drążki reakcyjne
#21
Napisano 17 listopada 2013 - 22:46
#22
Napisano 17 listopada 2013 - 22:50
Forum jest dla wszystkich, bez względu na stan konta w banku, jednak ceny za części dyktują producenci, a oni nie znają się na żartach.
#23
Napisano 17 listopada 2013 - 22:51
Nie dla zamożnych ale kupując auto należy je utrzymać w stanie technicznym dopuszczającym auto do ruchu , drążki centrują koła pod kątem do osi jazdy - uważasz żę to jest bezpieczne jak sam je dopasujesz - jeśli nie jest przewidziana regulacja i ustawianie parametrów ?
#24
Napisano 17 listopada 2013 - 22:53
Forum nie jest dla zamożnych ani dla niezamożnych. Niektórych rzeczy po prostu nie da się przeskoczyć. Wszystkiego też nie można mieć za wszelką cenę - na przykład za cenę zdrowia i życia swojego i innych. Wiele druciarskich rozwiązań już na swiecie widziałem - niektóre do wypadków doprowadziły - na przykład przerabiane i regenerowane sworznie, które sie rozpinały lub pękały. Pozdrawiam
#25
Napisano 17 listopada 2013 - 22:53
Mam dwie końcówki ?
#26
Napisano 17 listopada 2013 - 23:00
Adres znasz Może zdążę wymienić przed wyjazdem do Istebnej
#27
Napisano 17 listopada 2013 - 23:03
[ Dodano: 2013-11-17, 23:09 ]
to , dlaczego nie protestowaliście przy przerabianiu drążka Watta ,a nawet doradzaliście jak to przerobić ( nawet odsprzedawane są taki na forum ) ? Przecież ,te drążki łączą się z drążkiem Watta i niebezpieczeństwo wypadku jest takie same .
#28
Napisano 17 listopada 2013 - 23:12
Pomijam fakt, że ktoś to policzył na obciążenia. Poprawić sobie możesz tapicerkę, dywaniki, wycieraczki przedniej szyby. Zawieszenie lepiej zostaw w spokoju.
Zrobisz, jak chcesz - przecież to tylko luźna dyskusja.
#29
Napisano 17 listopada 2013 - 23:13
Mi kiedyś udało się znaleźć końcówkę z większym stożkiem, ale gwint końcówki był za mały, można by dorabiać tuleję redukcyjną, ale to zaczyna być niebezpieczna zabawa. Za dużo przeróbek a życie jest jedno.
#30
Napisano 17 listopada 2013 - 23:14
to , dlaczego nie protestowaliście przy przerabianiu drążka Watta ,a nawet doradzaliście jak to przerobić ( nawet odsprzedawane są taki na forum ) ? Przecież ,te drążki łączą się z drążkiem Watta i niebezpieczeństwo wypadku jest takie same .
Ja protestowałem i protestuję nadal. Czytaj uważnie, to będziesz wiedział kto protestował, a kto nie. Pozdrawiam
#31
Napisano 17 listopada 2013 - 23:20
Marek, bo sa elementy w samochodzie, które nawet jak się popsują, to nie wpłynie to bezpośrednio na bezpieczeństwo - może zaczną się tłuc, wycieknie olej lub inne rzeczy się mogą wydarzyć w zależności od elementu, ale są tez takie elementy, które jak się spie... zdupcą to szkoda gadać o konsekwencjach - i tu o to chodzito , dlaczego nie protestowaliście przy przerabianiu drążka Watta ,a nawet doradzaliście jak to przerobić ( nawet odsprzedawane są taki na forum ) ? Przecież ,te drążki łączą się z drążkiem Watta i niebezpieczeństwo wypadku jest takie same .
#32
Napisano 17 listopada 2013 - 23:25
Akurat w przypadku przeróbki łącznika , to gdyby on był zamontowany w drugą stronę, to bym się sam obawiał że może coś się stać. Jednak konstrukcja jego jest taka, że dokręcając nakrętkę dokręcamy łożyska do belki. Pomiędzy zamontowanym w łączniku łożyskiem a belką do której jest ono dokręcone , znajduje się kołnierz łącznika. Gdyby on znajdował się z drugiej strony od nakrętki, to byłaby obawa że może się zsunąć, a tak nawet gdyby łącznik zsunął się z łożysk , pozostanie nadal na trzpieniu między belką a łożyskiem.
#33
Napisano 18 listopada 2013 - 06:48
#34
Napisano 19 listopada 2013 - 08:46
#35
Napisano 21 listopada 2013 - 18:50
- Talentos lubi to
#36
Napisano 21 listopada 2013 - 20:22
#37
Napisano 24 listopada 2013 - 17:26
#38
Napisano 24 listopada 2013 - 18:05
Cena tak ale drążki nie - chińszczyzna , szkoda kasy .
#39
Napisano 23 lutego 2017 - 20:30
w moim PT stuka coś z tyłu wymienione są łączniki stabilizatora i dalej to samo . wymontowałem dziś oba drążki reakcyjne razem ze śmigłem . śmigło dobre a końcówki drążków ruszają sie lekko ale nie ma luzu. nie wiem czy jest sens wymiany ich na nowe. jedyne co odkryłem to śruba mocująca śmigło była lekko skrzywiona i wymieniłem ją na inną. gdzie jeszcze szukać źródła stuków?
#40
Napisano 23 lutego 2017 - 20:32
Gumy stabilizatora.Też mi tył stukał.Po wymianie ucichło.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Drążki stabilizatora. |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.alucard_* |
|
|
|
drążki tylnego układu zawieszenia |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.jarek1_* |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych