Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


a znacie może tą sztukę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 00:21

http://otomoto.pl/ch... ... 24076.html
jeżeli znacie to coś napiszcie dziękuję z góry
http://otomoto.pl/ch... ... 16624.html
i jeszcze jedno kurcze musze sie na coś zdecydować

#2 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 00:23

Czerwony malowany i widać ze miał przygodę po nierównomiernych szparach miedzy błotnikami a maską, brak emblematów i świeci się mocno.

#3 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 27 luty 2013 - 07:30

Pierwszy, tak jak pisze Łukasz, był pacniety nie tylko z przodu ale i z tyłu. Ma europejski zderzak. W Stanach są inne. Na pewno cały malowany. Przód spasowany kiepsko. Ja bym żadnego auta nie dyskwalifikował. Wyciągnij VIN do niego i sobie sprawdź, choćby na bezwypadkowe.net.
Drugi hmm tani. Ale ale zobacz sobie dział Giełda, bo tu kolega z Poznania sprzedaje CRD. Cena atrakcyjna, a poza tym masz auta Łukasza Medyka i Tomhala7. Pamiętaj, że kupując auto z niesprawdzonego źródła owszem zapłacisz mniej, ale sam rozrząd to 1500 na dzień dobry (nie mówie o CRD bo tam łańcuch). Z dielami zaś kłopot, bo konia z rzędem temu kto zagwarantuje CI , że to auto nie ma przejechanych 400 000 km.

#4 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2904
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 18:15

Ja tylko napisze, ze pitki w dieslu w okolicach 10 tys to niezle truchła musza byc i wspolczuje nabywcom :lol

:mayhem

#5 ARON

ARON

    PT MC

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 851
  • Dołączył:  05 maj 2012
  • Rok Produkcji:xxxx
  • Silnik:2.0
  • Imię:x

Napisano 27 luty 2013 - 20:10

Czerwony malowany i widać ze miał przygodę po nierównomiernych szparach miedzy błotnikami a maską, brak emblematów i świeci się mocno.

W USA często nie dawali wszystkich emblematów lub (na życzenie) nie były montowane na linii fabrycznej (nawet PiTki miało to w fabrycznej karcie specyfikacji) - tyczy się to zazwyczaj oznaczeń modelu lub nazwy marki. W EU tylko wybrane marki (np. BMW, MB, Audi) jeszcze stosują taką procedurę. W przypadku Mopar-ów najczęściej tyczyło się to napisu/emblematu z nazwą marki, także nie każdy PT musi mieć napisy na tylnej klapie lub nawet usunąć je osobiście wprawnemu i kumatemu to nie wielka sztuka (z doświadczenia na innym aucie)...

Co do 2. oferty, to znany mi z widzenia - czasami spotykam na drodze, bo pochodzi z tego samego miasta.

#6 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8218
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 27 luty 2013 - 20:37

Ja tylko napisze, ze pitki w dieslu w okolicach 10 tys to niezle truchła musza byc i wspolczuje nabywcom

Popieram Twoja wypowiedz w całej rozciągłości :cwaniak ...życze kupującemu miłego :cwaniak

#7 Bezimienny Gość.TOJO_*

Bezimienny Gość.TOJO_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 27 luty 2013 - 20:45

ten czerwony to od miłej kobietki a ona mało wie o przeszłości ma swojego mechanika i on wszystko jej naprawia a sprzedaje tylko dla tego że zmienia na młodszy rocznik

#8 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 28 luty 2013 - 07:32

en czerwony to od miłej kobietki a ona mało wie o przeszłości ma swojego mechanika i on wszystko jej naprawia a sprzedaje tylko dla tego że zmienia na młodszy rocznik


EE ja tam do takich opowieści to podchodziłbym ostrożnie :) Ale jak masz na tego Pitka ochotę, to w drogę... Z Miernikiem lakieru. Tył do sprawdzenia i przód też. Jak już pisałem, z tyłu jest zderzak od modelu europejskiego. Warto wcześniej wydobyć nr VIN i sprawdzić to auto (często są też zdjęcia z aukcji) czy nie była to deskorolka, albo przystanek... bo ja już takie auta widziałem z USA. Parę PLN to kosztuje, ale warto. Służę wsparciem logistycznym w razie potrzeby.

#9 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2904
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 28 luty 2013 - 12:21

paradyz, akurat stan lakieru to najmniejszy problem, wazniejsze, zeby byl sprawny technicznie, serwisowany na biezaco a nie drutowany, z wiadoma data i klasa ostatnio wymienianego oleju.
A jak ktos ma akumulator kwasowy w dieslu pod siedzeniem, to od razu odpuscic takiego druta.





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych