Więc tak tył jest gotowy, z belki zostały wyciete seryjne łoża sprężyn.Ich miejsce zajęły talerze pod poduszki.

Zamontowałem poduszki 2x130 Rubena,u góry przykręcone w fabryczne łoża sprężyn.
Do zasilania całego układu w powietrze, służy sprężarka z mercedesa w221 .Na fotce widać również odwadniacz.

Zamiast wydawać niepotrzebnie kase na zbiornik, zastosowałem gaśnice 7,5litra.Została wypiaskowana , z boku wspawaliśmy 4 tulejki z gwintami, a otwór główny został zaślepiony. Potem wszytko poszło do malarni proszkowej , wybór padł na RAL 1001 myśle że pasuje ; ) .


Między sprężarką odwadniaczem a zbiornikiem,zastosowałem węże 8/5 . Miały być 10/7 ale sprężarkama zamały wyot i nic by niedały. Czujnik ciśnienia przy zbiorniku załącza sprężarke przy 4,8 bara ,a rozłącza przy 6,9 bara.Ze zbiornika idzie wąż 10/7 do zaworów,które upchnąłem pod siedzeniem.I tu był dylemat lecieć jak wszyscy na elektrozaworach... . Czy też zrobić coś innego, chwila namysłu i padło na wersje drugą ; ). zamówiłem zawory mechaniczne z Pneu-Tec, dorobiłem kilka blaszek mocujących ,2 dźwignie .I nawet jakoś to funkcjonuje ; ),a przy tym jest ciekawoską w porównaniu z elektrozaworami.


Wysokość osi bede ustawiać według manometrów również Pneu-Teca.
Wstępnie ustaliłem że max wysokość jest przy ok 4 barach,i lecimy w dół o ok 7-9 cm musze jeszcze pomieżyć .
A tu efekt .


Podoba się ?

Pierwsze wrażenie z jazdy , na pełnych poduszkach jest dość średnie koszmarnie twardy jest .Ale kiedy lekko upuściłem powietrza... o tak jest wygodnie, nie buja ale też nie jest sztywny.Tak w sam raz, prześwit też jest wtedy całkiem fajny . Niżej niż seria ale tłumika nie urywa. Po Spuszczeniu powietrza do zera, jest Ciesząca oko gleba. Po ładnej drodze da sie nawet tak jechać, odziwo nic nie trze.
Ale żeby nie było kolorowo,teraz trzeba opanować przód... .W tyg usiade z tokarzem przy browarku i zrobimy jakiś rysunek, chyba że nie skończy sie na jednym browarku.
Nie dokońca jestem jeszce pewien jak zamocować okucia do amora. Zwykle albo sa one wkręcane na gwintowane amorki, albo spawane do samego amora.JEdnak spawanie gazowych amorów to chyba słaby pomysł. Z gwintem też problem do pitka .Zastanawiam się natomiast jak trzymają się te okucia. http://www.airride-s... ... p-154.html Jakieś pomysły ?