Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

Diesel - moce silników


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adaźko

Adaźko

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 34
  • Dołączył:  14 sty 2009
  • Rok Produkcji:0

Napisano 03 kwiecień 2013 - 09:51

Jako laik w temacie zwracam sie do Was z zapytaniem:
silniki diesel'a mają moc 120KM lub 150KM, różne lata produkcji czy produkowane równolegle?
Jak je rozróżnić?
Nie znalazłem żadnych informacji w necie.

#2 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 kwiecień 2013 - 10:01

Adaźko, 121 KM (przed lift) do 2006 roku 150KM (po lift) od 2006 w góre :piwo

#3 Adaźko

Adaźko

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 34
  • Dołączył:  14 sty 2009
  • Rok Produkcji:0

Napisano 03 kwiecień 2013 - 10:27

Dzięki :piwo

************************
Jeszcze coś:
- jakieś znaczące róznice pomiędzy silnikami?
- oba mają łańcuch rozrządu?

#4 MayheM

MayheM

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2901
  • Dołączył:  24 mar 2009
  • Rok Produkcji:Brak
  • Silnik:Brak
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 kwiecień 2013 - 14:42

Adaźko, oba maja lancuch, a roznice sa we wszystkim. To zupelnie inne samochody pod wzgledem technicznym. Tylko blok silnika ten sam, ale sam blok w dieslach jeszcze nigdy nikomu sie nie zepsul.

#5 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 kwiecień 2013 - 15:31

Adaźko,
Silniki z róznymi normami 121KM euro 2 i 150KM euro 3 w nowszej generacji podstawowa róznica
- inna turbina
- inny egr
- inny kolektor ssacy i interculer
- zwiekszone cisnienie paliwa na szynie paliwowej o 300 bar
wszytko to dało prawie 30 KM wiecej mocy i wiekszy moment obrotowy a zarazem mniejsze spalanie .

#6 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 kwiecień 2013 - 19:21

inne wtryskiwacze - piezoelektrycznie sterowane, większsa szybkość reakcji i prezyzyjniejsze dawkowanie paliwa
inny sterownik silnika - nie bedzie robił w przedlifcie nie tylko ze względu na magistralę.
taki sam łącznik watta... :haha





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych