Witam serdecznie forumowiczow i prosze o pomoc .
Nie potrafi mi pomoc nikt z mechanikow w mojej okolicy.
Moj piti od jakiegos czasu szaleje caly czas wysokie obroty .szarpie gasnie nie chce sie przelaczac z paliwa na gaz Kody bledu 0171 i 0505. Jestem juz u kresu sil.
kody bledu.obroty
Started By
vinonaa
, 07 lis 2013 09:00
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 listopad 2013 - 09:00
#2
Napisano 07 listopad 2013 - 09:18
vinonaa,
Nic konkretnego nie podałaś aby ustalić problem - w pierwszej kolejności trzeba odłączyć instalacje gazową i doprowadzić auto aby pracowało dobrze na benzynie .Dopiero przy sprawnym aucie reszta naprawy dotycząca instalacji gazowej która za pewne jest powodem wszystkich problemów po nie udolnym montażu.
W chwili obecnej masz podawane błędy związane z niewłaściwa pracą sterowania obrotów biegu jałowego (silnik krokowowy , wiazka , lub nieszczelnosc w układzie )
drugi błąd to problem z praca sondy lambda w PT zapala sie po żle wyregulowanej instalacji gazowej nagminnie .
Nic konkretnego nie podałaś aby ustalić problem - w pierwszej kolejności trzeba odłączyć instalacje gazową i doprowadzić auto aby pracowało dobrze na benzynie .Dopiero przy sprawnym aucie reszta naprawy dotycząca instalacji gazowej która za pewne jest powodem wszystkich problemów po nie udolnym montażu.
W chwili obecnej masz podawane błędy związane z niewłaściwa pracą sterowania obrotów biegu jałowego (silnik krokowowy , wiazka , lub nieszczelnosc w układzie )
drugi błąd to problem z praca sondy lambda w PT zapala sie po żle wyregulowanej instalacji gazowej nagminnie .
#3
Napisano 07 listopad 2013 - 09:36
Dziekuje za odpowiedz.jestem laikiem i dlatego podalam tylko takie info.ostatnio demontowana glowica byla wymieniana uszczelka listwa od gazu tez nowa
Zreszta niech napisze moj maz co i jak bedzie wtedy jasnosc))
[ Dodano: 2013-11-07, 12:36 ]
Witam
Żona postanowiła mi pomóc bo ręce mi już opadły i nie mam już sił ani kasy.
Wszystko zaczęło się kilka miesięcy temu kiedy padła mi pompa wody, przegrzał się silnik.
Wymieniłem pompę rozrząd, termostat, korek chłodnicy później uszczelkę pod głowicą,
(wcześniej ciągle ubywał mi płyn chłodniczy).
W tej chwili pitek jak zimny pracuje w miarę równo jak gorący to obroty sięgają 3000 a później spadają i pulsują od 1500 do 2000 obrotów.
Autko ciągle przełącza mi się z gazu na benzynę ale jest to wina najprawdopodobniej
niedogrzanego silnika bo co kilka chwil włącza się wentylator. Czujnik temperatury wydaje się być sprawny. na razie tyle. Adam
Zreszta niech napisze moj maz co i jak bedzie wtedy jasnosc))
[ Dodano: 2013-11-07, 12:36 ]
Witam
Żona postanowiła mi pomóc bo ręce mi już opadły i nie mam już sił ani kasy.
Wszystko zaczęło się kilka miesięcy temu kiedy padła mi pompa wody, przegrzał się silnik.
Wymieniłem pompę rozrząd, termostat, korek chłodnicy później uszczelkę pod głowicą,
(wcześniej ciągle ubywał mi płyn chłodniczy).
W tej chwili pitek jak zimny pracuje w miarę równo jak gorący to obroty sięgają 3000 a później spadają i pulsują od 1500 do 2000 obrotów.
Autko ciągle przełącza mi się z gazu na benzynę ale jest to wina najprawdopodobniej
niedogrzanego silnika bo co kilka chwil włącza się wentylator. Czujnik temperatury wydaje się być sprawny. na razie tyle. Adam
#4
Napisano 07 listopad 2013 - 17:44
vinonaa,
Wasza usterka nie jest do rozwiązania przez internet ? - potrzebne testy , obserwacje i sprawdzania .Co do załączania wentylatora , jak są ustawione nawiewy jeśli na szyby lub szyby i nogi to będzie się załączał bo pracuje wowczas klimatyzacja z automatu.Jeśli działo by sie to w pozycji na nogi lub nawiewy przednie to by świadczyło o problemie w układzie chłodzenia że nadal jest zapowietrzony lub łapie powietrze do układu chłodzenia .
Wasza usterka nie jest do rozwiązania przez internet ? - potrzebne testy , obserwacje i sprawdzania .Co do załączania wentylatora , jak są ustawione nawiewy jeśli na szyby lub szyby i nogi to będzie się załączał bo pracuje wowczas klimatyzacja z automatu.Jeśli działo by sie to w pozycji na nogi lub nawiewy przednie to by świadczyło o problemie w układzie chłodzenia że nadal jest zapowietrzony lub łapie powietrze do układu chłodzenia .
#5
Napisano 07 listopad 2013 - 17:52
Dziękujemy bardzo za odpowiedz. Damy znać jak i co dalej.
#6
Napisano 07 listopad 2013 - 17:58
Co do skaczących obrotów po rozgrzaniu uważam że układ łapie lewe powietrze w kolektorze ssącym , do sprawdzenia uszczelki kolektora i miejsca montażu wtryskiwaczy gazowych , zawór PCV i rurka odmy i przewody podciśnienia w pierwszej kolejności.To tak na szybko co możecie zrobić sami - posłuchać czy jak silnik chodzi to coś nie syczy .
#7
Napisano 07 listopad 2013 - 18:04
Pana wiedza jest nieoceniona.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jakie szkody przy stłuczce 20km/h? |
Ogólnie | zero |
|
|
|
Pomarańczowa kontrolka silnika i kody błędów |
Techniczny podstawowy | ArturM |
|
|
|
Kody błędów - P0833, P1130, P0703,P0403 |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.PT_Schlesier_* |
|
|
|
kody P0703, P0579, P0235. Obroty silnika do 3 tyskody błędów i 1 więcej |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.andyb_* |
|
|
|
kody błędów P0C84 P0C82 B0055 |
Techniczny podstawowy | SPOOKS |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych