
Napisano 04 marca 2015 - 12:08
#236
Napisano 04 marca 2015 - 15:12
chyba jeszcze startech wstawiał inne sprężyny Pitkach
#237
Napisano 04 marca 2015 - 16:01
#238
Napisano 23 marca 2015 - 12:00
W miniony weekend na powitanie wiosny pojechałem z Ania nad morze, w jedną stronę jechałem z podłączonym chipem a na drogę powrotna go sobie zdemontowałem.
Chciałem sprawdzić jaka będzie różnica. No cóż, różnica podczas jazdy w trasie prawie niezauważalna bo prawie 90% trasy jechałem dobrymi drogami(S3) na tempomacie z prędkością 130km/h, a na pozostałych drogach było pusto, więc prawie manewrów wyprzedzania było niewiele.
Spalanie? Nie wiem jak przejechałem 700km to zaświeciła się kontrolka rezerwy.
Natomiast jeżdżąc co mieście różnica jest bardzo zauważalna , pół roku jeździłem z chipem i przyzwyczaiłem się że pitek poniżej 2tyś obr jest zrywniejszy, bez chipa czuję się jakbym miał doczepioną przyczepę, wyraźnie jest odczuwalne mniejsze przyspieszenie.
Na najbliższym spocie chętnie użyczę do testów chipa chętnemu.
#239 Bezimienny Gość.hayabusa_*
Napisano 11 lipca 2015 - 12:20
takie jedno szybkie pytanie ktos w koncu do benzyny z gazem testowal ten chip i jakie rezultaty ?
#240
Napisano 11 lipca 2015 - 15:01
takie jedno szybkie pytanie ktos w koncu do benzyny z gazem testowal ten chip i jakie rezultaty ?
tu rozwazania o cipie do dizla,...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych