Aluminiowa osłona podwozia
#41
Napisano 22 października 2013 - 21:12
temperatura oleju - nie jest monitorowana w PT , a tu najbardziej o nią się obawiam , płyn chłodniczy owszem będziesz widział na zegarze zresztą jak zauważysz że wentylator często się załącza to trochę zmodyfikujesz i będzie OK .
#42
Napisano 22 października 2013 - 21:36
#43 Bezimienny Gość.Anonymous_*
Napisano 22 października 2013 - 21:40
#44
Napisano 24 października 2013 - 11:20
Klimatyzacja wyłączona a wraz z nią pierwszy bieg wentylatora.
Na ekspresówce nie dało się długo poszaleć bo postałem w korku czego układy chłodzenia nie lubią.Powrót szybszy ale do kolejnych korków. Ogólnie ok. godziny w ślamazarnym tempie i temperatura stabilna czyli nie przekroczyła magicznej kreski.
Dodam jeszcze że z konstrukcji podwozia i miejsc mocowania wynika iż płaska osłona nie jest równoległa do jezdni tylko odchylona o kilka stopni. Przewiew przez te otwory jest więc troszkę wymuszony w czasie jazdy.
#45
Napisano 08 stycznia 2014 - 15:57
#46
Napisano 26 lipca 2015 - 12:48
Minęło trochę czasu.
Jazda w różnych warunkach oprócz zimy. Nawet obecne upały i postoje w korkach nie sprawiają kłopotów.
Układ chłodzenia jest wydolny bo wyłącza się wentylator. Tak dla sprawdzenia bo generalnie wolę jak działa klimatyzacja.
Kilka razy była zdjęta i jest fajnie czyli czysto.
#47
Napisano 27 maja 2021 - 15:33
#48
Napisano 27 maja 2021 - 20:25
Lata mijają a osłona jest na miejscu. Posiada oczywiście blizny pourazowe do czego została stworzona ale nie była kolizyjnie wygieta.
Wkurzający jest demontaż i montaż tych 13 śrub bez kanału i podnośnika ale można przywyknąć. Poleżeć dobra rzecz.
Otwory zostały połączone w trójkąt i powiększone. Dlaczego? Jako że dbam o turbinę nie gaszę silnika gdy pracuje wentylator. Taki odchył mam. Za długo wentylator pracował w garażu po powrocie i było to dla mnie wkurzajace. Teraz jest lepiej. Temperatura płynu cały czas w normie.
#49
Napisano 28 maja 2021 - 06:31
Lata mijają a osłona jest na miejscu. Posiada oczywiście blizny pourazowe do czego została stworzona ale nie była kolizyjnie wygieta.
Wkurzający jest demontaż i montaż tych 13 śrub bez kanału i podnośnika ale można przywyknąć. Poleżeć dobra rzecz.
Otwory zostały połączone w trójkąt i powiększone. Dlaczego? Jako że dbam o turbinę nie gaszę silnika gdy pracuje wentylator. Taki odchył mam. Za długo wentylator pracował w garażu po powrocie i było to dla mnie wkurzajace. Teraz jest lepiej. Temperatura płynu cały czas w normie.
Ja u siebie miałem mocowaną na 5 śrub 2x8 od tyłu do belki i 3 x6 przód i nigdy nic nie drżało czy też się poluzowało , 13 śrub to przesada ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Plastykowa osłona progów |
Części do PT Cruisera | zero |
|
|
|
osłona filtra kabinowego |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | HAL9000 |
|
|
|
Boczna dolna prawa osłona silnika i pasków |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | dominik |
|
|
|
[Kupię] Osłona przeciwsłoneczna lewaosłona przeciwsłoneczna, wnętrze |
Kupię / Sprzedam / Zamienię | WD40MAX |
|
|
|
Osłona rozrząd 2.4gt |
Części do PT Cruisera | dominik |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych