
Kierunkowskazy al'a USA
#1
Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 21 lutego 2014 - 18:02
#2
Napisano 21 lutego 2014 - 18:45

#3
Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 21 lutego 2014 - 18:48

#4
Napisano 21 lutego 2014 - 19:49
U nas tak jest, zabieram sie do rpzeróbki jak nie powiem co...mam juz kupione gniazda i zarownki postojowe...ale jakos czasu i motywacji chyba brak


Zapewne zrobie jak władza mnie zmotywuje...
#5
Napisano 21 lutego 2014 - 20:23

#6
Napisano 21 lutego 2014 - 22:23
#7
Bezimienny Gość.lukiGTI_*
Napisano 22 lutego 2014 - 18:38

#8
Napisano 22 lutego 2014 - 19:56

#9
Napisano 22 lutego 2014 - 20:07

#10
Napisano 23 lutego 2014 - 09:39
Jak to jest?
#11
Napisano 23 lutego 2014 - 10:00
#12
Napisano 23 lutego 2014 - 15:35
andrzej cos taki zachowawczy, lam bariery,...

#13
Napisano 23 lutego 2014 - 17:08
Mieco , wybacz ale to idiotyczne , montować żarówki diodowe i obok 25watowy opornik do imitacji obciążenia - wielkości min drugiej żarówki aby system nie głupiał Rezystor musi spełniać wymogi min 6 om/25watt

Owszem robi się takie przeróbki właśnie w odwrotnej sytuacji - jak auto ma na jednej żarówce kierunki i stop (standart Jeep , chrysler) i trzeba je odseparować aby przeszło badanie techniczne dla jazdy w europie
#14
Napisano 24 lutego 2014 - 19:45
#15
Napisano 24 lutego 2014 - 22:39


#16
Napisano 25 lutego 2014 - 10:08

Konieczność wstawienia równolegle z żarówką LED opornika 6 om/25W czyni ten zabieg nonsesownym z punktu widzenia oszczędności energii w samochodach PT po modernizacji w 2005r. Moim zdaniem, całą modernizację należało by zacząć od przeprogramowania wartości granicznych poboru prądu, przy których jednostka centralna wyłącza zasilanie w obwodzie odpowiednich świateł. Należy jednak z tym zaczekać do czasu kiedy pojawią się na rynku wiarygodne (z homologacją europejską) odpowiedniki ledowe żarówek mijania H7 (HB4) i wtedy kompleksowo wymienić cały zestaw: mijania, długie, pozycyjne, kierunkowskazy, stopy, oświetlenie wnętrza i przeciwmgielne.
Dopiero w takiej sytuacji można się spodziewać wymiernych korzyści, to znaczy oszczędności paliwa, wydłużenia czasu eksploatacji alternatora i akumulatora.
pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów jednocześnie studząc ich zapał do modernizacji wszystkiego co się rusza, w myśl zasady "lepsze często jest wrogiem dobrego".
Dla cierpliwych mam jeszcze informację, że homologację przechodzą obecnie zupełnie nowe światła samochodowe oparte na laserze o znacznie lepszych parametrach od ledów i xenonów , no i oczywiście z dodatkową opcją synchronicznego sterowania wzmacniaczem akustycznym, co szczególnie jest przydatne w wiejskich dyskotekach w plenerze!


#17
Napisano 25 lutego 2014 - 10:20
Nie jest przewidziana opcja przeprogramowania obciążenia w sterowniku


#18
Napisano 25 lutego 2014 - 10:37



Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
toz to nie ma prawa dzialac, to musi byc oszustwo |
Offtopic | miecio |
|
![]()
|
|
Kierunkowskazy Przód !? |
Techniczny podstawowy | button |
|
![]()
|
|
Stag instalacja gaz |
Techniczny podstawowy | pitkowechucherko |
|
![]()
|
|
Instalacja gazowa![]() |
Techniczny podstawowy | Felcom |
|
![]()
|
|
Instalacja elektryczna.![]() |
Techniczny podstawowy | Renciak |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych