Skocz do zawartości


Witaj.

W przypadku niejasności, problemów z rejestracją prosimy o kontakt przez formularz zgłoszeniowy (lewy, górny róg tej strony - KONTAKT). Odpowiemy najszybciej jak się da.
Pozdrawiamy - administrator i modertorzy ptclub.pl


Przełącznik zespolony lift


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*

Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 24 marzec 2014 - 23:37

Pytanko czy ów przełącznik w wersji poliftowej będzie pasował do wszystkich modeli 1.6/2.0/2.2/2.4?
Dodatkowo, czy konieczne jest demontowanie koła sterowego przy zmianie?

Jak ktoś już gmerał przy tem to poproszę linę lub info.

#2 miecio

miecio

    VIP

  • Przyjaciel forum
  •      
  • Posty: 13779
  • Dołączył:  21 cze 2009
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:2.2 /ropa/
  • Imię:miecio
  • Skąd::krk
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 25 marzec 2014 - 16:00

do polifta jest jeden rodzaj przelacznika , a nie potrzeba demontowac kierownicy :miecio

demontuje sie oslone potem chyba na 2 wkretach mocowanie
w aso powinien byc tanszy niz do przedlifta

#3 Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*

Bezimienny Gość.Aristide Bruant_*
  • Guests
  • Dołączył:  --

Napisano 25 marzec 2014 - 19:48

O! super, dziękuję za info.

#4 malo5

malo5

    PT Amateur

  • Użytkownicy
  • Posty: 16
  • Dołączył:  12 sty 2010
  • Rok Produkcji:2006
  • Silnik:1,6

Napisano 02 kwiecień 2014 - 10:11

Witam

Czy mieliście na myśli przełącznik zespolony z awaryjnymi? jeżeli tak to może wiecie jak ściągnąć osłonę konsoli środkowej do wymiany przełącznika i żarówki w zegarku

PT 1,6 2006
Pozdrawiam





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych