
zbieżność
#1
Napisano 08 grudnia 2013 - 16:02
#2
Napisano 08 grudnia 2013 - 16:09
#3
Napisano 08 grudnia 2013 - 16:19
#4
Napisano 08 grudnia 2013 - 17:39
#5
Napisano 08 grudnia 2013 - 17:52
dziękuję i pozdrawiam
#6
Napisano 08 grudnia 2013 - 18:34
Adaś nie prawda - zmienia się , dlatego zawsze sprawdzam i wiele razy miałem róznicę , zwłaszcza jak jest demontowany wahacz.
#7
Napisano 08 grudnia 2013 - 18:34
#8
Napisano 08 grudnia 2013 - 21:43
#9
Napisano 08 grudnia 2013 - 22:47
#10
Napisano 09 grudnia 2013 - 10:56
#11
Napisano 09 grudnia 2013 - 11:05
#12
Napisano 09 grudnia 2013 - 15:34
#13
Bezimienny Gość.Yodarek_*
Napisano 02 kwietnia 2015 - 22:17
Mam zamiar jechać na zbieżność i przy okazji chyba zrobię całą geometrię. Andrzej, masz może gdzieś jakiegoś manuala z wartościami? Wolałbym, żeby zrobili dobrze, a przynajmniej mógłbym im podpowiedzieć gdym miał takie wartości.
#14
Napisano 02 kwietnia 2015 - 22:37
#15
Napisano 03 kwietnia 2015 - 09:15
Darku , jak podjedziesz na kontrolę geometrii, to diagnosta najpierw wpisuje do komputera dane auta, a potem to sam na monitorze będziesz widział jakie masz ustawienia, nie tylko w wartościach liczbowych ale jeśli któreś parametry wykraczają po za granicę, to będzie to wyświetlane na czerwono.
Ja podjeżdżam na stację do warsztatów samochodówki, tam mają najnowocześniejszy sprzęt w mojej wiosce i zawsze znajdą czas żeby móc nauczyć przyszłych mechaników "jak to się robi".
#16
Napisano 03 kwietnia 2015 - 09:29
#17
Bezimienny Gość.basior-78_*
Napisano 03 kwietnia 2015 - 09:46
Użytkownik basior-78 edytował ten post 03 kwietnia 2015 - 09:46
#18
Napisano 03 kwietnia 2015 - 10:01
Jędrek a czym się reguluje kąt pochylenia koła i ewentualnie wyprzedzenia sworznia zwrotnicy? Bo wiesz ja to się zatrzymałem na dużym fiacie i nysie a tam to było proste jak drut.
We współczesnych autach skoro wahacz jest na stałe, sworznia wahacza też nie ma jak przesunąć, a mocowanie w kielichu amortyzatora też chyba nie ma możliwości przesunięcia.
#19
Napisano 03 kwietnia 2015 - 10:17
Jędrek a czym się reguluje kąt pochylenia koła i ewentualnie wyprzedzenia sworznia zwrotnicy? Bo wiesz ja to się zatrzymałem na dużym fiacie i nysie a tam to było proste jak drut.
We współczesnych autach skoro wahacz jest na stałe, sworznia wahacza też nie ma jak przesunąć, a mocowanie w kielichu amortyzatora też chyba nie ma możliwości przesunięcia.
Się nie znam - ale wychodzi na to, że musisz przesunąć cały samochód...
Pozdrawiam
#20
Napisano 03 kwietnia 2015 - 10:17
fasolka w oryginale i sruba mimośrodowa , zamiennik amora już będzie z fasolką do regulacji - śrubę też trzeba dokupić serwis lub inny sklep internetowy są dostępne od 35zl do 85zl
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
zbieżność |
Techniczny podstawowy | morf |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych