Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Powitanie i kody błędów 1511, 1652, 1685, 0560, 0703, 0100.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.ksiadz_*

Bezimienny Gość.ksiadz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 08 luty 2014 - 22:44

Na początek witam wszystkich,
stałem się (pośrednio) posiadaczem pt cruisera z 2002 roku w Dieselu. Pośrednio gdyż autko jest mojej drugiej połówki :)

Na tym forum dowiedziałem się jak wyświetlić kody błędów metodą "kluczykową" i tak też zrobiłem. Błędów jest aż 5.. ( a może to niewiele? )

I tak co następuje:
1511,
1652,
1685,
0560,
0703,
0100.

Błędy w oryginale mi nic nie mówią. Znalazłem kilka opisów na tym formum, ale były często wymienione po kilka przez co nie do końca było jasne, co tyczy się którego błędu.

Ogólne pytanie, czy jest się czym martwić? Ale oczywiście bardziej szczegółowe odpowiedzi mile widziane:)

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 luty 2014 - 07:02

ksiadz,
Pierwsza podstawowa zasada , nie wiadomo czy są to błędy bierzące czy powstałe po rozłączaniu elementów - na początek odłączenie akumulatora na 15 minut i pożniej ponowne sprawdzenie błędów po kilku dniach jazdy i dopiero wyjdzie czy cos dolega autu. :kawka
Co do samych błędów różnie może być :
P0100 :usterka przepływomierza
P0560 : problem z ładowanie przekroczone dopuszczalne napięcie (za niskie) lub brak poprawnego połączenia na kablach od alternatora lub przekażnika systemu ładowania .
P0703 : uszkodzony czujnik stopu
P1511 :Linia 1 akumulatora wykryte za wysokie napięcie
P1652 : problem z komunikacja systemu po J1850 (magistrala systemowa)
P1685 : problem z zapisem w epromie sterownika , czasami sie pojawia po teście licznikowym i kilkukrotnym przekrecaniu zapłonu bez odpalenie auta.

Błędy mogły wystąpić w wyniku uszkodzonego akumulatora i przeładowywania , lub usterki układu ładowania - ważne aby je zresetować i ponownie sprawdzić oraz obowiązkowo do sprawdzenia ładowanie w aucie i stan akumulatora .Oraz do sprawdzenia mocowania masy do nadwozia ,do silnika i przy kielichu .

#3 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 09 luty 2014 - 10:58

Miałem podobną listę błędów. Po odłączeniu aku pozostał mi tylko P0703, z którym jeżdżę do dzisiaj cały czas...

#4 kujtek

kujtek

    VIP

  • Użytkownicy
  •   
  • Posty: 3600
  • Dołączył:  29 sty 2012
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2.0 M + LPG
  • Imię:Jacek
  • Skąd::Dzierżoniów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 09 luty 2014 - 11:42

ksiądz witaj :bry

#5 Bezimienny Gość.ksiadz_*

Bezimienny Gość.ksiadz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 luty 2014 - 10:53

Witaj Kujtek:)
U mnie niestety większość błędów dalej została. Nie zdążyłem ich jednak spisać.. Przepływomierze widzę są tanie, gorzej z duża ilością elektryki:)

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 14 luty 2014 - 11:09

Nowy przepływomierz tani ? , rozbawiłeś mnie - używany już masz , chcesz drugi taki sam ? .
Podjedz na tester sprawdź parametry bieżące , wykasuj błędy i dopiero decyzja co uszkodzone i co do wymiany. :kawka

#7 Bezimienny Gość.ksiadz_*

Bezimienny Gość.ksiadz_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 14 luty 2014 - 11:16

Zerknąłem na szybko na allegro, dopiero zerknąłem, że te w okolicach 200zł są używane.:) Oczywiście bez dokładnej diagnostyki niczego nie będę wymieniał:)





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych