Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Zdjęcie

2,2 CRD nierówna praca silnika na jałowych obrotach-kolebie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sasza

Sasza

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •      
  • Posty: 20
  • Dołączył:  05 sie 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Roman

Napisano 17 luty 2014 - 20:25

Witam !!!
Proszę o podpowiedzi co może być przyczyną nierównej pracy silnika na biegu jałowym , buja , kolebie silnikiem . Po dodaniu obrotów silnik chodzi wzorowo.Brak błędów , lampka Check nie świeci.Czy ciepły czy zimny podobnie .
Przegoniłem ostatnio auto 1700 km i po drodze zaczął stawiać dymki ( kiedy przyspieszam ) i pojawiło się to upierdliwe bujanie silnikiem na jałowych obrotach.
Wygląda mi to na wtryskiwacz , zdjąłem pokrywę silnika i pooglądałem , brak jakichkolwiek wycieków . Przy okazji jak oglądałem wtryski to trzy sztuki są oznaczone "2" a jeden "3" . Czy tak może być ?
Mile widziane podpowiedzi doświadczonych użytkowników

#2 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 luty 2014 - 20:38

Nie wiem na co liczysz definitywnie masz uszkodzone wtryski i z tego co piszesz to juz było kombinowaniem :producent zawsze daje jedna klasyfikacje do auta . Bez wyjęcia wtryskow i sprawdzenia nic nie ustalisz dokładnie. Koszt 4x50 + nowe śruby i podkładki uszczelniające

#3 Sasza

Sasza

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •      
  • Posty: 20
  • Dołączył:  05 sie 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Roman

Napisano 17 luty 2014 - 20:46

Nie wiem na co liczysz definitywnie masz uszkodzone wtryski i z tego co piszesz to juz było kombinowaniem :producent zawsze daje jedna klasyfikacje do auta . Bez wyjęcia wtryskow i sprawdzenia nic nie ustalisz dokładnie. Koszt 4x50 + nowe śruby i podkładki uszczelniające


Liczę na rzeczową podpowiedz taką jak Twoja.
Auto kupione z Niemiec i pewnie oni coś kombinowali.

#4 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 luty 2014 - 20:50

Prawda jest taka ze auto nie chciało odpalić bo przelewał wtrysk , został wymienimy na sztukę - auto pali ale chodzi nierówno , chcesz być pewny daj wtryski do sprawdzenia . Jest tez możliwość uszkodzonego regulatora na szynie tez bedzie bujał silnikiem . Jak dla siebie odżałować 250 zł za sprawdzenie wtryskow i być pewnym auta

#5 Sasza

Sasza

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •      
  • Posty: 20
  • Dołączył:  05 sie 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Roman

Napisano 17 luty 2014 - 21:18

A jak sprawdzić regulator ciśnienia na listwie ?

#6 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 17 luty 2014 - 21:41

Tylko tester i sprawdzenie w czasie jazdy pod obciążeniem albo serwis boscha i sprawdzenie regulatora na maszynie pod obciążeniem

#7 Pawel

Pawel

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 135
  • Dołączył:  25 lis 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Arnold

Napisano 26 luty 2014 - 18:40

...wtryski ! ja wymienilem 2 wtryski, te same objawy , ciesz sie ze nie wymieniasz u mnie , ja placilem za regenerowane 380 euro za karzdy, pewnie w polsce mialbym nowe...

#8 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 26 luty 2014 - 18:49

Pawel,
580zł kosztuje pełna regeneracja -wtrysk jak nowy (fizycznie pozostaje tylko zewnetrzna obudowa wtryskiwacza) , reszta full nówka orginał Bosch :piwo

#9 Pawel

Pawel

    Przedszkolak

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 135
  • Dołączył:  25 lis 2008
  • Rok Produkcji:2002
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Arnold

Napisano 02 marzec 2014 - 17:13

andreeas7, A tak przy okazji, wiesz moze gdzie mozna wymienic wtryski stare na regenerowane "" od reki""?? Musze wymienic jeszcze dwa

#10 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 marzec 2014 - 18:20

Jaka klasyfikacja 1 czy 2 mam od ręki u siebie zazwyczaj

#11 Bezimienny Gość.wojtek3321_*

Bezimienny Gość.wojtek3321_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 marzec 2014 - 21:02

Za regeneracje pompy i wtrysków zapłaciłem 2000PLN w serwisie boscha z gwarancją.

#12 andreeas7

andreeas7

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 16923
  • Dołączył:  03 lut 2010
  • Rok Produkcji:2020
  • Silnik:Jeep
  • Imię:Andrzej
  • Skąd::Płock
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 marzec 2014 - 07:07

wojtek3321,
Po raz kolejny pisze i nie mam się zamiaru powtarzać :
- pełna regeneracja wtrysku do stanu nowego w serwisie Boscha kosztuje 580 zł od 1 szt.
- za 300-350 zł wymienia się tylko końcówkę i uszczelnienie i jest to wtrysk zrobiony na szt. i o takiej formie zawsze serwis informuje klienta jest to jego decyzja .

#13 Sasza

Sasza

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  •      
  • Posty: 20
  • Dołączył:  05 sie 2013
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2,2 CRD
  • Imię:Roman

Napisano 02 lipiec 2014 - 21:55

Finał problemu wyglądał następująco:
-pojechałem do serwisu Chryslera " Holda " do Szczecina gdzie kierownikiem warsztatu jest nasz kolega maxym72 i wykonano mi diagnozę silnika . Kolega maxym72 przyniósł wydruk ( i niewielki rachunek za usługę badania - dzięki maxym72 ) z którego wynikało że wtryski są do sprawdzenia a w szczególności trzeci odbiega od reszty towarzystwa i to znacznie . Zasugerował serwis Boscha i kompleksową regenerację , ja jednak poszedłem na metodę ekonomiczną i wymieniłem tylko ten jeden wtrysk na regenerowany. Autko ożyło i równiutko chodzi .Od tego momentu było kilka razy na długich trasach w Niemczech i Danii i zasuwa ekstra. Na szybkościach przelotowych 120-140 km/h spalanie około 7,2 /100km litra ON . niekiedy strzeli dymka przy przyspieszaniu ale jak widziałem na zlocie w Świdwinie większość PT puszczała chmurki , wyjątkiem były te na benzynę i gaz :lol . :brawo :dance

#14 bartek_sz3

bartek_sz3

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 5814
  • Dołączył:  25 lip 2011
  • Rok Produkcji:2001i 2013
  • Silnik:2.0M. 3.6vvt
  • Imię:Bartek i Monika
  • Skąd::TarnowoPodgórne
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 02 lipiec 2014 - 21:58

niekiedy strzeli dymka przy przyspieszaniu ale jak widzialem na zlocie w Świdwinie większość PT puszczała chmurki ,

sluna/PT/ puszczał mi baki w peletonie bo jechałem za nim

#15 Bezimienny Gość.Yodarek_*

Bezimienny Gość.Yodarek_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 02 lipiec 2014 - 22:07

Bo 2.2 CRD są jak MiGi-29 "Smoker's"... Dym być musi :d

#16 sluna

sluna

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •   
  • Posty: 8212
  • Dołączył:  20 gru 2009
  • Rok Produkcji:2005
  • Silnik:2.2 touring
  • Imię:Darek
  • Skąd::Malbork
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 lipiec 2014 - 08:29

Bo 2.2 CRD są jak MiGi-29 "Smoker's"... Dym być musi

:lol :lol :lol :lol
...i tyle w temacie

sluna/PT/ puszczał mi baki w peletonie bo jechałem za nim

Wiem :cwaniak
Zatankowałem na Full'a tzn. dolałem około 30L na Briko.
Co pitek wyprawiał w drodze do Świdwina...$#!@* czasami zastanawiałem się czy za szybko nie jade, bo mi samochody z tyłu ginęły w lusterkach :kawka

#17 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 lipiec 2014 - 18:35

Trzy koła i robię tak, że pitol nawet kłębka nie puści. Pozdrawiam

#18 janiu1994

janiu1994

    Uzależniony

  • Pomagamy sobie
  •   
  • Posty: 487
  • Dołączył:  03 lis 2012
  • Rok Produkcji:2003
  • Silnik:2.2 CRD
  • Imię:Michał
  • Skąd::Ozorków/ Rzeszów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 lipiec 2014 - 19:07

Mój przy konkretnym wciśnięciu lekko przykopci szarym dymkiem

#19 maxym72

maxym72

    VIP

  • Mayster
  •   
  • Posty: 6791
  • Dołączył:  19 sty 2009
  • Rok Produkcji:2014
  • Silnik:Sedici=4x4
  • Imię:Max
  • Skąd::Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 lipiec 2014 - 19:09

Ale nie czarne kłębki widocne w lusterku - szary się nie liczy.

#20 Marcin

Marcin

    Zwolennik

  • Pomagamy sobie
  • Posty: 283
  • Dołączył:  18 mar 2013
  • Rok Produkcji:2017
  • Silnik:Land CRUISER 2.8
  • Imię:Marcin
  • Skąd::Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 03 lipiec 2014 - 19:10

jest siła jest moc:) dizelek musi dymić :lol





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych