Kierunkowskazy al'a USA
#1 Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 21 lutego 2014 - 18:02
#2
Napisano 21 lutego 2014 - 18:45
#3 Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 21 lutego 2014 - 18:48
#4
Napisano 21 lutego 2014 - 19:49
U nas tak jest, zabieram sie do rpzeróbki jak nie powiem co...mam juz kupione gniazda i zarownki postojowe...ale jakos czasu i motywacji chyba brak ...a i podoba mi sie tak jak jest
Zapewne zrobie jak władza mnie zmotywuje...
#5
Napisano 21 lutego 2014 - 20:23
#6
Napisano 21 lutego 2014 - 22:23
#7 Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 22 lutego 2014 - 18:38
#8
Napisano 22 lutego 2014 - 19:56
#9
Napisano 22 lutego 2014 - 20:07
#10
Napisano 23 lutego 2014 - 09:39
Jak to jest?
#11
Napisano 23 lutego 2014 - 10:00
#12
Napisano 23 lutego 2014 - 15:35
andrzej cos taki zachowawczy, lam bariery,...
#13
Napisano 23 lutego 2014 - 17:08
Mieco , wybacz ale to idiotyczne , montować żarówki diodowe i obok 25watowy opornik do imitacji obciążenia - wielkości min drugiej żarówki aby system nie głupiał Rezystor musi spełniać wymogi min 6 om/25watt
Owszem robi się takie przeróbki właśnie w odwrotnej sytuacji - jak auto ma na jednej żarówce kierunki i stop (standart Jeep , chrysler) i trzeba je odseparować aby przeszło badanie techniczne dla jazdy w europie
#14
Napisano 24 lutego 2014 - 19:45
#15
Napisano 24 lutego 2014 - 22:39
#16
Napisano 25 lutego 2014 - 10:08
Konieczność wstawienia równolegle z żarówką LED opornika 6 om/25W czyni ten zabieg nonsesownym z punktu widzenia oszczędności energii w samochodach PT po modernizacji w 2005r. Moim zdaniem, całą modernizację należało by zacząć od przeprogramowania wartości granicznych poboru prądu, przy których jednostka centralna wyłącza zasilanie w obwodzie odpowiednich świateł. Należy jednak z tym zaczekać do czasu kiedy pojawią się na rynku wiarygodne (z homologacją europejską) odpowiedniki ledowe żarówek mijania H7 (HB4) i wtedy kompleksowo wymienić cały zestaw: mijania, długie, pozycyjne, kierunkowskazy, stopy, oświetlenie wnętrza i przeciwmgielne.
Dopiero w takiej sytuacji można się spodziewać wymiernych korzyści, to znaczy oszczędności paliwa, wydłużenia czasu eksploatacji alternatora i akumulatora.
pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów jednocześnie studząc ich zapał do modernizacji wszystkiego co się rusza, w myśl zasady "lepsze często jest wrogiem dobrego".
Dla cierpliwych mam jeszcze informację, że homologację przechodzą obecnie zupełnie nowe światła samochodowe oparte na laserze o znacznie lepszych parametrach od ledów i xenonów , no i oczywiście z dodatkową opcją synchronicznego sterowania wzmacniaczem akustycznym, co szczególnie jest przydatne w wiejskich dyskotekach w plenerze!
#17
Napisano 25 lutego 2014 - 10:20
Nie jest przewidziana opcja przeprogramowania obciążenia w sterowniku - tu nic nie pozmieniasz to nie auto pod ledy i inne wynalazki
#18
Napisano 25 lutego 2014 - 10:37
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Instalacja gazowainstalacja gazowa |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
|
|
Instalacja elektryczna.Cemtralny, Swiatla, Instalacja |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
|
|
Awaryjne i kierunkowskazy |
Techniczny podstawowy | Bezimienny Gość.HMT_* |
|
|
|
Instalacja lpg |
Części do PT Cruisera | dominik |
|
|
|
Kupię wtyczkę z kawałkiem instalacji od sondy lambda |
Części do PT Cruisera | Piter-Lodz |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych