Zakup proszę o pomoc i rady.
#21
Napisano 11 lipca 2013 - 18:07
Nauczyłem sie tego od momentu gdy kiedys mój ojciec kupował lustro, wybierał z pół godziny a ono mu się rozwaliło pod domem podczas wyciągania z samochodu.
Nigdy nie sprawdzi sie autka na 100procent bo nawet z salonu co poniektóre wychodzą awaryjne. Dochodzi do tego problem: jeden chce sprzedac i zarobią a drugi kupić jak najtaniej i być cwańszy od sprzedawcy
#22
Napisano 11 lipca 2013 - 18:11
#23
Napisano 11 lipca 2013 - 18:52
Kiedy chcesz poznac płec rzucasz chlebek.Jak złapał to na pewno on a jak złapała to ona
#24
Napisano 12 lipca 2013 - 00:09
Lepiej bym tego nie ująłto jak z łabędziem
Kiedy chcesz poznac płec rzucasz chlebek.Jak złapał to na pewno on a jak złapała to ona
Max jasne, że lepiej auto przed zakupem sprawdzić! Byłem umówiony na przegląd (oczywiście mowa o zakupie mojego pitka) w serwisie w Poznaniu...ale się , bo za późno przyjechaliśmy. Pozostała tzw. jazda próbna...i jakoś hula
#25
Napisano 12 lipca 2013 - 13:57
#26
Napisano 12 lipca 2013 - 14:06
jestem jednym ze szczęśliwców i mam PL salonŻeby zmniejszyć ryzyko wtopy i przeglądów przedzakupowych jest prosta rada- nie kupować aut sprowadzonych tylko z Polskich salonów, w przypadku PT niestety ciężko z tym ale to tak generalnie.
#27
Napisano 12 lipca 2013 - 14:41
#28
Napisano 12 lipca 2013 - 17:27
Cały import opiera się na tym, że koszty napraw są w krajach starej UE znacznie wyższe niż u nas przez co nierzadko naprawa jest nieopłacalna no i mają zdrowsze podejście do bezpieczństwa dlatego większość aut sprowadzonych z Francji nie ma w swoim kraju macierzystym prawa rejestracji bo mają uszkodzone strategiczne dla konstrukcji punkty.
Wystarczy spojrzeć na ceny danych aut w starej UE, w większości przypadków już w salonie kosztują więcej niż w Polskich salonach, później nawet tracąc procentowo są droższe, a gdzie opłaty? gdzie koszty wyjazdu ewentualnie prowizja handlarza, a mimo, że tam są droższe u nas są tańsze niż kupione w Polskich salonach, dlaczego?
Mam handlarza w rodzinie i widzę co się sprowadza, w najlepszym przypadku auta z dużym przebiegiem i usterkami mechanicznym albo kolizjami ale to raczej przy starszych przynajmniej 8 letnich autach, najgorsze są 2-5 latki, zdarzają się oczywiście poflotówki z przbiegami 300-400 000 km po prostu wyeksploatowane a po podpicowaniu kombi w srebrnym bądź czarnym kolorze sprzeda się na pniu choć i tak kupno auta wyeksploatowanego nie ma sensu, w tym przedziale sprowadza się naprawdę mocno rozbite auta, wspawywanie ćwiartek jest na porządku dziennym.
Zresztą tutaj są fotki aut do sprowadzanie przez renomowany komis:
https://www.facebook... ... 277&type=3
#29
Napisano 12 lipca 2013 - 18:10
Cały import opiera się na tym, że koszty napraw są w krajach starej UE znacznie wyższe niż u nas przez co nierzadko naprawa jest nieopłacalna
Dokładnie, ja tak kupiłem swojego PT od Niemca. Uszkodzona pompa wspomagania, u nich naprawa minimum 1000 Euro i kupiłem bardzo tanio. A Max na odległość naprawił za grosze
Dlatego można i warto szukać auta za granicą, ale samemu i rozważnie.
#30
Napisano 20 sierpnia 2013 - 19:12
tak wrozbita maciej tez robi na odleglosc...A Max na odległość naprawił za grosze
#31
Napisano 20 sierpnia 2013 - 20:02
...cuda Panie cudatak wrozbita maciej tez robi na odleglosc...
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zakup polifta i niezbędnych gadżetów elektronicznych |
Zakup kontrolowany! | airgaston |
|
|
|
Kostka z jednym kabelkiem w radyjku. |
Techniczny podstawowy | Piter-Lodz |
|
|
|
Wiązka elektryki silnika 2.2 CRD, 2006 150KM - pilnie zakupię ! |
Techniczny podstawowy | Danielz666 |
|
|
|
potrzebuję pomocy |
Moje auto | Bezimienny Gość.Paweł_* |
|
|
|
Rozrząd PT 2.0 16v DOHC Pilna pomoc w doborze części |
Techniczny podstawowy | LongiNL |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych