Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

PT Okazja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#21 van

van

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 17
  • Dołączył:  01 cze 2013
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:3500/A
  • Imię:Andrzej

Napisano 01 czerwiec 2013 - 22:52

no i kupiony ;) ewentualne szczegóły jutro

[ Dodano: 2013-06-02, 09:49 ]
Auto do poprawek lakierniczych, ale nie było bite i lakierowane (sprawdzone miernikiem), cała historia samochodu dostępna wszystko było robione w serwisie chryslera. Silnik ok, skrzynia nie szarpie, płyn w skrzyni ma czysty jeszcze czerwony, zawieszenie nie stuka, przeciwmgielne działają (była wymiana manetki na gwarancji).Kompletny rozrząd był wymieniony przy 166 kkm, teraz ma 212 kkm więc spokojnie 15-20 kkm można pojeździć. Ogólnie jest ok, a teraz minus :) mam do Was pytanie, na luzie wariują obroty,wchodzi na 1500 obrotów i nie spada, niby silniczek krokowy, ale chyba w tym modelu go nie ma czy się mylę ? (2,0 l 141 km automat).

#22 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 czerwiec 2013 - 09:14

van, gratulacje :alko le bardzo szybko ci poczlo jeden dzien i auto jest .odnosnie obrotow duzo na forum byko pisane znajdziesz rozwiazanie raz jeszcze szerokosci :fota :fota :fota ;P

#23 Gramen

Gramen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2083
  • Dołączył:  28 lut 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Sergiusz

Napisano 02 czerwiec 2013 - 09:18

van, :jupi i szerokości :2.0

#24 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8211
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 czerwiec 2013 - 09:21

van, niech się wozi :piwo

#25 Gramen

Gramen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2083
  • Dołączył:  28 lut 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Sergiusz

Napisano 02 czerwiec 2013 - 09:29

van, u mnie panaceum na wszelkie problemy z obrotami była wymiana świeć i przewodów. Uwaga - wybór bardzo ważny :cwaniak

#26 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 czerwiec 2013 - 09:59

Ogólnie jest ok, a teraz minus :) mam do Was pytanie, na luzie wariują obroty,wchodzi na 1500 obrotów i nie spada, niby silniczek krokowy, ale chyba w tym modelu go nie ma czy się mylę ? (2,0 l 141 km automat).


Stawiam na uszkodzony czujnik wspomagania :cwaniak

#27 van

van

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 17
  • Dołączył:  01 cze 2013
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:3500/A
  • Imię:Andrzej

Napisano 02 czerwiec 2013 - 14:47

"kluczykowałem" i mam taki błąd P1684 The battery has been disconnected within the last 50 starts.
Ale chyba to nic strasznego

#28 Gramen

Gramen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2083
  • Dołączył:  28 lut 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Sergiusz

Napisano 02 czerwiec 2013 - 14:52

Ale chyba to nic strasznego

tak jak piszesz :tak

#29 medyk

medyk

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 5224
  • Dołączył:  03 lis 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.4L + LPG
  • Imię:Łukasz
  • Skąd::Lublin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 czerwiec 2013 - 15:23

1684 to błąd poodłączeniu akumulatora. Po 30 odpaleniach sam zniknie. Co do obrotów to spróbuj wymoczyć w nafcie zawór pcv.

#30 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 02 czerwiec 2013 - 16:13

VAN brawo.. no to perełka sie trafiła, najwyraźniej. Ja osobiście z rezerwą podchodzę do silniczka 2,0, Podobnie jak Pacyfikarze podchodzą do 3,8 :)) Ale jeśli odwiedzał serwis regularnie to nie powinno nic się wydarzyć. Ja mam w planach Pacyfike jesienią :)

#31 van

van

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 17
  • Dołączył:  01 cze 2013
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:3500/A
  • Imię:Andrzej

Napisano 02 czerwiec 2013 - 17:08

paradyz, zapraszam na forum Pacifica , ten samochód jak dla mnie jest nie do sprzedaży, latam nim już dwa lata i jest bajka, warto znaleźć dobrą "sztuke".
Co do tego PT dziś żona pojeździła i jest zadowolona :) muszę dolać oleju (zalany 5w50) nie wiem czy taki będzie dobry, moim zdaniem półsyntetyk był by dobry na ten rocznik.
Sprawdziłem pod górną plastikową osłoną silnika idzie rurka od silnika do kolektora 1,5-2 cm i jest cała popękana i wydaje mi się że nie żaroodporna, jak dla mnie do wymiany.

#32 Nazwa

Nazwa

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5817
  • Dołączył:  18 lut 2009
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0M Gasss ;)
  • Imię:Przemek
  • Skąd::Andrychów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 czerwiec 2013 - 17:47

Sprawdziłem pod górną plastikową osłoną silnika idzie rurka od silnika do kolektora 1,5-2 cm i jest cała popękana i wydaje mi się że nie żaroodporna, jak dla mnie do wymiany.

Jeśli to ta rura o której myślę to również ona może być odpowiedzialna za falowanie obrotów - musi być szczelna i nie może się zaciskać w trakcie pracy silnika, jak również zaworek pcv znajdujący sie na jej początku.

#33 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 02 czerwiec 2013 - 17:50

VAN ... sztuka Paki już upatrzona i czekam do września na nią :) Jeśli nic sie nie zmieni to jesienią do niej wsiądę :) Auto używane i wypieszczone przez kolegę z pracy.... . W całości do Polski sciągnięte. :)

#34 Bezimienny Gość.driver76_*

Bezimienny Gość.driver76_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 czerwiec 2013 - 18:07

Ja mam 2.0 w automacie.Jedyne co to to że pali troszkę.Ale baja auto.
A cena jak cena.Dasz więcej nie znaczy że jest oki.

#35 van

van

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 17
  • Dołączył:  01 cze 2013
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:3500/A
  • Imię:Andrzej

Napisano 03 czerwiec 2013 - 08:26

Sprawdziłem pod górną plastikową osłoną silnika idzie rurka od silnika do kolektora 1,5-2 cm i jest cała popękana i wydaje mi się że nie żaroodporna, jak dla mnie do wymiany.

Jeśli to ta rura o której myślę to również ona może być odpowiedzialna za falowanie obrotów - musi być szczelna i nie może się zaciskać w trakcie pracy silnika, jak również zaworek pcv znajdujący sie na jej początku.


chodzi mi o tą rurkę która jest widoczna za bagnetem skrzyni biegów taka wygięta w prawo potem w lewo, jak ona fachowo się nazywa żeby ją zlokalizować w sklepie?

Dołączona grafika

#36 Gramen

Gramen

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 2083
  • Dołączył:  28 lut 2013
  • Rok Produkcji:2000
  • Silnik:2.0 M
  • Imię:Sergiusz

Napisano 03 czerwiec 2013 - 08:49

van, to Twój PT nie jest srebrny?

#37 van

van

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 17
  • Dołączył:  01 cze 2013
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:3500/A
  • Imię:Andrzej

Napisano 03 czerwiec 2013 - 08:57

zdjęcie wziąłem z otomoto,tylko żeby pokazać o co mi chodzi, to inne auto

#38 paradyz

paradyz

    VIP

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 3021
  • Dołączył:  21 paź 2008
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:300C 3,5 A
  • Imię:Paweł
  • Skąd::Rzeszów
  • Płeć: Nieustawiona

Napisano 03 czerwiec 2013 - 09:06

Van poczekaj, aż wypowiedzą się nasi Doktorzy, a najlepiej załóż nowy temat w dziale technicznym - silnik - 2.0. Tu rzadko zaglądają.

#39 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 czerwiec 2013 - 09:57

Sprawdziłem pod górną plastikową osłoną silnika idzie rurka od silnika do kolektora 1,5-2 cm i jest cała popękana i wydaje mi się że nie żaroodporna, jak dla mnie do wymiany.

Jeśli to ta rura o której myślę to również ona może być odpowiedzialna za falowanie obrotów - musi być szczelna i nie może się zaciskać w trakcie pracy silnika, jak również zaworek pcv znajdujący sie na jej początku.


chodzi mi o tą rurkę która jest widoczna za bagnetem skrzyni biegów taka wygięta w prawo potem w lewo, jak ona fachowo się nazywa żeby ją zlokalizować


Waz od odmy dostepny w serwisie ok 70zl nic innego tam sie nie sprawdza tylko oryginal

#40 van

van

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 17
  • Dołączył:  01 cze 2013
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:3500/A
  • Imię:Andrzej

Napisano 03 czerwiec 2013 - 10:03

bartek_sz3,

dzięki już zamówiony, 73 zł w serwisie





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych